2500-3000 kalori

Konusu 'Beslenme' forumundadır ve mevlana244 tarafından 17 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. mevlana244
    Offline

    mevlana244 Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Abiler allahıskına yeni benim hesapladıgım siteler yanlış ya da yediklerimin 2 katı kadar yicem benim yediklerim toplam 1700 kalori oluyor beslenme programım şöyle (kahvaltıya 100 gr yulaf eklıcem)
    kahvaltı: 3 yumurta beyazı, çok az peynir, salatalık bi bardak süt, 1 kaşık fıstık ezmesi
    10.30 gibi: kepek ekmeğine; salam, krem peynirli sandwich
    öğlen : piriçn pilavı ve tavuk, ya da et ayran
    3 gibi çikolatalı süt
    5 gibi muz yada mandalina
    6 gibi acı kahve yanında snıckers
    7.30 gibi spor spor sonrası: 200 gr tavuk ve yine yanında sebze, çorba, pilav, makarna evde ne varsa yanına koyuyorum
     
  2. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Soru ne anlasam
     
  3. derin_aker
    Offline

    derin_aker Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    istanbul
  4. mevlana244
    Offline

    mevlana244 Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Soru şu : yediklerimin listesi bunlar 2 farklı sitede hesapladım 1700 kalori filan oluyor hacim içinde 2500 kalori minimum almam lazımmıs daha ne yiyeceğim ?
    --- Mesaj birleştirildi, 18 Aralık 2014 ---
    Teşekkür ederim yorumunuz için ben hesaplıyorum 1600-1700 kalori oluyor maximum bunun için bi site filan varmı bildiğiniz ?
     
  5. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Fatsecret indir telefonuna kahvaltin cok az 150 gr yulaf ekle sütu 1.5 bardak yap 3. Gibi cikolatali sut icme 2 muz ye 5 gibide bi tabak tavuk pilav ye snickersi cikar
     
  6. mevlana244
    Offline

    mevlana244 Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Yulafla süt kolay, muz da çok kolay ama tavuk iş yerinde oldugum için zor :)
     
  7. derin_aker
    Offline

    derin_aker Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    17 Eylül 2014
    Mesajlar:
    205
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bayan
    Yer:
    istanbul
    benim kafamda yazılı hepsi kafadan hesapladım :) diyetkolik diye bir yer var bakabilirsin.
     
  8. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Koyarsın kaba goturursun bu işi yapiyosan zor diye bisey olmamali bende caisiyorum ama iş yerine goturuyorum 3 ogunluk yemeğimi
     
  9. lqexit
    Offline

    lqexit Üye

    Katılım:
    16 Nisan 2014
    Mesajlar:
    65
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Bay
    diyetkolik sitesinden bakabilirsiniz. Güvenli ve doğru olduğunu düşündüğüm bir site.
     
  10. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Ben begenmiyorum diyetkoliği orneğin cici bebe tanesi 8 gr yaziyor ama tartida 4 gr ayni sekilde bi cok hatasini gordum guvenimi kaybettim
     
  11. mevlana244
    Offline

    mevlana244 Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Zaten hepsini götürüyorum işte ama tavuk pilav götürücek imkanım pek olmuyor
    --- Mesaj birleştirildi, 18 Aralık 2014 ---
    Teşekkür ederim ama diyetkolikte hesaplayınca 1600 kalori burda bi arkadas 2300 kalori var diyor en az
     
  12. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Fatsecret indir telefonuna o daha iyi
     
  13. mevlana244
    Offline

    mevlana244 Üye

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    180
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Tamamdır dostum çok teşekkür ederim son bişe sorucam şu yediklerim kaç kalori olur tahmini
     
  14. Leopara
    Offline

    Leopara Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    704
    Beğenileri:
    264
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Valla az gibi gorunuyo ben 3 tabak bulgur 300 gr tavuk 100 gr kiyma 170 gr yulaf 400 ml sut 40 gr zeytinyağı + 60 gr gainerla 3000 tamamlanmiyo snickersi felan bilmiyorum ama digerleri 2000 anca
     

Sayfayı Paylaş