1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

2 yıldır body ile uğraşıyorum.yorum yaparsanız sevinirim

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve ömercik tarafından 1 Aralık 2006 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ömercik
    Offline

    ömercik Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selamlar arkadaşlar.Bu sporla yaklaşık 2 yıldır evde çalışmak üzere uğraşıyorum.Salona gidebilme imkanlarım var ancak profesyonel bir uğraş olarak yapmadığım için evde çalışmayı yeterli gördüm.Zaten asıl amacım gösterişli bir vücut yapmak değil iyice güçlenmek.2 tane 6 kiloluk dumbell 1 tane 30 kiloluk büyük ağırlık ve bol şınav çekerek bir şeyler yapmaya çalıştım.Yağ oranım yüksek olduğundan sadece kol resimleri koymak istedim.Karnım ve göğüsler de çoğu kişiden iyidir ama dediğim gibi yağ oranı fazla olduğundan onları sizin gibi atletik arkadaşların yanında komik durur diye koymuyorum :) :) her türlü eleştirilerinizi bekliyorum.Umarım resimler iyi belli oluyordur.şimdiden teşekkür ederim.Saygılar

    Boy:1.92
    Kilo:123[​IMG]
    [​IMG]
     
  2. okaysarac
    Offline

    okaysarac Üye

    Katılım:
    18 Ekim 2005
    Mesajlar:
    336
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Grafik Tasarimci
    Yer:
    Istanbul
    İyi bir diyet, sonra sıkı bir definasyonla altta ne varmış daha rahat görebiliriz hocam..Şu an kollarda kas mevcut biceps, triceps var ama seninde belirttiğin gibi yağ faktörüne dikkat etmelisin..Daha iyi olacak..Kolay gelsin
     
  3. DEXTER JACKSON
    Offline

    DEXTER JACKSON Özel Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2006
    Mesajlar:
    590
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    0
    galiba sadece kollarin icin yorum istemissin. Eh kollarda kötü denilemez ama cok iyi övgüde beklememelisin. Bak ben elestiriyi yazarim cekinmem ama haddimi bilirim. Eger göbeciginde fazla yag yoksa hacime devam ve ileride define olursun ;)
     
  4. ömercik
    Offline

    ömercik Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler

    arkadaşlar yorumlar için çok teşekkürler.Yağ oranını olabildiğince aza indirip sıkı çalışmayla daha iyi bir vücuda sahip olmaya çalışıcam.Çalışmanızda kolaylıklar dilerim.saygılar
     
  5. DEXTER JACKSON
    Offline

    DEXTER JACKSON Özel Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2006
    Mesajlar:
    590
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    0
    ömercik sagolasin. Sana sporda basarilar diliyorum. Hadi bakalim seni kim tutar kocum ;)





    Hadi bakalim seni kim tutar kocum

    Lütfen bu gibi tabirler kullanmayınız kişi sizden yaşça büyük olabilir ve bu gibi terimleri kaldırmaya bilir kişilere sadece nick leri ile hitap ediniz ayrıca boş mesaj atıyorsunuz lütfen biraz daha dikkatli olunuz..
    (Flexor)
     
  6. ömercik
    Offline

    ömercik Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler

    çok sağol abi daha da iyi olmak için gayret edicez çalışmalarında başarılar dilerim.kolay gelsin
     
  7. BaMbAmBaM
    Offline

    BaMbAmBaM Üye

    Katılım:
    14 Ekim 2006
    Mesajlar:
    224
    Beğenileri:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ENDÜSTRİ MÜH. ÖGRENCİ
    kollar iyi duruyor boyun oldukça uzun biraz daha hacim kazanmak iyi olabilir...kolay gelsin basarılar!!!:)
     
  8. ömercik
    Offline

    ömercik Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkür

    güzel yorumun için teşekkür ederim BaMbAmBaM.çalışmalarında başarılar.kolay gelsin
     
  9. cherokee
    Offline

    cherokee Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2006
    Mesajlar:
    328
    Beğenileri:
    123
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Yük.Müh.
    Yer:
    Niğde
    ya kusura bakma da resimlerden pek bir şey anlaşılmıyor. daha iyi fotolarını koy bence..
     
  10. DEXTER JACKSON
    Offline

    DEXTER JACKSON Özel Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2006
    Mesajlar:
    590
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    0
    :D Flexor Arkadasim büyük olabilir den önce insan yasimi sorardi. üstelik yanlis anlasilacak bir tabirde degildi. E artik bu laflardan da darilacaksak hep soguk yazi yazalim. Flexor hic gerek yoktu bu notu yaziya eklemen. Normalde bu sekilde yapmazlar. Ama neyse diyelim nefes almaya devam edelim ;)
     
  11. Despo
    Offline

    Despo ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    30 Mart 2004
    Mesajlar:
    7.962
    Beğenileri:
    6.063
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Serbest
    Yer:
    Danimarka
    Kurallar bazi nedenlerden dolayi eklendi, sen bu forumu basindan itibaren takip etmiyor ve bu nedenle bu kurallar neden eklendi bilmiyorsun.
    Lütfen bu konuslari tartismayalim, biz görevimize bakiyoruz, size kalan Kurallari okumak.

    Saygilar
     
  12. DEXTER JACKSON
    Offline

    DEXTER JACKSON Özel Üye

    Katılım:
    12 Kasım 2006
    Mesajlar:
    590
    Beğenileri:
    108
    Ödül Puanları:
    0
    Hadi bakalim seni kim tutar kocum. Cümlesi hataliysa ben cok yazi okudum da cok beter laflar edilmis. Neyse bana bu yastan sonra böyle sacma seyleri tartismakda düsmez. Öyleyse öyle olsun.
     
  13. ömercik
    Offline

    ömercik Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Selamlar

    Selamlar arkadaşlar 1.5 atlık bir diyetten sonra yine sitedeyim.11 kilo verdim ve birkaç foto ekliyorum.Fotoların kalitesizliği için özür dilerim.Webcam'den çekmek zorunda kaldım.123 kiloydum şu anda 112 kiloyum amacım 80-90 arası yağsız bir vücuda kavuşmak.Göğüs ve karın çalışmalarını da arttırdım.İdeal vücuda inince komple vücut resimlerimi ekliycem.Hepinize başarılı çalışmalar.Saygılar
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. asrin78
    Offline

    asrin78 Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2007
    Mesajlar:
    465
    Beğenileri:
    217
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    MUHASEBE
    Yer:
    İSTANBUL
    niye insanlar kötü hallerinin resimlerini koymaktan çekiniyorlar anlamıyorum!
    formuna ulaşınca aradaki farkı anlamamız daha kolay olacak!
    bence böyle hiç belli olmayan resimlere yorum yapılması yanlış ne gördükki yorum yapacaz!
    maksat gaz vermekse foto koymasınada gerek yok ztn hiçbişi belli değil!
     
  15. KD
    Offline

    KD Üye

    Katılım:
    9 Mart 2007
    Mesajlar:
    244
    Beğenileri:
    52
    Ödül Puanları:
    0
    dostum dedigin gibi 90 kiloya indiginde cok iyi olacak bence salona git 90 kiloya ulastiginda cok iyi fizign olur
     
  16. ömercik
    Offline

    ömercik Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşım ben kimseden yorum falan beklemiyorum.İlk resimler için bir iki öneri istemiştim onları öğrendim uygulamaya başladım biraz zamandan sonra 1-2 resim daha ekledim.Şimdi resimler atletsiz olsa ne olur atletli olsa ne olur en başta belirtmiştim zaten şimdilik sadece kollara göre konuşun diye.Karnımı açsam kaslar belirgin değil yağ tabakasını görüp ne yapacaksın.Resimlerin kötü kalitesi için özür dilerim diye belirttim en başta sen hala resimlerden yakınıyosun.Sen hiçbirley belli olmuyor diyosun senin gözlerinde mi sorun var bende mi ben nasıl görüyorum acaba?Tamam kalite çok çok iyi değil ama hiçbirşey belli olmayacak kadar da kötü değil.Beğenmiyorsanız da giripte yorum yapmayın o zaman ben kimseden yorum beklemiyorum zaten.Kilo verdiğim zaman eski halim yeni halim diye üstüm açık 2 resim koyarım o zaman değişim açık net görünür.Herkesin çalışmalarında başarılar.Saygılar.
     
  17. ömercik
    Offline

    ömercik Üye

    Katılım:
    13 Eylül 2006
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sağol

    Teşekkür ederim kardeşim salona gitme imkanım var aslında çok rahat ama ilaç falan da kullanmadığım için salona gitsemde ne kadar daha ilerletebilirim vücudu o konuda biraz şüphelerim var ama düşünücem tavsiyeni sağolasın.
     
  18. Dj_BoRNoVaLi
    Offline

    Dj_BoRNoVaLi Üye

    Katılım:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    12
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İzMiR BoRNoVa
    abi gerçekten iyi bir sonuç ama sende bunu biloyosun azımlısın kilo vermeye insallah dediğin kiloya düşersin o zamn çok güzel vücut olur iste ama bende kilo vereceğin sıradaa söle 2 3 ay falan salona falan git vücutunu sekillendir sonra evde gene yaparsın TEBRİKLER....
     
  19. glazier
    Offline

    glazier Üye

    Katılım:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    valla yanlış anlama ama tişörtle ve hiç net olmayan resim koymuşsun şaka gibi........
     
  20. okankut
    Offline

    okankut Üye

    Katılım:
    18 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    464
    Beğenileri:
    309
    Ödül Puanları:
    73
    ben vucut geliştirmenin evde pek verimli olmayacağına inananlardanım.Yani evde o motivasyonu yakalayamıyorsun ama salon ortamı çok farklı...Bi salona kaydolmanı öneririm.
    Ayrıca ilaç dediğin şey supplementler değildir umarım..
     

Sayfayı Paylaş