6 Aydır Çalıştım Ama Eldimde Olan Tam Bir Fiyasko

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve can_man tarafından 19 Ocak 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. can_man
    Offline

    can_man Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    116
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    28
    Merhaba arakdaşlar artık yeni başladığımı söyleyemeyeceğim çünkü yaklaşık temmuz ayından beri vg yapıyorum.Anlamıyorum ama gelişemiyorum.Sadece yaz tatilin sonunda bi kaç arkadaşım vay kas yapmışsız demişti çok mutlu olmuştum ama gelişemiyorum.Hele son 3 hafta sınav haftamızdı spor yapamadım kaslarım eridi resmen yaa.Sanki yeni başlamışım gibi oldu.İnsanları ben spora başlattım şimdi beni geçmeye başladılar benim moralim yerle bir oldu.Nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum.Tek elimde olan bicepslerim.Gerçekten yardımıza ihtiyacım var.

    Öncelikle 17 yaşımdayım,Kg:80,Boy:1.78

    Spor salonuna gitmeye vaktim olmadığından evde çalışıyorum.
    2 tane 10 kg dan dumbel setim,göğüs yayım,barfixim ve kum torbam var.
    Beslenme konusunda:Spor sonrası süt içip bal yiyorum.Onun dışında tavuk eti tüketiyorum sıklıkla.
    Program olarak: 1.Gün: Göğüs yayımla çalışıyorum birde 3 tane hareketle kol içi çalışıyorum
    2.Gün: Omuz ve kol arkası
    3.Gün:Omuz ve kol için

    Bir hafyada 3 gün antremanım var.Karın kası çalışmıyorum.Ama başlayacağım.Sizce ne yapmalıyım ? Derslerimi aksatmadan fit ve sağlıklı bir görüntü arıyorum.
     
  2. sosunaverenso
    Offline

    sosunaverenso Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    72
    Ödül Puanları:
    38
    Sinav cekmeyi ihmal etme evdeysen


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  3. Burako6
    Offline

    Burako6 Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2013
    Mesajlar:
    208
    Beğenileri:
    63
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    kilo vermeyimi hedefliyorsun?
    --- Mesaj birleştirildi, 19 Ocak 2014 ---
    Öncelikle moralini bozma motivasyon olmazsa olmaz. Bal yemeyi bırak , antreman sonrasında protein tüketmeye çalış et olmazsa yumurta ye 3-4 adet beslenmene dikkat et yağsız ye şekeri hayatından at . Forumda evde çalışmak için programlar var göz at düzenli program yap ayrıca beslenme programlarıda var göz atabilirsin beslenme bölümüne ve programına mekik , şınav çekebildiğin kadar çek , uykuna dikkat et , fazla kilom var diyorsan şimdilik antremandan 45 dk. önce 1 fincan türk kahvesi iç çık dışarıda 30 dakika tempolu koş , yürü . Ardından antremanına başla hareketleri düzgün , nizami yapmaya gayret et sonrasından düzgün bir şekilde beslen . Programını gözden geçir . Sabreden derviş hesabı :)
     
    Son düzenleme: 19 Ocak 2014
  4. sthammer
    Offline

    sthammer Guest

    Sadece omuz ve kol calisiyorsun sanirim, buyuk kas gruplarini ihmal etme..
     

Sayfayı Paylaş