5-7 Tekrar Vs 10-12 Tekrar

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve ASLAN05 tarafından 11 Haziran 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ASLAN05
    Offline

    ASLAN05 Yeni Üye

    Katılım:
    2 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar uzun zamandır aklıma takılan bir soru bu ben bu zamana kadar hep 10-12 tekrar yaptım hiç 5-7 tekrar yapmadım herkez az tekrar çok ağırlığın faydalarından bahsediyor hacim için en iyisi budur diyor ama anlamadığım şey şu jay cutler, ronnie coleman, phil heath vb bunlar ve birçok mr olympia 10-12 tekrar kullanıyor bu adamlar birşeyleri bilerek yapıyordur diye düşünüyorum forumda daha önce birçok konu açıldı ama ben aydınlatıcı olduğunu düşünmüyorum madem ''az tekrar, çok ağırlık'' iyi bu adamlar neden 10-12 tekrar yapıyor herkez görüşlerini belirtsin ben önümüzdeki hafta ''az tekrar çok ağırlık'' deneyeceğim artılarını ve eksilerini buraya yazarım
     
  2. Todd
    Offline

    Todd Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0


    hacim kazanmak için yapılan antremanlar 8-12 tekrar arasında olmalıdır. 7 veya daha az tekrarla çok ağır antreman yapanlar genelde kuvvet antremanı yapıyor. gerçi 8-8-6-6 şeklinde setlerle hacim çalışanlar da var bünyeye göre etkisi farklı sanırım. en güzeli deneme yanılma yoluyla bulmak bence :)

     
  3. spudd webb
    Offline

    spudd webb Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2006
    Mesajlar:
    382
    Beğenileri:
    168
    Ödül Puanları:
    53
    pro lar kadar beslensem onalr kadar tekrar yaparım.en azından sakatlansam daha çabuk onarılır vücut.öbür türlü sadece işin hamallığı olur.genel olarak8-12 tekrar aralığının büyüme için en iyi aralık old.söylenir.

    kol -göğüs press için 8
    omuz pres 8
    omuz ve göğüs yana açışlar 8-12
    sırt 8-12 tekrar
    bacak 12+ özellikle kalf 15+ tekrarda gelişme yakaladım.

    arada güç açmak için kol ve göğüs presste 2-4 tekrar denenebilir
     
  4. taskin90
    Offline

    taskin90 Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2011
    Mesajlar:
    39
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    bak sende demıssın jay cutler vsvsvs ronnie nin 20 tekrarlı ıdmanları var kı onlar kafalarına gore yapıolar bırazda vucutlarını tamamen ogrenmısler bunu da deneme yanılmayla basarmıslar ama bırıncısı ssen ronnie cutler degılsın kendı vucudunu ogren arkadas demıs deneme yanılma her programa cok delı sekılde baglı kalma degıstır tekrarları tutusları hatta taktıgın agırlıkların bıle etkısı var agırlıkları sıralamaktan bahsediyorum cok parametre var deneyp ogrenceksın kendı vucudunu en ıyı verım aldıgın seyıde uygulayacaksın.arnold dagın tepesıne squat sehbası goturup 20 set 20 tekrar yapıosa bızde mı yapcaz :)
    kolay gelsın
     

Sayfayı Paylaş