2. Program Alabilir Miyim?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve turko16 tarafından 12 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. turko16
    Offline

    turko16 Üye

    Katılım:
    26 Mart 2011
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Bursa
    Merhaba Arkadaşlar,

    Benim evde dumbell ile çalışma imkanım var. İlk başlarda iyi sonuçlar aldım Flexor hocamızın programı sayesinde ancak uzun zamandır aynı programla devam ediyorum ve artık gelişme alamamaya başladım sanırım. Yeni bir program yazsanız süper olur. Tabi yine dumbell ile.

    Ayrıca sadece evde çalışıyorum yaklaşık 6-7 ay oldu. 16 yaşındayım ve doğal olarak 3 hafta filan çalışmayı bıraktığım oldu. Bunları göz önünde bulundurarak protein tozuna başlamamı tavsiye eder misiniz? Günde bir ölçek almayı düşünüyorum.

    Dediğim gibi uyguladığım program Flexor hocamızım evde dumbell ile çalışma programı.

    Boy: 1.70
    Kilo: 62
    Kol: 35 - 34

    Ayrıca fotoğraf yok ama şunu söyleyebilirim ki fazla belli olmayan karın kasları, normal bir göğüs ve iyi omuzlarım var (önceden basketbol oynuyordum sanırım onun sayesinde özellikle trapez :) )

    Yardımlarınızı bekliyorum sorularıma ve özellikle de program olarak. Şimdiden teşekkür ederim.

    İyi geceler...

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 01:35 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 01:13 ----------

    Bu arada unutmuşum. Bacak hemen hemen hiç çalışmadım. Bu yüzden yeni bir bacak programına gerek yok sanırım. Tekrar teşekkürler.
     
  2. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0


    1)programını yazarsan yardımcı olabilirim belki..
    2)bacak çalışmadan olmaz!
     
    turko16 bunu beğendi.
  3. turko16
    Offline

    turko16 Üye

    Katılım:
    26 Mart 2011
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Bursa
    hayır yanlış anladınız bacak programına gerek yok derken eski bacak programına devam edebilirim anlamında söyledim :)


    1. Gün (Göğüs-Ön Kol):

    Dumbell Bench Press
    Dumbell Flyes
    Dumbell Bench Press(Close)
    Pullover

    Dumbell Curl
    Hammer Curl
    Dumbell Peacher Curl


    2. Gün (Omuz-Arka Kol):

    Neck Dumbell Press
    Latarel
    Arnold Press
    Dumbell Lateral Raises

    Lying Dumbell Extensions
    Dumbell French
    Dumbell One Kickbacks


    3. Gün : Dinlenme


    4. Gün (Sırt-Karın):

    One-Arm Dumbell Rows (Barfiks çekme imkanı olmadığı için yalnız bu hareket sırt için ancak yine de fena değil sırtım ama gelişmeli tabi :) )

    Veee Mekik :D İsimlerini pek bilmiyorum başka bir siteden bulmuştum. Ayrıca birkaç haftadır ters mekik ve çakı yapıyorum bel için.


    5. Gün (Bacak):

    Dumbell Squats
    Dumbell Sumo Deadliftf
    Dumbell Lunges
    Stift Legged Deadliftf
    Calf



    İşte eski programım.

    Ayrıca yeni programda yine evde uygulayabileceğim gibi dumbella olmalı çünkü kısa bir süre salona gidemeyeceğim. Tabi sırt konusunda birkaç dumbellla hareket daha olursa sevinirim tek hareket baya yetersiz sanırım. Dediğim gibi bacak antremanını da pek değiştirmeye gerek yok herhalde bacakta yolun başından başlayacağım :D

    Ve birkaç güzel karın için karın kaslarını çıkarmama yardım edecek hareket verirseniz sevinirim tabi program şeklinde :D Zaten ne kadar doğrudur bilmiyorum ama cumartesi-pazar boş olduğum dinlenme günlerinde yarım saat koşuyorum.

    Tekrardan cevaplarınızı bekler, teşekkür ederim.

    İyi akşamlar...
     
  4. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0


    yanlış anlaşılma için özür dilerek sözüme başlıyor ve hemen tavsiyeme geciyorum şahsen yaptıgım programa inanılmaz benziyor nerdeyse aynı kilit bir tavsiye vericem sırt programını salıya ekle cunku tek hareket cok fazla zorlamaz salıyı.büyük kaslar gögüs bacak sırt 12 seti gecme küçükte ise 9 seti gecme .perş günü boş kaldıgı icin biceps triceps beraber girerek şaşırtabilir yada bi hafta gögüs biceps bi hafta biceps triceps yaparsın perşembeleri.çok fazla mekik yapsan bile karın kası icin maalesef kardiyo ve diyet ihtiyacın var bu belli bende cok mekik yapmam korumak icin 20 x3 yada 15 x4 falan yapıyorum arada bunlar benim sana tavsiyelerim hareketlerin gayet iyi beslenmenede dikkat edersen sonuc alacagını düşünüyorum şimdiden kolay gelsin:)
     
    turko16 bunu beğendi.
  5. turko16
    Offline

    turko16 Üye

    Katılım:
    26 Mart 2011
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Bursa
    Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim özellikle perşembeyi salıya almak süper fikir hem bu sayede perşembe kasları şaşırtmam iyi olacaktır. Karında ise dediğinizi yapacağım (Cumartesi-Pazar kardiyo).

    Yalnız ufak bir sorum daha olacak. Acaba protein tozuna başlayayım mı? Whey alacağım antremandan sonra ve antreman yokken de ara öğün olarak kullanmayı düşünüyorum.
     
  6. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    turko16 sadece cumartesi kardiyo yap bence pazar dinlensin vücudun mekiğide pazartesi carsamba cuma ve cumartesi yapmanı tavsiye ederim protein tozunuda şahsen önermiyorum şu zamanda bi 2 3 ay düzenli uyguladıktan sonra 17 18 inde alabilirsin tabikide.şahsen ben 18 19 yaşlarımda yumurta yedim sadece antrenmandan sonra.20 sinde basladım proteine yanı biraz oturt vücudu doğal tabiki bu benim görüşüm :)
     
    turko16 bunu beğendi.
  7. turko16
    Offline

    turko16 Üye

    Katılım:
    26 Mart 2011
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Bursa
    Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Protein tozu için biraz daha bekleyeceğim. Peki mekikleri ne zaman çekeyim? Yani antremandan sonra mı? Sanırım biraz fazla soru sordum ama bu son sorum herhalde :) İlginizden dolayı teşekkür ederim.
     
  8. onbir
    Offline

    onbir Üye

    Katılım:
    11 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    810
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    0
    fazla olurmu bizler cevaplamak için burdayız...
    mekik antrenmandan sonra yap benim tavsiyem bu yönde antrenman sonrasına 2 tane yada 3 tanede haşlanmış yumurta çak tamamdır;)
     
    turko16 bunu beğendi.
  9. turko16
    Offline

    turko16 Üye

    Katılım:
    26 Mart 2011
    Mesajlar:
    31
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Bursa
    Sağ olasın. Zaten her antremandan sonra 4 tane indiriyorum bir de kahvaltıda 4 yiyorum.

    Yardımların için tekrar teşekkür ederim. Yine de bir başka program verecek olan varsa tekliflere açığım arkadaşlar :)
     

Sayfayı Paylaş