3 ayda sadece 2 kilo verebildim!!

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Vermekistemiyorum tarafından 21 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Vermekistemiyorum
    Offline

    Vermekistemiyorum Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar benim boyum 1.88 ve kilom 86. Çok kilolu gözüküyorum. 2 aydır şunları yapıyorum:
    Sabah 1 kase mısır gevreği
    Öğlen yarım tabak sebze yemeği
    Akşam yarım tabak sebze yemeği (Saat 5-6)
    Saat 8 gibide 1 elma falan yiyorum ve bazen(nadiren) saat 9 gibi süt içiyorum.
    2 aydır saat 6dan 7ye kadar kardiyo, vücut falan çalışıyorum. Bazen 15-20 dk koşup gelip oyle çalışıyorum. Kosmaya gitmezsem evde bir uçtan bir uca 15 dk koşuyorum. Haftada 1 kezde (bazen daha fazla olabiliyo) basketbol oynamaya gidiyorum. Gittiğimde 2-3 saat oynuyorum durmadan iyice terliyorum ama yinede bi türlü kilo veremedim. 3 ayda verdiğim 2 kiloyu da ilk hafta vermiştim. O da vücut suyunu mu ne bırakıyormuş o kadar yani.
    Bakin dün tartıya çıktığımda sabah 85.8 öğlen 86.1 aksam 86.4 gosteriyor. Sporumu yapıyorum aksam saat 9 bakiyorum 86.7 olmuş sabah bakiyorum yine 86 ne yapmalıyım arkadaşlarım falan sürekli dalga geçiyor cesaretim kırılmıyo ama veremediğimi görünce hepten bırakasım geliyor lütfen yardım edin :(( spor salonuna da yazılamam okul yuzunden gidemiyorum haftasonuda dershane var
     
  2. guresci 57
    Offline

    guresci 57 Üye

    Katılım:
    2 Mart 2014
    Mesajlar:
    78
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    saat 8 den sonra hiç birşey yeme süt dahil canan karatayın kitabını oku hepsinin cevabı var
     
  3. DieAlonee
    Offline

    DieAlonee Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2011
    Mesajlar:
    27
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Beslenmeni düzene sokmalısın 3 ana 3 ara öğün koy sabahları yumurtayı eksik etme ara öğünlerdede meyve kuru yemişi eksik etme.Boyuna ve kilona bakılırsa çok kilolu gözükmemen lazım ?
     
  4. Vermekistemiyorum
    Offline

    Vermekistemiyorum Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Ya cidden çok kilolu duruyorum bilemiyorum göbek çok fazla değilde yağlar genellikle göğüs ve bacaklarda :(
     
  5. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Yesil çay oneririm kesinlikle faydasi var.Kimseyi takma kiloyu verincede kiskancliklarindan oluyolar denendi :D
    Misir gevregi yerine yumurta yemeyi dene.yaninda yulaf olabilir protein icerikli beslen kaliteli yaglar al.
     
    Vermekistemiyorum bunu beğendi.
  6. Vermekistemiyorum
    Offline

    Vermekistemiyorum Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Ya sorun uyku düzeninde olabilir mi? Bazı yerlerde okudum uyku düzeni bozulunca hormonlar birşey oluyomuş tam hatırlamıyorum benm uyku sorunum da var kiloları fazla dert ediyorum galiba çünkü arkadaşlarım cidden sürekli dalga geçiyorlar onlar yüzünden özgüvenimi de kaybettim hoşlandığım kıza açılamıyorum :( saat 11-12 gibi yatağa giriyorum ama 2-3-4 fln o civarlarda uykuya dalabiliyorum
    --- Mesaj birleştirildi, 21 Mayıs 2014 ---
    Haftasonu gidip alıyım o zamn ölsün onlarda :D saol denicem kesinlikle
     
  7. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Bir de sekersiz aci kahve cardio oncesi icersen iyi olur yag yakimi icin.uyku da onemli uyumaya calis mutlaka growth hormonu salgilanir uykuda.hergun tartilma 15 gunde bir tartil ve fotoğrafını cek basarilar :)

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    Vermekistemiyorum bunu beğendi.
  8. akaBarbo
    Offline

    akaBarbo Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Bursa
    2000 kalorilik bir diyete basla sekeri yagi beyaz ekmegi cikar hayatindan tuzu azalt. Duzenli spora devam et. Bu senim vucut yapindan kaynakli. Kolay kilo veremeyen vucut yapin olabilir. Sabir ve irade onemli.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  9. Vermekistemiyorum
    Offline

    Vermekistemiyorum Üye

    Katılım:
    21 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Ekmeği zaten kestim de çay falan içerken 2 kaşık şeker koyuyordum onu da bırakırım o zaman :)
     

Sayfayı Paylaş