2 hafta da 99 kilodan 94 e düştüm ve 94 de kaldım..

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve agah tarafından 21 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. agah
    Offline

    agah Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    meraba arkadaşlar yaş 21 boy 183..99 dan 94 e düştüm haftanın 3 günü spor salonundayım..her seansta en az 3 km veya 4 km koşuyorum..ama şuan 94 te kaldım 2 haftadır ne azalma var ne artma..bir sorum olcak.tek farkettiğim göbek bölgem eskiden çok sertti şimdi sertlik gitti bu erimeye başladığının bi göstergesi midir?? bi kaç kişi bunu söledi ama nekadar doğruluk payı vardır merak ediyorum.şimdiden tşk ediyorum..
     
    Son düzenleme: 21 Mart 2012
    dombik bunu beğendi.
  2. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
  3. agah
    Offline

    agah Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    elimden geldiği kadar ediyorum..beyaz ekmek kesinlikle yok,şeker yok,abur cubur tamamen bitti kızartma yok..cola tamamen yok aynı şeklide...bunları yapıyorum işte...bu arada k.bakmasın kimse ben konunn kuralları okumamıştım soru sorulmıcak yazmışlar silemiyorum da başlığı..
     
  4. shaq
    Offline

    shaq MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.426
    Beğenileri:
    1.575
    Ödül Puanları:
    123
  5. agah
    Offline

    agah Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    günlük bi düzenim yok beslenme konusunda ama o dediklerimin hiç birini yemiyorum kalorisi az olan şeyler yiyorum hep.idmanda haftanın 3 günü oluyo diğer günlerde bi kaç egzersiz yapıyorum.idmanlarda da her idman günü 3 veya 4 km koşuyorum sonrada egzersizlere geçiyorum.inşallah hedefe ulaşırım :) tşkler..
     
  6. FiestaCondom
    Offline

    FiestaCondom Üye

    Katılım:
    29 Şubat 2012
    Mesajlar:
    352
    Beğenileri:
    227
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    ögrenci
    Yer:
    ankara
    Sarkma olabilir hizli kilo vermissin duzene sok beslenmeni
     
  7. agah
    Offline

    agah Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    tşk ederim ama beslenmeyi düzene sokmaktan kasıt? yardımcı olursanız sevinirim..bide bu aralar kilo vermem çok yavaşladı gibi..normalmidir?
     
  8. AkrepHan
    Offline

    AkrepHan Yeni Üye

    Katılım:
    3 Nisan 2012
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenileri:
    287
    Ödül Puanları:
    0
    sertin yumuşaması ya gazın gitmesidir yada kasın kassa sıkıntı günlük proteinini al yeşil çay iç ekmek şekeri kes ama yemeğini ye aksatma ağır sonuçlar doğurur kas mas erir hep
     
  9. tigerrr
    Offline

    tigerrr Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    307
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    2. Üniversitesini okuyor
    Vucut kendini 94 kiloya hazırlasın bakalım sonra düşer yavaş yavaş
     
    forceresul bunu beğendi.
  10. agah
    Offline

    agah Üye

    Katılım:
    12 Şubat 2012
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    yorumlar için teşekkürler arkadaşlar...
     

Sayfayı Paylaş