3. ay antreman önerisi

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve sadberg tarafından 15 Ağustos 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. sadberg
    Offline

    sadberg Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    3. ayımdayım geçen ay split e geçmiştim ama artık patlama yapamıyorum ilk ay gibi gelişimimin durduğunu düşünüyorum
    internette yeni sporcular için split in yanlış olduğunu yazmışlar banada öyle gelmeye başladı bu yüzden daha verimli antreman programı oluşturmaya çalışıyorum tavsiyeleriniz nelerdir.
    boy 1.89 kilo 83
    omuz 127
    göğüs 106
    bel 83
    biceps 34
    daha fazla hacim kazanmak istiyorum. omuzları bir kaç ayda 130 lara çıkartacak egzersiz tavsiyeleri vesaire yazarsanız sevinirim.
     
  2. zeo64
    Offline

    zeo64 Co-Moderator Yönetici Co-Moderator

    Katılım:
    18 Eylül 2011
    Mesajlar:
    1.470
    Beğenileri:
    1.424
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    Kocaeli Üni.Bilg.Müh.Öğrencisi
    Yer:
    Kocaeli / Uşak
    kimse vereceği programın patlama yaptırabileceğini iddia edemez ya da omuzlarınızı birkaç ayda 130 lara çıkartabileceğini iddia edemez,bunları diyemez.ama kalori fazlası vererek beslenin ve forumda fullbody,push/pull/legs,starting strength,5x5 gibi antrenman programlarını araştırıp inceleyin,ve zamana bırakın diyebiliriz.
     
    Created By Loss bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş