40 Gün 40 Gece

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve torres67 tarafından 22 Mayıs 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. torres67
    Offline

    torres67 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2009
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    13
    yağ yakım çalışması olacak ama;en önemli hedef kalça bölgesindeki yağlar olacak.Son günlerde epey dertli arkadas çıktı bu konuda.yalnız değilmişim :) sosyal hayatta,giyim konusunda bu durumun ne kadar sıkıntı yarattığını aynı sorundan muzdarip olan arkadaşlar iyi bilirler.bölgesel zayıflama diye bir şeyin olmadığını düşünürsek;çalışmanın temelini kardiyo oluşturacak tabiki.artı olarak beslenme de çok önemli tabiki.burda bu paylaşımı yapmamın ana nedenlerinden biri de destek almak,motive edici şeyler duymak :) asıl sıkıntı kalça orantısızlığından ama;o bölgedeki yağları eriterek en azından orantısızlığı kapatmaya çalışacağım.şu kalça olayından dolayı genetiğimden nefret eder oldum :) hadi tamam büyük olsunda,orantısızlık insanı deli ediyor.bir dönem diyet yaparak 13 kilo verdim,ama kalça bölgesindeki erime çok az oldu.sadece diyetle olmuyormuş bunu anladım :) başkalarında olsa direk o bölge erir ama bize gelince ... neyse.bilinen şeylerden farklı bir şey de yapmıyacağım aslında.şurada şu başlığı açtım biraz olsun içimi dökeyim ve birileri destek olsun diye.buna çok ihtiyacım var valla.ilk hedef 40 günlük bir bölüm olacak.bakalım bu sürede ne kadar eritebileceğim.her gün,günlü tarzı burada yediğimi,ne yaptığımı paylaşacağım.gelelim programımın içeriğine;

    haftanın 6 günü çalışma olacak.her gün 1 saat yürüyüş ve basketbolu sevdiğimden yürüyüşün üzerine 1 saat de basketbo olacak.

    bu çalışmalarından ardından mekik-şınav çalışması olacak.haftanın 3 günü mekik,3 günü şınav.

    pazartesi-çarşamba-cumartesi=mekik
    salı-perşembe-pazar=şınav
    cuma:FREE

    şınav ve mekik de öyle ağır çalışmalar olmayacak.

    şınav:3*10
    mekik:3*20

    mekik hareketlerim:crunch ve Flat Bench Lying Leg Raise (isimleri bilmiyordum;şuradan baktım: http://www.bodyforumtr.com/vbforum/kar-n-t204.html

    beslenme konusuna gelince;

    ekmek yemiyeceğim.en önemli nokta bu benim açımdan.
    sabah idmandan sonra yulaf+süt
    öğle:makarna,bulgur,ton balığı,köfte,tavuk tarzı besinler
    aralarda meyve,tatlıya çok düşkün olduğumdan özellikle tatlı krizine girdiğim zaman muz.
    aksamları hafif geçiştirilecek.salata-çorba gibi.

    kabaca böyle olay. kalça ölçümü de yazayım:102

    40 gün sonra bu ölçünün düşmesi ümidiyle..
     
  2. aneximandros
    Offline

    aneximandros Özel Üye

    Katılım:
    14 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.829
    Beğenileri:
    2.144
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Teorik Kimya
    Yer:
    USA
    Calismalariniza sirt ve bacak hareketleri eklerseniz (kendi vucut agirliginizi kullanarak yapabileceginiz bir cok egsersiz var, belki bir bar alinabilir kapiya asmak icin), buyuk kas gruplarini calistirmis olursunuz ve sadece sinav mekik yapmaya oranla cok daha iyi sonuc alirsiniz.
     
    torres67 bunu beğendi.
  3. torres67
    Offline

    torres67 Üye

    Katılım:
    30 Ekim 2009
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    13
    bacak egzersızı eklemeye korkuyorum sanki daha da kalınlaşacak diye;ama kendi vucut agırlıgımızla fazla tekrar calısarak yaparsak kalınlasma olmaz sanırım en azından ben öyle biliyorum.haftanın 3 gunu de bacak ekliyorum o zaman.
     

Sayfayı Paylaş