3 yıllık body böyle olmamalı

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve turkesh tarafından 24 Mayıs 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. turkesh
    Offline

    turkesh Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Selam arkadaşlar. Öncelikle ilginiz için önceden teşekkür ederim.
    Şimdi ben size bu spora başlama hikayemi anlatmak istoyrum ve en son ne hale geldiyimi.
    Benim 18 yaşım ve yaklaşık 2 metre boyum var. 3 yıl önce dayım almanyadan gelmişdi ve ben o zaman çok şişman yani 15 yaşımda 125 kiloydum. Beni bu halde görünce dayım çok kızdı ve ben acilen body-ye başladım. Yaklaşık 1.5 yıla 40 kilo verdim ve sanki ben gitmiş tamam başka bi insan gelmişdi. Güzel vücudum olmuştu. Genetik yapımdan dolayı supplement falan kullanmadan o kadar zayıfladıkdan sonra kolum 45 sm olmuştu. Neyse yani yağ diyilen bir şey kalmamıştı.
    Şimdi 2-inci önemli dönemimi anlatayım. Ben türkiye vatandaşı diilim, başka ülkede yaşıyorum ve türk üniversitelerine hazırlanıyodum. Şükürler olsun maximum puanlardan birini topladım. Konuyu sarkıtmadan ben sınava hazırlık döneminde hem de haftada 3 defa body çalışıyordum. Egzersizlerim de baya ağır oluyordu 17 yaşlı biri için 150 kilo bench press ve kollara 70 kiloyla çalışıyordum. İlk dönemlerde belimde bir ağrı hissi duyuyordum. Önem vermiyordum. Bu yakınlarda annem beni röntgene apardı ve belimde ağırlık kaldırmadan dolayı bel fıtığı olduğu tespit olundu. Geçelim o biri konuya bu yıl body yapa yapa 30 kilo aldım ve iğrenç bir yağlanma oldu. O kas yığını bir insandan hiç bir şey kalmamıştı. Pantalonlarım falan göbeğime gelmiyor. Övündüğüm kollarımda göğsümde bakınca yağdan başka hiç bir şey görünmüyor. O sık göğsüm gitmiş yerine sarkıntılı bi göğüs gelmiş. Belim arkadan bakınca çok kötü görünüyor. Ama çok güçlüyüm o da genetiğimden dolayı.
    Ben yalnışı nerde yaptım arkdaşlar? Bu 3 yıllık body çalışmamın sonucu bu sarkıntılı göğüs olmamalıydı. Bu yağlı vücut olmamalıydı. Çünkü 1 yıl önce muhteşem vücuda sahip olmuştum. O halimi hatırlayınca düşünüyorum ki, bu sporu hemin vücuda sahip oldukdan sonra durdurup atletik bi spor yapmalıydım. Kendimi çok kötü hiss ediyorum. Depresyona düşme anına az kalmış bile diye bilirim. Bu günden itibaren bu sporu yapmamak dolayıyla bırakmak istiyorum.
     
  2. fatihay
    Offline

    fatihay Üye

    Katılım:
    22 Mart 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    fatih
    Yer:
    ankara
    kardes bence pes etme ve devam et nasılki daha once bu spordan karşılık aldın yine alırsın ki dedigin gibi genetigin saglammıs yılma derim ben....
     
  3. fehmican
    Offline

    fehmican Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    228
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    0
    evet kendin söylüyorsun bu spora genetik olarak yatkın olduğunu.profesyoneller bile bırakınca aynı formlarını koruyamıyorlar.başına talihsiz bir sakatlanma gelmiş sporu bırakınca yemene içmene de dikkat etmediysen yağlanma olmuş.

    şimdi yapman gereken sakatlığının yeniden nüksetmemesi için kontrollü dikkatli hafif kilolarla ,icab ederse spor doktorunun veya tecrübeli hocaların nezareetinde tekrardan başlamak.
    yağ nedir sevgili kardeşim kardiyoyla diyetle yeniden eski formuna kavuşursun yeter kii içindeki azmi inancı kaybetme.

    bir kere o forma ulaştıysan yeniden aynı şeyi başarabilirsin.

    saygılar çalışmalarında başarılar.
     
  4. turkesh
    Offline

    turkesh Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0

    Öncelikle ilginize göre teşekkür ederim arkdaşlar. Senin dediğin gibi bu sporu ilk dönemlerde bilinçsizce yaptım. Olduğum yerde ne bu sporu anlayan ne de bi partner var. Ağır kilolara girince bir yardımcı olmamağı nasıl bi şey olduğunu anlarsınız. Bi de bu sene çok ama çok okudum. Beynim sürekli tatlı bi şey istitordu. İnanın tatlı hamur işi falan çok seven adam diilim. Ama qalleş beyin yaktı beni:). Şimdi istiyorum yüzücülük ve ya basket yapayım. Zaten body-ye çok devam etmemin anlamı yok , yarışmıycam bi şey yapmıycam.
     
  5. SEHZADE
    Offline

    SEHZADE Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2004
    Mesajlar:
    270
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    28
    Şayet bırakırsan o övündüğün kolların geçmişte hayalinde kalır hep.Bence iyi bir diyetle cardio ağırlıklı antremanlarla ve çokda ağır girmene gerek yok beilirli seviyede sabitleyip çalışma yapabilirsin.Başka bir spor da yapsan yağları yakmak çin yine sen çaba sarfedeceksin yani sonuçta bu tercih kendi seçimindir kimse eleştiri yada bişey diyemez ama sonuç ne olur diye sorarsan yağlarını atsan bile geriye eskisi gibi 45 cm lik kol fitt bir vucut bulamazsın bırakırsan .
     
  6. saygın
    Offline

    saygın Üye

    Katılım:
    28 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    yarısmacı
    Yer:
    istanbul
    Bence Yalis Calismissin Hele Bel Fitigi Olayin Ise Bazi Hareketlri Yanlis Sekilde Calismissin Bu Ornek Olarak Bar Rowing Calisan La R Genellikle Belini Agritir Cunku Yanlis Durus Buna Sebebtir Yaglanmada Da Ise Sunu Soyleye Bilirim Bir Binanin Temeli Saglam Olmaz Sa Cabuk Yikilir Bunda Da Hoca Foktoru Vardir......
     
  7. turkesh
    Offline

    turkesh Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0

    Dambıllarla barla falan kol çalışmaya başladım. Ama göğüs omuz için dambl kullanmak istiyorum. Normal gelişim olurmu böyle.
     
  8. SEHZADE
    Offline

    SEHZADE Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2004
    Mesajlar:
    270
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    28
    Dumbella da çok güzel antreman yapılır hatta barla çalıştıktan sonra göğüse şekil vermek için dumbel den iyiside yok bana göre.Yani iyi bir tercih yapmışsın diyebilirim.En azından bırakmaktan ziyade dumbelle devam etmen daha iyi ama şu varki birde ne istediğine bağlı bu eğer yağ yakmak için hafif kilo çok tekrar yapacam diye çok da hafif kilolarla çalışırsan kilo versende kas kaybında çok olur onun için hafifte olsa kaslarının doyması gereken bir ağırlık var bunu ancak sen belirleyebilir ve bu belirledikten sonra dumbelle de olsa nonstop devam :)
     
  9. turkesh
    Offline

    turkesh Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0

    Ok abi. Bi şey olursa senden bilirim:). Bi de kardiyosuz yağ yakamazmıyım. Çünki şuan bulunduğum yer berbat bir yer. Ne koşmaya bir yeri ne de qarajda kardiyo için aletler var. Yalnız dambl bar falan var. Bi de dambllar göğüse çok tekrar 35(biri) kiloyla yapıyorum.
     
  10. SEHZADE
    Offline

    SEHZADE Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2004
    Mesajlar:
    270
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    28
    KOşabilsen en iyisi aslında ama imkanların yoksa yapacak bişey de yok demektir.Dolayısıyla elindeki imkanlara göre hareket etmek gerekir.Bu da nedir vucudunun kalaro yakması gerekmektedir bunuı zaten çalışma programına göre düşünürsek zaten ağırlık yağ yakımı üzerine dolayısıyla senin yapman gereken antremanda terini soğutmamak bolca terleryip hele şu yaza girdiğimiz şu günlerde kiloları vermek bol su ve diyeti de unutmamak lazım.
     
  11. turkesh
    Offline

    turkesh Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Yemek falan ne önerirsin? Benim için kas kaybetmek falan önemli diğil. Ya 40 kolum olsun o da yeter bana. Şu yağlardan kurtulayım da.
     
  12. turkesh
    Offline

    turkesh Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0



    Abi şu an 5 kilo vermişim. Sanırım düzeliyor her şey. Teşekkür ederim abi. Moral verdiğin için. Sana borçluyum.
     
  13. SEHZADE
    Offline

    SEHZADE Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2004
    Mesajlar:
    270
    Beğenileri:
    54
    Ödül Puanları:
    28
    Eğer faydam olmuşsa ne mutlu bana bende çok sevindim inan.Bu tempoyladevam et eğer vucut kendini koruma amaçlı bir dönemsel olarak kilo vermen durabilir.Bu çok doğaldır sakın o dönemde moralini bozma o dönemi atlattıktan sonra göreceksinki istediğin formu yakalıyacasın.
     
  14. turkesh
    Offline

    turkesh Yeni Üye

    Katılım:
    24 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    51
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0


    ok. Teçekkürler. Bi de bundan sonra bulk mulk yaparsam ne olayım:)
     

Sayfayı Paylaş