56 yaş kilo vermek için diyet nasıl olmalı

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve Palanthas tarafından 15 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Palanthas
    Offline

    Palanthas Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Merhabalar babam için bir beslenme programı hazırlamak istiyorum kendisi 1.78 105 kg haliyle epey bir göbeği var amacım bu 3 ayda sağlıklı bir şekilde kilo vermesini sağlamak haftanın 2-3 günü yürüyüş yapıyor onun dışında aktif bir sporla uğraşmıyor sorularım şöyle olucak;

    1) yürüyüşü kilo vermek için günün hangi zamanında yapması uygun olmalı? ben sabah uyandığında bir şeyler yedikten sonra düşünüyorum aç karnına kas kaybı olur örneğin; yulaf- yoğurt olabilir veya proteini yüksek bir şey tüketmesi daha mı iyi?

    2)Aklımda ki diyet programı şöyle önerilere açığım değiştirmem gereken yerler varsa söylerseniz sevinirim;

    Sabah, 8:00:2 yumurta 1 sarıyla, yanında bir miktar peynir 2 dilim tam buğday ekmek veya yulaf, sabah karbonhidrata ağırlık vermenin daha mantıklı olacağını düşünüyorum çünkü gün içerisinde yakması daha kolay

    Saat 11: ara öğün olarak besin seçiminde kararsızım bir kaç meyve yemek sizce yeterli olur mu? yoğurtlu meyveli ve yulafı karıştırabilirim veya wasayla sandnviç yapıyorum kendime düşük karb ve lifli bir besin wasa aklınızda bulunsun

    Öğlen 13:00 : protein ağırlıklı beslenicek zaten dışarda yemek yiyeceği için ekmeği çok az almasından yanayım

    Öğleden sonra :16:30: bu kısıma aklıma bir şey gelmedi

    Akşam 8 8:30: 0 karb biraz sebze ve yanında et, tavuk, balık türü bir şey düşünüyourum

    Sizce program nasıl veya başka nasıl alternatif bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim?
    amacım kilo verdirmek tabiki mümkün olduğunca az kas kaybıyla ama 1. amaç yağ yakıp kilo vermesi yüksek protein bir diet yapmasıda mümkün değil yani kg başına 2 kg protein alması imkansız
     
  2. ujohnz
    Offline

    ujohnz Üye

    Katılım:
    28 Eylül 2014
    Mesajlar:
    964
    Beğenileri:
    699
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Şimdilik sadece basit karbonhidratlar, şeker, un, nişasta (patates), katı yağ, kötü yağlar, kızartma, işlenmiş yiyeceklerden kurtulsa yeterli olur. Zaten yiyecek bir şey bulamayacak et tavuk abanacak :)

    Katı bir diyete gerek yok, o yaşta adam bunalmasın. Sağlıklı beslenme bilinci oluşsun yeter, gerisi gelir, mecburen.
     
  3. Palanthas
    Offline

    Palanthas Üye

    Katılım:
    7 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Yorumun için teşekkür ederim ara öğünlerde ne önerirsin sadece meyve nin yeterli olacağını düşünmüyorum
     
  4. Barbell Training
    Offline

    Barbell Training Üye

    Katılım:
    25 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    943
    Beğenileri:
    391
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Muhendis
    Yer:
    Izmir
    yasi ve asiri kilosu sebebiyle bir uzmandan destek almakta fayda var aslinda.
    burada kendi kisisel fikirlerimizi soylemek gerekirse protein agirlikli, sifir karb gibi ergen diyetlerine bence girilmemeli.
    yasi ve fiziksel ozelliklerine gore kalori hesabi yapilmali.
    ayda 2-4kg arasi kilo vermesini saglayacak bir beslenme programi yapilmali. kas kaybinin min seviyede olmasi icin tavsiye edilen oranlar bu.
    baslangicta 2kg verecek sekilde bir kalori farki yaratabilirsiniz. 2 haftada bir duzenli olarak olcum alarak yarattiginiz kalori farkinin etkisini olcersiniz. ona gore programinizi revize edersiniz.
    karbonhidrat fazla kilosu olsa da, diyette yer almali. hem gun icindeki aktivitelere enerji saglamak, hem de sindirim problemleri yasamamak icin.
    ara ogunde meyve, yogurt, kuruyemis tercih edilebilir.
     

Sayfayı Paylaş