4 günlük antreman programı sizce doğrumu

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Mucoderlerr tarafından 24 Haziran 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. Mucoderlerr
    Offline

    Mucoderlerr Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar ben şöyle bir program yazdım kendime ama doğruluğu konusunda şüphem var ve bilgililerden yardım istiyorum
    Pzats
    Karın 2 hareket
    Göğüs 4 hareket
    Biceps 3 hareket biri barfiks
    Salı
    Omuz 4 hareket
    Triceps 3 hareket
    Perşembe pazts ile aynı
    Cuma da salı ile aynı
    Böle tekrar ediyor sizce doğru olurmu içi yazmadım ama isterseniz yazarım cevap gelirse
     
  2. medceza
    Offline

    medceza Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    115
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Bacakla sırt nerde?

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Marko Pasa ve abseto bunu beğendi.
  3. Ironpump15
    Offline

    Ironpump15 Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2014
    Mesajlar:
    406
    Beğenileri:
    247
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaş "hocam çok birşey istemiyorum biraz göğüs kol olsun yeter" diyenlerden
     
  4. Ömer Alken
    Offline

    Ömer Alken Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2014
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu program için umarım salona para vermiyorsundur
     
  5. Mucoderlerr
    Offline

    Mucoderlerr Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Bacak için kardio yapıyorum buda haftada iki kez hafif olan hangisi ise ondan sonra 15 DK lık yorucu kardio yağ için bacak oyüzden gerek duymadım ama bu geçici bi kombinasyon tabiki değişecek orta seviye bence bu kadar küçük görmeniz içindekileri bilmeden olduğuna yoruyorum sırt içinde bir hareket ilerleyen haftalarda koyarım
     
  6. Mucoderlerr
    Offline

    Mucoderlerr Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay

    Bacak için kardio yapıyorum buda haftada iki kez hafif olan hangisi ise ondan sonra 15 DK lık yorucu kardio yağ için bacak oyüzden gerek duymadım ama bu geçici bi kombinasyon tabiki değişecek orta seviye bence bu kadar küçük görmeniz içindekileri bilmeden olduğuna yoruyorum sırt içinde bir hareket ilerleyen haftalarda koyarım
     
  7. medceza
    Offline

    medceza Üye

    Katılım:
    20 Ekim 2009
    Mesajlar:
    115
    Beğenileri:
    40
    Ödül Puanları:
    38
    Tamam devam et.
     
    karaman_emir bunu beğendi.
  8. Mucoderlerr
    Offline

    Mucoderlerr Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Önerini alalım yoksa yazmak için yazma
     
  9. Ömer Alken
    Offline

    Ömer Alken Üye

    Katılım:
    21 Kasım 2014
    Mesajlar:
    67
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Kusura bakma haklısın.Öneri olarak
    Sırt ve bacağı çok hafif bırakmışsın.Haftada bir gün barfiks ve bacak için kardiyo yeterli olmayacaktır.Daha güzel programları araştırıp bulablirsin bence gelişimin yavaş olacaktır bu program ile.
     
  10. Mucoderlerr
    Offline

    Mucoderlerr Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Tamam ama benim sırtım diğer bölgelere göre daha gelişmiş bu yüzden haftada 2 hareket koydum belli bi süre sonra programı değiştiricem bacaklarımda aynı şekilde çok gelişik ve cardioyu bacak yerine tercih ettim sebebi yağ yakma isteğim ikisi aynı anda olmuyo boşa olur bence program biraz orta hal için
     
  11. Mucoderlerr
    Offline

    Mucoderlerr Üye

    Katılım:
    24 Haziran 2016
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    Güncel hali bu arkadaşlar
    SPOR PROGRAMIM
    Pazartesi
    Göğüs
    -Barbell Bench Press 4x12
    -Pullover 4x12
    -Dumbell Fly 4x12
    -Dumbell Hex Press 4x12
    Sırt
    -Barfiks Geniş 4xmax
    Biceps
    -Dumbell Curl 4x12
    -Hummer Curl 4x12
    Karın
    -Crunch 4x15
    -Leg raises 4x15
    Salı
    Omuz
    -Dumbell Press 4x12
    -Yana Açış L 4x12
    -Öne Açış Tek Dumbel 4x12
    -Omuz Machine 4x12
    Triceps
    -Hummer Halat Çekiş 4x12
    -Triceps Dips 4x12
    -Normal Aşağı İtiş Avuç İçli 4x12
    Bacak
    -Kardio Hit 15 max
    Perşembe
    Göğüs
    -Machine Bench Press 4x12
    -Butterfly 4x12
    -Cablo Crossover 4x12
    -Incline Dumbel Fly 4x12
    Sırt
    - Barfiks 4xmax
    Biceps
    -Konsantrasyon Curl 4x12
    -Hummer Curl 4x12
    Karın
    -Crunch 4x15
    -Leg raises 4x15
    Cuma
    Omuz
    -Dumbell Press 4x12
    -Yana Açış 4x12
    -Machine Arka Omuz 4x12
    -Öne Açış 4x12
    Triceps
    -Hummer Halat Çekiş 4x12
    -Dumbell French 4x12
    -Norm Aşağı Çekiş 4x12
    Bacak
    -Kardio Hit 15max

    Arkadaslar birazcık yorum ve düzeltme istiyorum eksik yanları neler bu en güncel hali oyüzden konu açtım tabiki bu programı ömür boyu kullanmayacağım daha başlamadım bayramdan sonra başlicam gidişata göre belirli değişiklik mutlaka olacaktır hangi hareket gereksiz filan tarzında am önce burdan yorum almak istedim en son hali bu çünkü daha ne kadar iyileştirebilirim birde sırt ve bacak yok sebebi iki kasımda diğerlerine göre iyi sırtım baya gelişmiş onun için iyi bir barfiks ile çalışmış olacağım bacak için yağ yakmak zorunda olduğum için kardiodan şuanlık ve 2 aylık sürede şaşmam ondan sonra bi düzenleme ile eklerim tabi yorum yaparken bu program ile sonsuza kadar çalışmayacağım bunu dikkate alarak yapın lütfen arkadaşlar :)
     

Sayfayı Paylaş