1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

2 ayda ne çıkar?

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve firstclass tarafından 14 Temmuz 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. firstclass
    Offline

    firstclass Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu vücut 2 ayda adam olur mu? Spordaki hocam kilo vermeme hiç gereko olmadığını söyledi. Hatta 2 ay kadar önce onun direktifleriyle 3 kilo kadar aldım. Ancak şimdi tam anlamıyla spora başlıyorum.

    Boy: 1.89
    Kilo : 74
    Yaş : 19

    Bel çevresi vs. ölçmeyi pek bilmiyorum o yüzden yazamıyorum.

    Belimdeki bant hastalığımla ilgili birşey. Sormayın anlatması uzun sürer :D

    Ayrıca vücudumdaki kılalr içinde özür diliyorum sizden :D Genetik onlar yapacak birşey yok :D Ciddi anlamda gelişme görürsem bir ihtimal keserim :D

    Hocam bir program yazdı ancak 2-3 ayda ne kadar geliştirebileceğimi merak ediyorum. Beslenme düzenimi öyle burada tavsiye edilenler gibi değiştiremiyorum çünkü şeker hastasıyım. Yani sabahları bal-pekmez vs. yiyenler var burda, onlar gibi beslenemiyorum. Ancak belli bir diyet programım var ve ona uyuyorum sürekli. Kilonuzun 2 katı kadar protein almanız gerekli vs. diyenler var, günde nerdeyse yarım kalıp peynir yiyorum. Beyaz peynire çok düşkünüm :D Ayrıca hastalığım sonucu olarak çok ağır cardio yapamıyorum. O yüzden zaten programımdaki cardio miktarı sadece 15dk koşu olarak sınırlı.

    Önceden 6 ay kadar ortalama ağırlıkta fitness'a gittim düzenli olarak. O yüzden karın bölgesinde ciddi mitkarda bir yağ yok. Üstteki yağ tabakasını atabilirsem belli olur gibime geliyor. Ayrıca 2.5 yıl kadar ciddi anlamda hentbol oynadım.

    Şimdiden teşekkürler.

    Not: Göbeğim aslında fotoğraftakilerden biraz daha az. Yani dümdüz değil ancak ele çok fazla gelmiyor yağlar. Yağ oranımıda en kısa zamanda ölçtürüp yazacağım.
     

    Ekli Dosyalar:

    • 111.jpg
      111.jpg
      Dosya Boyutu:
      135,6 KB
      Görüntüleme:
      122
    • 222.jpg
      222.jpg
      Dosya Boyutu:
      193,2 KB
      Görüntüleme:
      147
  2. _emre_
    Offline

    _emre_ Üye

    Katılım:
    16 Mart 2010
    Mesajlar:
    32
    Beğenileri:
    23
    Ödül Puanları:
    18
    iki ayda çok bir şey olacağını düşünme. ama düzgün bir antrenman programıyla ve sana göre hazırlanmış beslenme programıyla vücudun kendini toplar. kendi deneyimlerime göre kolların ve omuzların çabuk gelişir (gelişmekten kastım 39-40cm olmaz kollar veya omuzlar hemen irileşmez ama belirginleşir.) göğüs, sırt ve karın bölgesi bende daha sonra düzgün bi şekilde gelişmeye başlamıştı. ama dediğim gibi 2 ayda mucize beklemek sadece hayal kırıklığı yaratır.
     
  3. thebky
    Offline

    thebky Üye

    Katılım:
    13 Şubat 2010
    Mesajlar:
    472
    Beğenileri:
    170
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Ankara
    ilk ay kasları ısındırırsın sadece.
    3. aya geldiğinde ise çok az bi değişim olur gözle görülebilecek.Sabır ve hırs lazım
     
  4. pegasusrap
    Offline

    pegasusrap Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    bench_Oaynen öyle sabır ve hırs lazım boyun uzun sadece 6-8 ay kadar bu sporu yap ama bol proteinli şeyler ye sana garantisini veriyorum sadece 4 ayda vücudun yapılanacak kaslarını hissedeceksin 6 aya değişimi göreceksin 9 ay sonra sahilde farkın ortaya çıkacak 1.5 sene sonra modellik bile yaparsın artık 2-2.5 sene sonra Romadaki çıplak adam heykelleri gibi olursun hedefini belirle sabret ve zaman nıye gecmıyokı deme hergunde aynaya bakıp durma
     
  5. firstclass
    Offline

    firstclass Üye

    Katılım:
    10 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    9
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    :D Modellik için tipte var ama işte vücut yok :D Uzun boyun dezavantajı galiba, bu kadar uzun sürede vücut oluşması. Buradaki üyelerin fotoğraflarına bakıyorum ve 1.70-175 boydaki kişilerin 2. aylarında bile vücutları çok çabuk toparlanmış oluyor.

    Benim asıl amacım zaten bir dahaki yaza kadar çok şişik değil ancak göze güzel görünen bir vücut yapabilmek. Ancak merak ettiğim şey dediğim gibi diğer üyelerin bu kadar kısa sürede vücut yapabilmeleri çok şaşırtmıştı beni.

    Şuan için 2 programım var. 2 günde de ortak olarak 4 adet karın egzersizi var. Cardio sadece 10dk iki programda da.

    İlk program daha çok göğüs ve kola odaklı.
    İkinci program ise benim isteğim üzerine omuzlara odaklı.

    1. ayın sonunda tekrar fotoğraf koymayı planlıyorum. Umarım o zaman kadar bir toparlanma olur. Seneye sahile çıkmaya yüzüm olsun yeter :D

    Ayrıca kılların kas gelişimini etkilediği gibi bir şey söylediler. Ne derece doğru bu acaba? Kesinlikle kesmeli miyim? Bazı kişilerde kıllıda olsa vücutları çok düzgün duruyor.
     

Sayfayı Paylaş