1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

2 aylık Body..

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve RsM tarafından 30 Temmuz 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. RsM
    Offline

    RsM Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    İnş teknikeri
    Yer:
    İstanbul
    Merhaba arkadaşlar 2 aylık body çalışmam..

    a-b resimler ilk başlangıç..
    a1-b1 dün çektiğim resimler...

    (2 haftadır hardline whey + t.k.m (kreatin) kullanıyorum..)
     

    Ekli Dosyalar:

    • a.jpg
      a.jpg
      Dosya Boyutu:
      69,8 KB
      Görüntüleme:
      298
    • b.jpg
      b.jpg
      Dosya Boyutu:
      63,7 KB
      Görüntüleme:
      365
    • a1.jpg
      a1.jpg
      Dosya Boyutu:
      41 KB
      Görüntüleme:
      345
    • b1.jpg
      b1.jpg
      Dosya Boyutu:
      61 KB
      Görüntüleme:
      456
  2. bymelih34
    Offline

    bymelih34 Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    istanbul
    evdemi çalışıyosun salonda mı ?
     
  3. RsM
    Offline

    RsM Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    İnş teknikeri
    Yer:
    İstanbul
    Şimdilik salonda...ramazan geldiği için 1 ay ara vericem evde dambıl set alıp form tutup devam etmeyi düşünüyorum...
     
  4. sylvesterstalon
    Offline

    sylvesterstalon Yeni Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    46
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci-pdr
    Yer:
    van-antep
    3. resmin iuyi çıkmış başarılar.....
     
  5. RsM
    Offline

    RsM Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    İnş teknikeri
    Yer:
    İstanbul
  6. YaMTo
    Offline

    YaMTo Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    omuz bölgerinde gözle görünür bir gelişme olmuş. işallah ilerisinide görürsün. başarılar
     
  7. RsM
    Offline

    RsM Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    İnş teknikeri
    Yer:
    İstanbul
    Eyvallah yamto .... basmayı en sevdiğim bölge omuz press olduğundan:)...antremanda olmadığı gün kesin bi set girerim...:) Tek sıkıntım göbeğim...onuda ramazanda bitirmeyi düşünüyorum...İnş..
     
  8. RsM
    Offline

    RsM Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    İnş teknikeri
    Yer:
    İstanbul
    Bide bu vardı...:)
     

    Ekli Dosyalar:

  9. sylvesterstalon
    Offline

    sylvesterstalon Yeni Üye

    Katılım:
    24 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    102
    Beğenileri:
    46
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci-pdr
    Yer:
    van-antep
    toparlanma olduğu gözle görülür......faydasını görmüşsün....başarılar.....
     
  10. bisusbee
    Offline

    bisusbee Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hersey iyi güzelde o kılları ne diye aldırdın dostum ona bir anlam veremedim :) sırt bölgen fena olmamış başarılar
     
  11. RsM
    Offline

    RsM Üye

    Katılım:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    75
    Beğenileri:
    6
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    İnş teknikeri
    Yer:
    İstanbul
    Göğsümde çıkan yaralardan dolayı kestim..Sorun değil dostum kökü bende yine biterler :)) ..o bakımdan yani...
     
  12. sooprano
    Offline

    sooprano Yeni Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    ben herhangi bir şey göremiyorum. ama kotun güzelmiş tomy mi.
     
  13. Anarchitekt
    Offline

    Anarchitekt Üye

    Katılım:
    3 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    6
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sırtında gözle görülür gelişme var. :)
     
  14. kumrujr
    Offline

    kumrujr Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    13
    Gogus bolgenizdeki yaralar once sivilce olarak mi cikti ? Eger oyleyse bu karacigerde bir yorulma belirtisi olabilir. Vucut gelistirmeye yeni baslayanlarda normal olarak antrenmanlar cok yogun olamayacagi icin asiri protein yuklenmesi yarardan cok zararli olabilir. Sizin de vucudunuzdaki yaralari bir doktora gostermenizi tavsiye ederim.

    Forumda bu konuda daha bilgili olan arkadaslar varsa goruslerini yazsinlar lutfen. Supplementlerin erken kullanimi ve asiri protein tuketimi ile ilgili forumda daha evel tartismalar olmustu.

    Her seyden onemlisi saglik.
     

Sayfayı Paylaş