2 haftalık yağ yakımı ve kardiyo hissettiklerim

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve ceyo tarafından 16 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. ceyo
    Offline

    ceyo Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    arakdaslar 2 haftadir karin kaslari icin formu didik didik ettim ve burdaki yazilanara uyarak yaptigim kardiyo calismasinin ekilerinden bahsetmek istiyorum.
    herhangi bir diet yapmiyorum. günde 3 ögün yiyorum. hafta da 3 gün bb yapiyorum.

    hergün program sonunda 15 dakika bisiklet ceviriyorum. bunun sonundada. 3x100 mekik 3x25 dipste diz cekme yapiyorum. 2hafta karin kasi icin cok kisa bir süre biliyorum ama bu sekilde calismaya basladigimdan beri karin kaslarim calisiken acaip sekilde aciyor. mesela mekik cekerken 20. tekrardan sonra acaip bir yanma hissediyorum. bu sekilde devam etmelimiyim sonuc alabilrmiyim önerilerinizi bekliyorum. günlük yediklerim.


    kahvalti 1 yumurta 2dilim tost ekmegi peynir50gr.

    öglen ekemk arasi döner oluyo genelde ögrenciyiz bazen corpa kuru fasulye.

    aksamda genelde sebze yemegi , tavuk eti , makarna yada pilav oluyo. hic ekmek yemiyorum aksamlari.
     
  2. serdar2
    Offline

    serdar2 Üye

    Katılım:
    3 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    442
    Beğenileri:
    531
    Ödül Puanları:
    103
    Meslek:
    Purchase
    Yer:
    Avusturya
    Diyetindeki karbonhidrat orani biraz yuksek sanirim.Oglen yedigin ekmek arasi doner yerine izgara tavuk sis salata yapabilirsin sanirim.Veya buna benzer birsey.Ayrica antreman sonralari 100lerce mekik yerine agirlik alip 3x20 cekebilir yaptigin kardiyo calismasini da daha uzun tutabilirsin.eger yag kaybini artirmak istiyorsan kardiyoyu minumum 30 dk tutmani oneriyorum.Ayrica kahvaltida 2 dilim tost ekmegi yerine tahilli ekmek alman senin icin daha faydali olacaktir.Sonucta lif acisindan tahilli ekmekler daha iyidir.50 gram peynir demissin.Bu peynir yuzde 75 yag degildir umarim.Yag yakiminda genelde en cok dikkat edilmesi gereken sey beslenmedir.Aksamlari pilav ve makarna gibi seyleri asla yeme.Izgara et salata en uygunu.
     
  3. ceyo
    Offline

    ceyo Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    29
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    agirlikla calistigim zaman belim agriyo ve karni kaslarimin calistigini hisetmiyorum ozamanda piskolojik olarak etkileniyorum. yemek düzenime dikkat etmeye calisacagim verdiiniz bilgiler tesekkürler
     
  4. jayjay
    Offline

    jayjay Üye

    Katılım:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    5
    Ödül Puanları:
    0
    mekikte 20. tekrardan sonra acayip yanma var diyorsunuz ama 3 X 100 yaptığınızı yazmışsınız..ya çok azimlisiniz ya da yanma acayip değil bence :)
     

Sayfayı Paylaş