3 Aylik Gelisim Degerlendirmesi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve blood232 tarafından 29 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. blood232
    Offline

    blood232 Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2013
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Tam 3 ay oldu spora baslayali daha once hic body yapmamistim. Yasim 17 Boy 181 Kilo 72
    Haftanin 2 gunu

    Bench Press 4x8 35 Kilo Incline Bench Press 4x8 30 Kilo Dumbell Fly 4x8 12 Kilo 12 Kilo Dips 3x10 Barbell Curl 4x8 16 Kilo Scott Curl 3x10 8 Kg Squat 4x8 smith makinesinde Leg curl 4x8 60 Kilo Leg extension 4x8 60 Kilo

    Diger 2 gun
    4x8 shoulder press 1 ve 2 25 Kilo Lateral Raise 4x8 6 Kilo 6 Kilo Push down 4x8 20 Kilo Lying Barbell Triceps 4x8 22 Kilo Vertical 1 ve 2 4x8 45 Kilo One Arm D.Row 4x8 12 Kilo

    Antremanlarimi normal duz yapiyorum nizami sekilde.Yavas kaldiriyorum.Onerebileceginniz seyler nelerdir.Daha hizli bir gelisim icin.
    Optimum Protein Tozu kullaniyorum
     
  2. CASSER
    Offline

    CASSER Üye

    Katılım:
    25 Ocak 2012
    Mesajlar:
    373
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Muğla
    Omuz ve bacak tekrarlarını 10a çıkarma zamani gelmiş :). Kolay gelsin herşey güzel görünüyor. Sırtı çok boşlama ve 3 günlül biraz daha detaylı fullbodye geçebilirsin.
     
  3. ahmet ocak
    Offline

    ahmet ocak Üye

    Katılım:
    12 Ekim 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    129
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    SİVAS
    dostum before -after yapda degerlendirelim gelişini artını eksigini
     

Sayfayı Paylaş