1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

40 GÜnlük Diet Öncesi ve Sonrası Resimlerle

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve EdgeVII tarafından 12 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 45 üye.
  1. EdgeVII
    Offline

    EdgeVII Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    573
    Beğenileri:
    273
    Ödül Puanları:
    73
    Boyum 172cm,kilom diete başladığımda 75ti resimler dietin 40. gününe ait şu anki kilom 66.. İlk 2 resim öncesi diğerleri 40. güne ait resimler.
    Sürekli yeni resimlerle güncel tutmaya calisicam konuyu,yorumlarınızı tavsiyelerinizi eksik etmeyin.

    40. günden itibaren power system amino likit kullanmaya başladım. Haftada 5 gün her bölgeyi tek gün olarak çalışıyorum.
     

    Ekli Dosyalar:

    yasin35, halterman, themertyildiz ve diğer 9 kişi bunu beğendi.
  2. tugi190794
    Offline

    tugi190794 Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2011
    Mesajlar:
    382
    Beğenileri:
    120
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    İSTANBUL
    çok güzeel bi değişim sağlamışsın ... inanmışsın :)) diyet programını paylaşırsan bizlerle sevinirim devam :)
     
    demircan256 bunu beğendi.
  3. roX
    Offline

    roX Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2011
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    gelişme güzel diyet programını paylaşırsan yararlı olacaktır
     
    demircan256 bunu beğendi.
  4. EdgeVII
    Offline

    EdgeVII Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    573
    Beğenileri:
    273
    Ödül Puanları:
    73
    Selam,

    Kahvaltı 150gram light peynir
    3 tam yumurta
    2 orta boy patates

    Öğle :
    200-250gram et
    1 orta boy patates
    150gram light yoğurt
    Salata

    Akşam :
    200-250gram et
    1 orta boy patates
    150gram light yoğurt
    Salata

    3 gündür de likit amino asit almaya başladım
     
    themertyildiz, HARD&HEAVY ve demircan256 bunu beğendi.
  5. yasinerkan
    Offline

    yasinerkan Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    abi vücudun gecekten süper olmuş 3 ayda ama ilk iki resimden sonra yüzünü neden sakladın
    biraz kuşku uyandırdı tebrikler.
     
    sporcu. ve demircan256 bunu beğendi.
  6. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    Tek kelimeyle harika.daha fazlası olamazdı yani azmine,yapmış olduğun spora ne kadar bağlı kaldıysan artık hak etmişsin..omuz başları çok hoşuma gitti.Kazasız belasız devam inş..

    Yanlız dddsss'nin dediğide bir yerde haklı keşke o resimlerdede yüzünü görebilseydik..ama inanıyorumki sensin onlar..Kolay gelsin...
     
  7. Captairbus62
    Offline

    Captairbus62 Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2010
    Mesajlar:
    20
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
  8. Rambo16
    Offline

    Rambo16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğenileri:
    1.146
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    La Paz
    diyet sonrası hacim kazanmış gibi duruyorsun oysa 9 kilo vermişsin ?? :S
     
  9. RocKuN
    Offline

    RocKuN Üye

    Katılım:
    10 Haziran 2011
    Mesajlar:
    198
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    38
    kırmızı şortlular çocuk gibi özellikle 4. foto ev desen farklı :D
     
  10. EdgeVII
    Offline

    EdgeVII Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    573
    Beğenileri:
    273
    Ödül Puanları:
    73
    Teşekkürler motive edici yorumlarınız için,yazdıgım diet listesine harfi harfine uydum diet dışı tek bir cips parçası bile girmedi ağzıma. Dışarda yada davetlerde insanlar her istediğini yerken ben aç kaldım yada ufak bir salata ile geçiştirdim.. Bu spordada OLMUYOR diye birşey gerçekten yok dietine ve antremanına özen gösterdiğinde zamanla hepsi oluyor.

    dddss 3 ayda değil 40 günlük dietin before-after 3 ayı nerden çıkardın? :)

    Poz vermeye çalışırken yüzüm gözüm yamuluyor o yüzden yüzümü kapattım bir dahaki resimleri before daki ve afterdaki 2 mekandada yüzüm açık bir şekilde çekerim yeterki şüpheniz kalmasın.

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 00:20 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 00:17 ----------

    Ölçü almıyorum uzun süredir, hatta bugünle beraber 65.5kg ye düştüm. Düz hesap 10 kilo tabi bunun hepsi yağ değil su+yağ.
    Evet hacimlenmişsin büyümüşsün gibi yorumlar aldım, vücut hatlarının belirginleşmesinden doğan bir göz yanılmasıdır diye tahmin ediyorum


    RocKuN ne demek istediğini anlayamadım, before-after farklı insanlar falan olduğunu düşünüyorsan dediğim gibi birdahaki resimlerde yüzüm açık şekilde ve iki farklı odada çekicem resimleri yeterki boş şüpheler oluşmasın.
     
    Azi, Kagan23 ve Rambo16 bunu beğendi.
  11. Rambo16
    Offline

    Rambo16 Üye

    Katılım:
    19 Haziran 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğenileri:
    1.146
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    La Paz
    son mesajını açıklayıcı buldum..

    emek verip foruma resim koyan birisinin milleti kandırmaya çalışacağına ihtimal vermiyorum.. kişi zaten kendini kandırdığını bilir..

    şüpheye gerek yok yeni foto da koyulacakmış zaten..
     
  12. EdgeVII
    Offline

    EdgeVII Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    573
    Beğenileri:
    273
    Ödül Puanları:
    73
    Dietim devam ediyor 65kg ye düştüm
     
  13. yasinerkan
    Offline

    yasinerkan Üye

    Katılım:
    9 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    36
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    0
    abim süper gidiyorsun 40 günde bu kadar değişim ve diyer resimlerinizde yüzünüzü saklamanız harbiden kuşku uyandırıyor ama eğer resimdeki kişi sizseniz harbiden süper olmuş başarılar ama bi resim eklede kuşkularımıız ortadan kaldır tebrikler başarılar.
     
    Son düzenleme: 19 Temmuz 2011
  14. V.Aydın
    Offline

    V.Aydın Üye

    Katılım:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    68
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Ogretmen
    Yer:
    Istanbul
    göbek baya gitmiş :) yaklaşık 10 kilo vermişsiniz taktir edilesi bir şey. hiç definasyon için erken olduğunu düşündünüz mü? yani biraz daha hacimlendikten sonra girseniz daha iyi olmaz mıydı? bir de ne kadar ölçü kaybettiniz bu diyet sonrası? sadece göbek erimiş gibi görünüyor da :) son soru :) vücudunuz 66kg dan kesinlikle daha ağır görünüyor bacaklar mı çok zayıf yoksa fotoğraftan mı kaynaklı?
     
  15. EdgeVII
    Offline

    EdgeVII Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    573
    Beğenileri:
    273
    Ödül Puanları:
    73
    @dddsss teşekkür ederim kısa zamanda resim eklicem bende rahatsız oldum insanların şüphe duymasından.
    @V.Aydın evet çok fena bir göbek olmuştu dirty bulk saolsun ama topladık çok şükür :) Definisyon için erken olduğunu düşündüm tabiki diet yapmıcaktım ama yağlanma söz konusuydu eh havuz tatil falan ben kendimi kötü hissediyordum öyle o yüzden diete başladım ve iyikide başlamışım :)
    Çevremdende aynı yorumları alıyorum 65kg olamaz bu vücut diye ölçü elbette kaybettim ama çok az sanırım, bacaklarım boyuma göre iyi durumdaydı 60cm bacak 39-40cm calf ölçülerindeydim ama ağır çalışmayı kestim çünkü bu işi spor olarakyapıyorum bunun yüzünden kot giyememeye başlamıştım,fit şeyler giymeyi seviyorum e bedenler olup bacaklardan pantolon zor geçince böyle bir karar aldım bir dahaki fotoğraflarımda bacak fotolarınıda çekicem iyi kötü yorumlarınızı eksik etmezsiniz :)


    Diet konusundada önümde bir sorun var, cuma günü 5 günlük bir tatile çıkmayı düşünüyorum tatilde dieti uygulıcağımı sanmıyorum adı üstünde 'tatil' döndüğümde vücudumun durumuna göre ya diete devam edicem yada kütleyi sadece koruma amaçlı havalar serinliyene kadar bir program uygulıyıcam bakalım
     
  16. hogan
    Offline

    hogan Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    1.251
    Ödül Puanları:
    103
    okadar patates yiyerek nasıl kilo vermişsin:D

    mide hareketi olarak neler yapıorsun?
     
  17. voltaj
    Offline

    voltaj Üye

    Katılım:
    31 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    934
    Beğenileri:
    259
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    Ankara
    maşallah çok güzel ya:) bende nisan ayı gibi gircem definasyona :) kollar bi 44 e ulaşsında :D
     
  18. EdgeVII
    Offline

    EdgeVII Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    573
    Beğenileri:
    273
    Ödül Puanları:
    73
    Her antreman sonrası calısıyorum mideyi.
    5 günün 1 günü ağırlıkla 5 set mekik çekiyorum
    Diğer 2 gün mekik ve crunch machine yapıyorum
    Kalan 2 günde ise ağır kilo dumbell ile oblik calisiyorum.

    100 gram patateste 21-22gram karbonhidrat var o yüzden boyutları sizi yanıltmasın :)
     
  19. hogan
    Offline

    hogan Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    1.251
    Ödül Puanları:
    103
    yağ ölçümü yaptırdınmı hiç
     
  20. EdgeVII
    Offline

    EdgeVII Üye

    Katılım:
    20 Şubat 2011
    Mesajlar:
    573
    Beğenileri:
    273
    Ödül Puanları:
    73
    Hayır yaptırmadım, nerede ve ne kadara yaptırabilceğimide bilmiyorum açıkcası .)
     

Sayfayı Paylaş