2 Aylık Çalışma--(Temmuz-Ağustos)

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve VgIsmaıl tarafından 4 Aralık 2011 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 7 üye.
  1. VgIsmaıl
    Offline

    VgIsmaıl Yeni Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    En İsmail

    18 Yaşındayım.

    Boyum (1.75) Kilom (68)

    Benim Vücut Geliştirmeye Merağım Abim body salonuna gittiği zaman başlamıştı 12-13 yaşındaydım.Abim bana 18 yaşında başlaman senin için daha iyi olur diyodu.Onu Dinledim.01.08.2011 Tarihinde başladım Body'e bir deyim spora desem daha iyi 2 Aylık Süreçte İyi yol kat ettim.Ama Okuldan Ve İşten dolayı bırakmak zorunda kaldım.Evde Yapıyordum zaten.Abim Program yazmıstı 2 ay onu uyguladım.VE Güzel bi sonuç aldım

    [​IMG]
     
  2. yeniyim
    Offline

    yeniyim Üye

    Katılım:
    22 Şubat 2011
    Mesajlar:
    113
    Beğenileri:
    30
    Ödül Puanları:
    0
    niye bıraktın yahu :)
     
  3. VgIsmaıl
    Offline

    VgIsmaıl Yeni Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    İş Ve Okul :):)

    Okul Yolunun Uzak Olması :):)

    Ve Lc Waikikede Çalışmak Bİraz Yordu Beni Ama Vücudumu Kaybetme Korkusu Sardı Beni Bu Yüzden Ayın 15 İne Kadar Evde SIKI Bir Çalışma Yapıp Salon Moduna Alıştırcam Kendimi Ondan Sonra Protein ve destek yiyeceklerle güzel bir form yakalayacağıma inanıyorum :) Şimdiden Zaman Çizelgeme Hazırladım :)
     
  4. buraktemiz
    Offline

    buraktemiz Üye

    Katılım:
    28 Kasım 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Amerika Oregon
    Fotograflarda dumbell gordum ama kol goremedim , yazicaklarimi yanlis anlama sakin , goguslerin 2 ay icin guzel karin kaslarin daha da guzel ama kol hic yok omuzlarinada pek yuklenmsmissin ama 2 ay icin super bi karin var , kaslarini kaybetmessin yemegine biraz dikkat ve her aksam yatmadan sinav ve karin yap , inan bana ufak gelisme bile gorebilirsin cnku sinav bile cok iyi bi gogus hareketidir . Protein almadan da bu sitedeki protein kismini iyi incele ve birilerine danis % 100 Whey protein gold standard Optimum Nutrition oneririm ama turkiyede cok pahalidir bilgin olsun . Kolay gelsin.
     
  5. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    Forumda uzun zamandır gördüğüm kısa süredeki en iyi vücut diyebilirim..tabi özellikle karın kasları hafif göğüs ve adonsiler muhteşem...umarım yeniden başalrsın...
     
    Azi bunu beğendi.
  6. VgIsmaıl
    Offline

    VgIsmaıl Yeni Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul/Pendik

    Dambıll var dı ama ben cok çalışmıyodum.Boy Uzamayı Kesmesi gibi bi soru vardı aklımda o yüzden.Omuzlarıma hiç yüklenmiyodum doğrudur.Sürekli karın ve göğüs yapıyodum.Kendime yemek programı ve çalışma programı hazırladım.Proteinimi alıcam.Ve Salona Başlıcam.

    Kol Yok GİBİ Gözüküyor Ama Kollarım GÜçlü Göğüsün dambıllı hareketlerinde
    12-13 kilo ile 8 tekrar 3 set yapabilyrm.

    Salona başlarsam iyi bi yol katedeceğime inaniyorum ben :)

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 18:15 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 18:13 ----------

    Teşekkür Ederim Kardeşim.

    Yeniden Başlıcam. :)

    Abimin Body yapması bana çok şeyler kazandırdı her bakımdan :)
     
  7. Can33
    Offline

    Can33 Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2011
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    2 ayda böyle bir gelişim çok iyi gerçekten :D Genlerden torpillisiniz :D tebrikler.
     
  8. VgIsmaıl
    Offline

    VgIsmaıl Yeni Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Saolasın Kardeş :) Bizim GENLER Saglam :)
     
  9. Body06
    Offline

    Body06 Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    194
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ankara
    Bırakmana üzüldüm , vücudun çok iyi gidiyormuş...

    Yukarıda bir arkadaşın da tavsiye ettiği gibi yemeğine dikkat et , sporu bıraktım her şeyi yiyebilirim nede olsa diye düşünme , elinden geldiği kadar kaliteli beslenmeye çalış ve şınav , mekik ve yapabilecek ortamın varsa barfiks çekmen en azından belli bir yere kadar vücudunu korumaya faydası olur.

    Spora yeniden başlaman dileğiyle , İyi akşamlar ,
     
  10. Cidade de Deus
    Offline

    Cidade de Deus Üye

    Katılım:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.510
    Beğenileri:
    1.705
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    aynı şeyleri yazıyoruz ama vücüt gerçekten iyimiş ele yazda 2 ay gibi kısa sürede çok başarılı yazın hacim almak zor olduğundan kışa göre o yüzdende tebrik ederim.
     
  11. VgIsmaıl
    Offline

    VgIsmaıl Yeni Üye

    Katılım:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Ramazanda Biraz Zor Oldu Ama Hiç Bırakmadım.Abim Protein Tozu almıstı 1-2 hafta kullanmıstım evet gerçekten hacim almak cok zor ve aynı ağırlıklarda kas eşitliğini sağlamak biraz zor oldu ama başardım salona başlayp daha iyi yapıcağımı düşünüyorum
     
  12. Rpac
    Offline

    Rpac Üye

    Katılım:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.403
    Beğenileri:
    1.543
    Ödül Puanları:
    123
    Değerli üyemiz;
    Başlığınız kilitlenip kapatılmıştır.

    Kilitlenme Sebepleri :

    - Zorunlu pozlar eklenmemiştir.
    - Zorunlu Pozlardan eksik olanlar vardır.
    - Eklenen resimler resim ekleme kurallarına uygun değildir.
    - Hakkınızda eksik bilgi verilmiştir.


    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum resim ekleme kurallarını okuyunuz. Resim ekleme kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş