3 ay bitti. Değerlendirme ve Öneriler?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve loowes tarafından 4 Ocak 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. loowes
    Offline

    loowes Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar merhaba

    3 ayı bitirdim.

    3 ay sonucunda ölçüler

    Biceps 31
    Bel 78
    Göğüs 95
    Omuz 114
    Ön kol 27
    Bacak 94

    Yaş: 17 Kg: 76

    Hocanın yazdığı yeni çalışma programı

    http://a1201.hizliresim.com/t/4/1l35z.jpg
    http://a1201.hizliresim.com/t/4/1l364.jpg

    Çalışma sıram Pembe, Yeşil, Siyah

    Çalışmaya başlamadan önce 8 dakika koşuyorum. Ufak dumbelllarla biraz açma germe yaptıktan sonra 20 tane barfiks çekip çalışmaya başlıyorum.

    Program bittikten sonra bilek ve crunch yapıp bitiriyorum. Gece yatmadan önce de 3x15 şınav çekiyorum.

    Beslenme

    Öğün kaçırmadan günlük yemek yiyorum. Ek olarak BB için hergün 5 yumurta, büyük bardak (0,35l) süt ve birer gün arayla 200 gram ton balığı / 400 gram tavuk göğsü yiyorum. Günde 150 gram oranın yakalamaya çalışıyorum.

    ********

    Şimdi bu programa neleri eklemeliyim?
    Bu hareketlerde nelere dikkat edeyim, hangilerinde kemer takayım?
    Kasların çalışma sırası büyükten küçüğe doğru olmalı diyorlar. (bacak,göğüs vs...) Hoca istediğinden başlayabilirsin demişti. Çalışma sırası doğru mudur?
    Beslenme nasıl? Ek olarak neleri yapayım?


    Amacım yaza kadar iyi bir vücut sahibi olmak. Cevap yazan herkese çok teşekkürler.
     
    Son düzenleme: 4 Ocak 2012
  2. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    kasları buyukten kucuge dogru çalış.

    yatmadan önce şınavı çıkart gerek yok illa yapcam dıyorsan sabah kalkınca yap ısınma olmuş olur ama salonda çalıştıgın ıcın bu ur şeylere gerek yok bırak kasın dinlensın

    süt yerıne kefir yogurt peynır daha uygundur süt geç sindiriliyor ve kalsıyumu kemıkler tarafından tam emılmıyor + yetişkinlerde gaz yapar

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 21:26 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 21:13 ----------

    S - Ağırlık Kaldırırken Kemer Kullanmalı mıyız ?
    C - Birçok egzersizde kemere ihtiyaç duyulmaz. Sürekli kemer kullanmak, mide karın alt arka bölge kaslarını zayıflatır. Bunun nedeni oradaki kasların daha az çalışmaları ve kan dolaşımının o bölgede engellenmesidir. Ancak, ağır "Squat", baş üzerinde press veya dead lift gibi yerden çekerek güç arttırma hareketlerinde, bel omurlarını korumak için kullanılmalıdır.
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/en-ok-sorulan-sorular-ve-t11375.html
     

Sayfayı Paylaş