3 kilo çok az 5 kilo fazla geliyor

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve invulnerable tarafından 11 Nisan 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. invulnerable
    Offline

    invulnerable Üye

    Katılım:
    8 Mart 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    merhabalar elimde 3 ve 5 kiloluk dambıllar var ve omuz çalışıyorum.çalışırken 5 kiloyu yanlara açış hareketinde bir süre sonra kaldıramıyorum.kaldırırken titriyorum kızarıyorum.böyle daha mı iyi yoksa 3 kiloyla zorlanmadan çalışmak mı daha iyi.3 kilo da çok kolay geliyor hiçbir gerilim hissetmiyorum ne yapmam lazım 3 set 12 tekrar yapıyorum yeni başladım.
     
  2. zeo64
    Online

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    omuz hareketlerinde fazla ağırlıktan ziyade düşük ağırlıkta hareket formunu uygun çıkarıp kesintisiz gerilim sağlamak daha iyi sonuç veriyor.bu açıdan 12-15 tekrar yapabildiğin ağırlık tavsiyemdir.ama baktığımız zamanda 5 kilo çok ağır,3 kilo çok hafif diyince insan noluyor yav diyor yani?
     
  3. invulnerable
    Offline

    invulnerable Üye

    Katılım:
    8 Mart 2013
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bir de ben trapez e yüklenmek istemiyorum bunun için 3 kilo mu idealdir yoksa 5 kilo mu?dediğim gibi 5 te zorlanıyorum fakat 3 te pek bir gerilim hissetmiyorum.
     
  4. Blonde
    Offline

    Blonde Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2013
    Mesajlar:
    2.010
    Beğenileri:
    752
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    omuzu düşük ağırlık çok tekrar yapman lazım. 5 kg ile de kol-göğüs çalışırsın.Her bölgeyi aynı ağırlık gircen diye birşey yok
     

Sayfayı Paylaş