2 Sene Sonra Sil Baştan

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve Lester tarafından 8 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. Lester
    Offline

    Lester Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    Antalya
    Arkadaşlar selam,

    El bileğinin tüm eklem hareketini sağlayan Scapoid kemiğimi yaklaşık 2 sene önce halı saha maçında kırdığım günden beri ağırlık çalışamıyordum. Üzerine bir de askerlik eklenince, 2 senelik antrenmansız vücudun alacağı şeklide tahmin edersiniz :)

    Yaklaşık 5 gün önce yeni yeni başladım tekrar çalışmaya. Ama hala bileğimde ağrı hissediyorum çok zorladığımda. Totalde 7 senelik bir geçmişim var ama hiçbir zaman tam olarak istikrar sağlayamadım. 2 ay yap bırak, 3 ay yap bırak, hep böyle geçti yıllar. Komik gelecek ama Youtube'da Amerikalı bir çocuğun 1 sene içerisinde yarattığı harikanın videosunu izledikten sonra tekrardan gaza geldim. Şu anda 2 senenin hantallığını atma ve kendimi diyetle geçecek zor günlere hazırlama aşamasındayım ve yaklaşık bir 10 gün daha çok ağır antrenman yapmayacağım. Zaten yapamam da :)

    3 sene önce yaptığım ve 1.5 ayda cardio, animal cuts ve clenbuterol desteği ile yaklaşık 5 kilo verdiğim bir antrenman ve beslenme programı uygulamıştım. Tamamen araştırarak, okuyarak kendim hazırlamış olduğum bir programdı. Tekrardan ona başlamayı düşünüyorum.

    Aşağıda ayrıntılı olarak anlatacağım. Yardımlarınız ve eleştirileriniz bekliyorum

    Şu andaki kilom net 90. Boyum 1.88cm. Yağ oranım %20 civarlarında. Kollarım 39 cm ama yağlı olduğum için, defini 36.5 falan gelir diye tahmin ediyorum. Hep bacak antrenmanlarını ihmal ettim ama bu sefer 1.5 sene içerisinde 6-7 kilo eklemeyi düşünüyorum bacaklara.


    Sabah : 8:00 - Bir kase karışık müsli, 35 Gr. Whey Protein ya da 5 yumurta beyazından yapılma yağsız omlet, 1 paket Animal Cuts.

    Sabah öğle arası : 10:00 - Bir porsiyon meyve.

    Öğle : 12:30 - 250 gr. ızgara tavuk veya 150 gr. yağsız kırmızı et, yanında biraz light yoğurt, salata veya haşlanmış sebze, ya da az bir miktar yağsız tuzsuz pilav,

    İkindi : 15:30 - Diyet ekmeğe yapılma 100 gr. tavuklu sandwich. ya da 2 adet muz.

    Akşam üzeri : 18:30 - antrenmandan yarım saat önce 2. paket animal cuts (18'de), ardından antrenman.

    Akşam : 20:30 - bir tabak salata, 200 gr. yağsız kırmızı et, tavuk veya balık.

    Gece : 22:30 - Bir elma veya armut vb. bir meyve,

    Yatmadan : 00:30 - bir bardak 0 yağlı süt.


    Gelecek yorum ve tavsiyeleriniz üzerinden tekrar tartışırız :)

    Beni gaza getiren bebenin videosunu bu linkten izleyebilirsiniz. Youtube'dan link vermek sertbest mi bilemedim. Yanlışsam uyarın :)

    http://www.youtube.com/watch?v=UtPh5GDalwI

    Sevgiler.
     
  2. RaJeV
    Offline

    RaJeV Üye

    Katılım:
    1 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1.756
    Beğenileri:
    685
    Ödül Puanları:
    123
    Öncelikle sabah whey protein içmenizin bir mantığı yok şu an ki durumunuz da. Bence whey içilecekse antremandan sonra içilmeli. Ama yeni başladığınız için spora en az bir ay bekleyin. Öncelikli hedefiniz kilo vermek olsun :)
    22:30 da yediğiniz meyveyi kesinlikle atın. Saat 20:00 dan sonra karbonhidratlı bir şey yememeye dikkat edin.
    Gece yatarken de süt yerine lor peynir yada çökelek yiyin Casein açısından zengin :=)
     

Sayfayı Paylaş