4 günlük programı bir haftaya nasıl yaymalıyım? (Yardım bekliyorum)

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve dgskmre tarafından 2 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. dgskmre
    Offline

    dgskmre Üye

    Katılım:
    30 Mart 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    17 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim haftada 4 günlük bir spor programım var şu şekilde yapıyorum fakat verimli mi bilemiyorum bu programı bir haftaya nasıl yayabilirim veya antremanı arttırmalı mıyım? (Şekillenmek ve yağ yakmak için gidiyorum vücudum normal ne kiloluyum ne zayıf)
    Pzt - Kardio/Karın
    Salı - Hafif Cardio/Göğüs/Ön kol/Karın
    Çarşamba - Dinlenme
    Perşembe - Hafif Cardio/Sırt/Arka kol/Karın
    Cuma - Hafif Cardio/Omuz/Bacak Kalça/Karın
    Cumartesi ve Pazar - Dinlenme
     
    Son düzenleme: 2 Nisan 2015
  2. BounGiorno
    Offline

    BounGiorno Üye

    Katılım:
    15 Mart 2015
    Mesajlar:
    344
    Beğenileri:
    161
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    bence gayet güzel ama ağırlık çalıştığın günler antrenmandan sonra hitt cardio yaparsan daha iyi olur , ayrıca kaç hareket yapıyorsun ? hareketleri nizami formda yapıyormusun yedire yedire ? ve en önemlisi beslenmen nasıl?
     
  3. dgskmre
    Offline

    dgskmre Üye

    Katılım:
    30 Mart 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Öncelikle hitt cardionun ne olduğunu bilmiyorum. Henüz bu ay bölgesel çalışmaya başladım ikinci ayım, haftanın 3 günü staja gittiğim için perşembe-cuma akşam 7-8 gibi salona gidiyorum antremandan sonra karın yapıp hemen çıkmak zorunda kalıyorum salon kapanacağı için. Yeni başladığım için çalıştığım bölgelerden 4-5 hareket yapıyorum. Aşırı ağır çalışmıyorum ama çalıştığımı hissettirecek ağırlıkta yapıyorum altına düşmüyorum. Beslenmem;
    07:30 - 08:30 Kahvaltı - 2 haşl. yumurta domates yağsız peynir yağsız süt
    12:30 - 13:30 Öğle yemeği - Çorba sebze yemeği pilav veya erişte-makarna falan
    18:00 - 18:30 Akşamüstü spordan önce - Tavuk veya makarna,pilav,patates vesayre
    21:30 - 22:00 Akşamüstü spordan sonra - Sebze yemeği ve pilav patates gibi karbonhidrat yemeği (bazen protein de olabiliyor)
    23:00 - 23:30 Yarım elma, portakal, havuç
    00:00 - 00:30 Yatış

    Yediklerim fazla gözüküyor olabilir ama ölçülerine dikkat ederek yiyorum, önerdiğiniz bir şey olursa daha dikkat ederim. Ayrıca yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim
     
  4. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;
    Konu başlığınız kilitlenmiştir.

    Kilitlenme sebebi ;

    * Günlükler bölümüne açtığınız başlık günlük niteliğinde değil soru niteliğindedir.10.07.2011 tarihinde yapılan duyuru gereği günlükler bölümüne açılan soru başlıkları artık doğru bölüme taşınmamakta ve içeriğine bakılmaksızın kilitlenmektedir. (ayrıca bkz : Forum Kuralları Madde-26)

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız!
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş