35 kilo ağrlık

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve djburakgs tarafından 16 Aralık 2007 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar
    şu anda evimde 35 kilo ağrlık bir EZ bar 2 küçük bar ve bir de göğüs yayı var.bu ağrlıklarla göğüs yapamayacağım belli.ama düzenli çalşrsam diğer bölgelerimi bu kadar ağırlıkla geliştirebilirmiyim? almam gerekirse kaç kilo daha ağrlık almalıyım.?bana yardımcı olursanız sevinrm.
     
  2. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    kişiye göre değişir..sana yetebilir..ağırlık kg değeri değil istediğin tekrarı olması gerektirdiği zorlukta çıkartıyormu o önemli..
    barbell bench press yapamasan da dumbbell press , dumbbell fly ve pullover yapabilirsin göğüs için belirli bir süre..
    yine kol için, kanatta dumbbell row için , omuz için yetecektir..
    hatta dumbbell deadlift bile yapılabilir..
     
    djburakgs bunu beğendi.
  3. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar
    teşekkürler.peki ilerideki safhalarda ağrlık almayı düşünüyrm.kaç kilo daha alırsam yetrli olr?
     
  4. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.498
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    dediğim gibi bastığınız kiloyu siz bilirsiniz..buna başkası karar veremez..istediğiniz tekrarlarda sizi zorlayacak ağırlık daima elinizde hazır olmalı kas gelişimi için..
    en çok ağırlık genelde deadlift,shrug,bench press gibi hareketlerde lazım olur..bunlar için gereken ağırlığı alırsanız diğer hareketlerde zaten sorun olmaz..
    benchte son tekrarda diyelim ki 60kilo ile 6-8 tekrar yapabiliyorsanız ve bu sizi zorluyorsa yedekte bulunduracağınız 20 kg. ile daha 3-4 ay sıkıntı çekmezsiniz..
    ama yinede kendinizi yani ağırlık artırma peryodunuzu ve artan ağırlıkları daha iyi tanırsınız..
     
  5. TERMİBODY
    Offline

    TERMİBODY Yeni Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    kesinlikle katılıyorum senin ayarlaman lazım
    benim bile evde 70kg ağırlıkla idare ediyorum
    yetmemeye başladı 100 kg daha alıcam artık bechpresste ağır kaldırmaya çabalıcam ama belki yine kaldırmam yaşım çok genç çünkü 50 sini bi kenara koyarım 2 25 likle yanlarına 15 likleri takarım öle bana 5 6 ay daha gider aarada kendimi yoklamak için yedekten çıkartıp uygulamaya geçerim
    yardım edende yok valla evde bi gün altında kalıcam ağırlıkların ama ne zaman:D
     
  6. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar
    yaa şu ağrlıklar çok pahalı.bn üsküdarda oturuyorum.üsküdarda zaten ağrlık satan yer bilmiyorm.kadiköyde kadiköy çarşısında buldum.kilosu 2.90.pazarlık falan 2.50 ye indirdiler.o da peşin fiyatına.bu sitede araştrdm kilosunu 1.70 ytl ye bulursnuz diyolar.ama sirkeci falan diolar.bn oralar gidemem.okul harçlıklarımdan kese kese aç kaldım bu spor uğruna.ama meyvelerini toplayınca tüm çektiklerime değiyo.bi de EZ bar bar aldım ama boyu küçükbi farkı olmaz dimi?bnm aldığım bar 15 ytl.büyükleri 36 ytl.bi fark yoktr dimi?
     
  7. TERMİBODY
    Offline

    TERMİBODY Yeni Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    dostum eminönünde 1.70 ytl ye indirdiler pazarlıkla
    ama oraya nasıl gidicen senin için ayrı bir orun olsa gerek helede
    vapurla ağırlıkları taşıma resmen eziyet bende çektiğim için bilirim
    allah yardımcıın olsun varsa arkadaşların falan yardım etsinler sana
    başka çaresi yok :D ben 40 kg ağılığı bir z bar birde normal ellerimde eldivenler acıtmasın diye
    otobüsle emin önünden beşiktaş tarafına taşıdığımı bilirim otobüstekinler olmasa ağırlıklrı otobüsten indiremiyordum:Dyani araban yoksa tam bir çilekeş:D
     
  8. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar
    tahmn edebiliyorum :D Allah herkese sabır versn
     
  9. asrin78
    Offline

    asrin78 Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğenileri:
    217
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    MUHASEBE
    Yer:
    İSTANBUL
    benim bi arkadaş sadece şu bükmeli yayla çalışyordu evd eama çok aizmliydi valla 300 -500 tekrar yapıyordu çoğu salona giden bodyciden güzel vücut yapmıştı .
     
  10. djburakgs
    Offline

    djburakgs Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenileri:
    156
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Üsküdar
    bi bükme aletiyle mi yapmış okadar kası???düşündürücü.bizde o zamn bi bükme aleti alalm.bizde çok güzel vücut çalışalım.bu bükme aletiyle kollardan başka nereyi çalıştırabilrki?
     
  11. TERMİBODY
    Offline

    TERMİBODY Yeni Üye

    Katılım:
    19 Kasım 2007
    Mesajlar:
    83
    Beğenileri:
    10
    Ödül Puanları:
    0
    genel itibariyle üstarafın hepsini omuzlar triceps göğüs sırt

    bitek bicepslerde zor olur thums:bende vardı haylada duruyor aletleri almadan önce yayla çalıştığım zamalar olmuştu ordan biliyorum ;)
     
  12. okaysarac
    Offline

    okaysarac Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2005
    Mesajlar:
    336
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Grafik Tasarimci
    Yer:
    Istanbul
    Ya bu bukme aleti ile calisma olayini biraz acsaniz?
     

Sayfayı Paylaş