1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

2 aylık çalışma yorumlarınızı alıyım :)

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve Hey rock!! tarafından 16 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 16 üye.
  1. Hey rock!!
    Offline

    Hey rock!! Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar bu sporu 2 aydır yapıyorum boyum 1.80 kilom 71 artık hacim yapmak istiyorum önerilerizniz nelerdir ????????bench_O
     

    Ekli Dosyalar:

  2. west67
    Offline

    west67 Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2011
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Zonguldak
    2 ayda ne kadar değişim olabilirdiki. He tavsiye diyosan günlük yağ şekere alımını minimuma çekmeye çalış kh'larıda komplex olanlarını tüketmeye çalış ve protein i 1.5 - 2 arası ayarlayarak devam et sabret elbet bişeler olacaktır.Kolay gelsin..
     
    Hey rock!! bunu beğendi.
  3. Pulbiber072
    Offline

    Pulbiber072 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    504
    Ödül Puanları:
    103
    Çok Acelecisin bi 6 AY Çalış Sonra Yorum Al
     
    Hey rock!! bunu beğendi.
  4. Hey rock!!
    Offline

    Hey rock!! Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    west hacim olarak bişeyler önerebilirmisin peki?
    pek iyi resim çekemedim ama göründüğünden daha iriyim

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 19:53 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 19:51 ----------

    pulbiber anlıyorum ama en azından bi öneri alablirmiyim yapmam gereken ?
     
  5. oktayd
    Offline

    oktayd Yeni Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2011
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    274
    Ödül Puanları:
    0
    iri olmaktan kastın yağlı ve iri olmak mı ?
    ölcülerini ve dogru düzgün resimlerini koyarsan ustalardan cevap alabilirsin
     
  6. Hey rock!!
    Offline

    Hey rock!! Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    oktay pek sayılmaz ama yağ var
     
  7. Pulbiber072
    Offline

    Pulbiber072 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    504
    Ödül Puanları:
    103
    Öneri İstiyorsan Yağ Eritmeni Öneririm Gelişme Olarak Sırtın Geliştiği Görünüyor Onun Dışında 2 Ayda Gözle Görülür Bi Değişiklik Beklenemezdi Aynen Devam Et İlla ki Gelişcen :)
     
    Hey rock!! bunu beğendi.
  8. Hymenalos
    Offline

    Hymenalos Yeni Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2012
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    443
    Ödül Puanları:
    0
    2 ayda pek bi değişim olmaz ama gözlemledigim kadarıyla biraz fazlalıkların var kardio yap yağ yakıcı falan kullanmana gerek yok
     
    Hey rock!! bunu beğendi.
  9. Hey rock!!
    Offline

    Hey rock!! Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    önerin için teşekkürler pulbiber07 :) yiğt aslına bakarsan ben daha almayı pilanlıyordum 4 ayda 55 kg den 72 kg ye çıktım :)
     
  10. west67
    Offline

    west67 Üye

    Katılım:
    22 Ekim 2011
    Mesajlar:
    66
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Yer:
    Zonguldak
    Öneriden kastın ne ? Beslenme ?
     
  11. Hey rock!!
    Offline

    Hey rock!! Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    evet beslenme kilo almak :) ?
     
  12. Hey rock!!
    Offline

    Hey rock!! Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    bi kaç foto daha da net yorumlar için ?kafa_
     

    Ekli Dosyalar:

  13. ertenna
    Offline

    ertenna Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    25
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    Yer:
    Ankara
    selamlar;pulbiber vallahi böyle diyolar hep diye 6 ay bekledim,sabrettim. fotoları koydum,başlık açtım herneyse keşke öle yapmasaymış bir iki aylık çalışmalara daha çok yorum ve tavsiye var.


    hey rock! kardeşim sen de bana kalırsa kilo falan almaktan vazgeçip 6-7 ay sabret kasların dirileşsin gayet iyi görünürsün zira zaten iri görünüyosun.bel omuz oranı güzel bence,başarılar dilerim.
     
    Hey rock!! bunu beğendi.
  14. Hey rock!!
    Offline

    Hey rock!! Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler kardeşim sağolasın :)
     
  15. CaglarYildiz
    Offline

    CaglarYildiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2011
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    172
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisi
    Yer:
    Ankara
    ben yağlanma görüyorum fotolardan ama bence hiç yağ yakcam diye kardiyo olaylarına girme önerim düzgün beslen ki forumda beslenme ile ilgili bir sürü konu var biraz araştırma yaparsan nasıl beslenmen gerektiğini bulcaksın, ve sıkı idman yaparak kas oranını arttırırsan zaten yağ oranında düşücektir istediğin hacme ulaştığın zamanda definasyona gidersin parçalı görünürsün tabiki bunlar üc beş ayda olcak işler değil sabırlı olmak gerek
     
    Hey rock!! bunu beğendi.
  16. Hey rock!!
    Offline

    Hey rock!! Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    teşekkürler çağlar peki hacim çalışmalrı için nasıl yapmamı önerirsin ?
     
  17. Hymenalos
    Offline

    Hymenalos Yeni Üye

    Katılım:
    6 Ocak 2012
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    443
    Ödül Puanları:
    0
    şimdi 2 türlü kilo alma yöntemi var

    1.ne bulursan yersin yağlı göbekli kilo alırsın

    2. ise protein ağırlıklı yağsız şekersiz beslenirsin saglıklı ve düzgün kilo alırsın karşim ;)


    Seçim senin bench_O
     
    Hey rock!! bunu beğendi.
  18. Hey rock!!
    Offline

    Hey rock!! Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    yiğit kardeşim 1 numaralıyı daha çok uyguladım ama artık 2yi uyguluycam saolsın kardeşim :)
     
    Hymenalos bunu beğendi.
  19. CaglarYildiz
    Offline

    CaglarYildiz Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2011
    Mesajlar:
    427
    Beğenileri:
    172
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar Mühendisi
    Yer:
    Ankara
    ben program verebilcek konumda değilim henüz hacim programı olarak aratırsan yine bişeyler bulacaksın forumda üstelik bizim söylediklerimizden çok daha fazlasını bulup daha kaliteli hacimlenme şansında var
     
    Hey rock!! bunu beğendi.
  20. Hey rock!!
    Offline

    Hey rock!! Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2012
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    bakıcam çağlar kardeşim şuan sadece yorum alıyorum :)
     

Sayfayı Paylaş