3 önemli soru

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve fb1907emre tarafından 3 Mayıs 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. fb1907emre
    Offline

    fb1907emre Üye

    Katılım:
    12 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Evet arkadaşlar 3 sorum var.

    1 ayı doldurdum. Ancak daha önceden bir altyapım olmadığı ve zayıf olduğum için (boy.178 kilo 60) hocam başlangıç programını 1-2 hafta daha uygulamam gerektiğini söyledi. Ben de hocama uyuyorum tabi ki değiştirmek istesem de sabrediyorum. Bu konu hakkında sizin görüşleriniz nelerdir ?

    Omuz başlarımdan biri daha büyük gibi sanki. Bana öyle geliyor da olabilir ama. Ayakta dumbell fly yapıyorum ve kaldırmaya odaklandığım için hangisini daha çok kaldırdığıma bakamıyorum. Bu çalışma düzenimi nasıl dengeleyebilirim ?

    2. sorum ise; çok yorgun hissediyorum son tekrarlarda. Mesela barbell curl yapıyorum 3x10 15 kg. Ancak o son 2-3 taneye geldiğimde ölücekmişim gibi hissediyorum. 2 dk dinlenince hiçbir şey olmamış gibi tekrardan alabiliyorum. Yani tekrarlarda çok zorlanıyorum. Bunun nedeni ne olabilir ?



    Şimdiden teşekkürler...
     
  2. estetik fenomen
    Offline

    estetik fenomen Üye

    Katılım:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenileri:
    614
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    1. Adaptasyon dönemi 15 ile 45 gün arasında değişebilir. 30 gününün üstüne 1-2 hafta eklemeyi uygun görmüşse anormal bir durum olmadığını bil.

    Ayna karşısında çalışmaya dikkat edilirse hem güven ve motivasyon da artar. Senin için daha da önemlisi hareketler de daha sağlıklı bir şekilde yapılmış olur.

    2. Yüksek ağırlıkla çalışmaktandır, ağırlıkları düşür. Spora daha yeni başlamışken ne sakat bir duruma gerek var ne de spordan yıpranıp bıkmaya gerek var. Bu tip zorlamaları vücüdunu cidden dinlemenin ne olduğunu anladığın zamanlar geçersin.
     
    Cidade de Deus bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş