2 gün çalış 1 gün dinlen olur mu ?Programım nasıl?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve speedtouch tarafından 22 Mart 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. speedtouch
    Offline

    speedtouch Üye

    Katılım:
    25 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.161
    Beğenileri:
    1.525
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    Angara
    değerli hocalarım ve arkadaşlarım öncelikle herkeze selamlarımı sunarım vg de ikinci ayımdayım ve azimle devam ediyorum, mühim bir konuda görüşlerinizi almak isterim, yazacağım programı 2 gün gelip 1 gün dinlenme yapsam nasıl olur? salondaki hocam yapma kas yıkımı olur dedi, fakat ben 2 gün üst üste bu programı kaldırabileceğime eminim, 1 gün gel 1 gün dinlen beni kesmiyor açıkçası ( daha önceden uzun yıllar lisanslı futbol oynadım bünyem spora alışık)

    Leg extension
    Leg curl
    Rowing Machine
    Chest Press
    Butterfly
    Shoulder Press
    Arm Curl
    Triceps Extension
    Karın&Mide egzersizleri

    hareketlerin hepsi 2 set 10 tekrar(hoca 2 set 10 tekrar olarak yazdı programı ben de uyuyorum) yapabildiğim max ağırlıkta yapıyorum, mide ve karın 3 set max tekrar.

    Değerli hocalarım ve arkadaşlarım programımı nasıl değerlendiriyorsunuz ,tavsiyeleriniz ve öğütleriniz nelerdir, açıkçası merak ediyorum 2 gün gelip 1 gün dinlenerek yaparsam kas yıkımı olur mu?
    whey protein tozu da kullanıyorum iyi besleniyorum , açıkçası vucudum 2 günü kaldırır fakat hocanın kas yıkımı olur konusu canımı sıktı, değerli tavsiyelerinizi bekliyorum.

    saygılarımla
     
  2. yalnızkovboy_89
    Offline

    yalnızkovboy_89 Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2009
    Mesajlar:
    916
    Beğenileri:
    378
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Endüstriyel Otomasyon
    Yer:
    İstanbul
    Programın 2.ayında olan birisi için gayet yeterli.Fakat vücudun tamamıyla adapte olması ve kendisini yenilemesine zaman ayırması için iki gün üstüste çalışmaman daha iyi olur senin için.Eğer kendini iyi istiyorsan [enerji durumuna göre] haftada 4 gün idmana gidersin.Ama aralarda mutlaka birer gün dinlenme süresi bırak vücuduna.Whey protein için daha erken olduğunu düşünüyorum 4.ayından sonra almaya başlamanı öneririm, çünkü 4.ayından sonra artık ağırlıkların artıp,antrenman sonrasında adelelerin daha çok onarılmaya ihtiyaç duyup, vücudun gerçekten bu protein tozlarına gereksinim duymaya başlayacaktır.
     
  3. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Değerli üyemiz;

    Konunuz ilgili bölüme taşınmıştır

    Lütfen başlık açarken en doğru bölüme başlık açmaya özen gösteriniz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     

Sayfayı Paylaş