4 ayda yaptıgım kol 2 haftada gitti :(

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve fatiko15 tarafından 21 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Arkadaşlar merhaba. 2 yıldır vg yapıyorum bulkingde 6 kg alarak 83 kg oldum. Ama %17 yag oranına cıktım göbek oluştu.Bende bu ay yag yakımına basladım bcaa,l-carnitineve whey protienim ve arginine var. Şeker sıfır. 1 hafta karbonhidratı düşürdüm ve bu hafta başı ketojenik diyete basladım günde 50 gram karbonhidrat alıyorum geri kalan kalorii protein ve yag ile tamamlıyorum. 2 hafta önce creatini bırakmıstım.Creatin kullanırken kolum 39,5 cmdi.Bırakınca 0,5 cm gitti. 2 haftadır diyetteyim, bi yarım cm daha gitti kaldı bana 38,5 kol. 81 kg ye düştüm. Haftada 2 gün ac karnına kardio yapıorum ve antremanlarımı hergün tek bölge ile kısa tutuyorum. Belim 94den 90 cm e indi. Bu koldai ölçü kaybı su atımımıdır ? Moralimi bozmalımıyım bunun icin ? Kol ölçüsü önemli malesef benim için.Definasyon zamanı bir kayıp normal ama ne kaybı bu ? ben 4-5 ayda 4 kg alldım. kolumu 1-1,5 cm zor büyütüyorum. 3. yılımdayım artık yavas ilerliyor disiplinli olmama ragmen.4 aylık şey 2 haftada gidince ne oluyoruz lan demeye basladım. Ne kaybıdır bu acaba ?
     
  2. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Başlık belki salakça saçma gelmiş olabilir.Forumu hiç mi okumadın diyenler olabilir.İnanın okudum yıllardır bu forumdayım.Ama bu sorumun cevabını bulamadım, öğrenemedim.Tecrübeli kişilerden yardım bekliyorum.Bu forum neden bukadar ölüleşti anlamış değilim. Saygılar
     
  3. sametyilmaz
    Offline

    sametyilmaz Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    kardesim ben normal oldugunu düşünüyorum kas kaybını hiç yasamamak mümkün değil bildiğin üzere fakat ciddi bi küçülme olmamıs ayrıca belinin 4 cm daha inceldiğini dikkate alırsak bence bu define görüntü eskisinden daha estetiktir. son olarak kol benim için de önemli ve herkeste bi definasyon telaşı ben haftada 2 gün süperset giriyorum sana da tavsiye ederim.
     
  4. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Ktojenik diyet ilgili bir soru sormak istiyorum lütfen yardımcı olun. Ketojenik diyette günlük 50 gram karbo alıyorum yani kalorinin %10u. 2000 kalori alıyorum günlük,, bcaa,whey,arginine,l carnitine ve lipo 6 var. Kas kaybı az dediğiniz gibi belden gitti hep. Demek istediğim şu. 2000 kalorinin %10 u karbonhidrat.%40-50 yağ(sağlıklı yağ), ve %40 civarı protein alıyorum. Yarın kompleks karbohidratlarla yükleme yapıcam. Kaloriyi 2000 de tuutp karbonhidratı %70, proteini %20, yağı %10 şeklinde alıcam yükleme sırasında 2 gün boyunca. Kaloriyi sabit tutup oranları değiştiriyorum sadece. Forumdaki konuları okudum 3000 kalori filan diyor ama benim fikrim mantıklımı sizce ? Durduk yere 3000 kalori filan almamalıyım diye düşünüyorum
     
  5. sametyilmaz
    Offline

    sametyilmaz Üye

    Katılım:
    10 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    canım kardesim benim bildiğim ketojenik diyette karbonhidrat oranı düşük sağlıklı yağ ve protein yuksek tutulur lakin konuya da cok vakıf değilim hiç yapmadım yanlıs bilgi vermek istemem ayrıca daha cok hasta insanlarda kullanıldığını okumustum bir makalede elbette yine tercih senindir. :)
     
  6. fuigo
    Offline

    fuigo Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2014
    Mesajlar:
    203
    Beğenileri:
    275
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgi İşlem
    Yer:
    Trabzon
    Karbonhidradı düşük tutup kas kaybı riskine neden giriyorsun ? Makroları sağlam tut. Kalorini düşük tut. Ayrıca bu ölçü kaybının tek sebebi kas kaybı değildir. Vücut suyu atıyor olabilir kolundaki yağlanmalar erimiş olabilir. Saf kas kaybetmemiş olabilirsin. Bunun için ölçüm cihazlarına girmen gerekiyor.

    Sonuç olarak karbonhidradı yükselt glutamin takviyesi yap ve haftada max 1 kg. kaybedecek şekilde kalorini düzenle.
     
  7. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Türkiyeye dönücem 15 gün sonra. Orda devlethastanesinde cihazlara girdim. Hatta şöyle örnek vereyim. Şubat yına : 82 kg, %17 yag oranı. 64 kg kas kütlesi. Oturdugum yerden yaktıgım kalori 2250 kalori. Sag ve sog kolumda 4er kg kas, 0,7şer kg yag bulunmakta.Örnek olması acısından söyledim.Ozaman 82 kgde belim 94 cmdi. Simdi 80e dustum belim sabah ac karnı 88 cm. Dediğiniz gibi giden şeyler su olabilir, kol 1 cm küçülünce hoppala ne oluyoruz demeye basladım
     
  8. fuigo
    Offline

    fuigo Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2014
    Mesajlar:
    203
    Beğenileri:
    275
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Bilgi İşlem
    Yer:
    Trabzon
    Referans ölcüleri almışsın işte ne güzel. Şimdi tekrar girip aradaki farkı kendin görebilirsin.
     
  9. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    15 gün sonra bakıcam insallah.Bugun yukleme gunu yaparak normal 2000 kal alıcam ama %70 i kaliteli karbodan gelicek sekilde.Hayırlısı artık
     
  10. FoReVeR_S.F
    Offline

    FoReVeR_S.F Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2011
    Mesajlar:
    284
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    kreatinde yükleme yapmıyorsan bende 0.5 kg falan su tutumu oluyor yani o kadar kayda değer bir ölçü değil insandan insana değişebilir. bende 1.5 cm kaybettim koldan definisyonda ama bence bu normal 3cm falan gitti dersen sıkıntılı olurdu 94 den 90 a indiyse 1 cm gitmesi normal benim zamana yaymama ragmen 92den 85 e 1.5 cm kayıp yaşadım tabi gögüs ve omuzda da kayıplar yaşadım her insan her bölgede aynı yağ miktarına sahip olmuyor diyetini düzgün yapıyorsan sıkıntı yok ben senin kadar ince hesapla kalori takibi yapmadım sen daha dikkatlisin, imkanın varsa kardio gününü ayır beslendikten sonra l-carnitinle 1saat tempolu kalbinin 120-144 arası atacagı bir aralıkta koşma öneririm.
     
  11. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Günde 4 gram arginine, 3 servis bcaa , 1 servis şekersiz whey, 1 servis antreman öncesi l-carnitne alıyorum.Haftada 2 gün hıttt kardiyo, 4 gün ağırlık calısıyorum
     
  12. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.678
    Beğenileri:
    2.288
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    NE kaybidir bunun cevabi= yag+su+ tabi ki kas, gayet dogal...
     
  13. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Zaten 3 tane şey var bu normal.Bizim sordugumuz hangisi daha agır basıyor ?
     
  14. octeniskrup
    Offline

    octeniskrup Üye

    Katılım:
    8 Eylül 2014
    Mesajlar:
    1.678
    Beğenileri:
    2.288
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Finansal analist - personal trainer
    Yer:
    Yurtdisi
    Aferim bunu biliyorsan guzel, o zaman sunu da biliyorsun disardan anabolik destek almadan toplam alinmasi gereken kaloriden dusuk kalori alirsan katabolik evreye girersin, bu katabolik evreden minimum kas kaybi ile cikmak adina yuksek protein ile beslenirsin ve amino asit havuzunu surekli dolu tutarsin (mesela BCAA ile desteklersin) ki tum bunlara ragmen hala kastan kaybedersin bir miktar. Burada bir cok faktor devreye gire genetigin, ne kadar kalori asagi dustugun, idman seklin vs.

    Prof sporcu olmadigina gore normal alman gerekenden 200-300 kalori asagi dusup proteini yuksek tut ve kafani cok takip stres olma o da kataboliktir, define kolun daha estetik duru 3-5in lafini etme, kolay gelsin
     
  15. fatiko15
    Offline

    fatiko15 Üye

    Katılım:
    25 Mart 2011
    Mesajlar:
    432
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    38
    Çok teşekkürler motivasyon için. Bunları sorma nedenin kol ölçüsü takıntım var.Yoksa define olunca vücut daha fit duruyor normalde
     
    octeniskrup bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş