2. Ay programım sizce nasıl?

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve Zopiklon tarafından 30 Kasım 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. Zopiklon
    Offline

    Zopiklon Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bu sporda 2. ayımdayım.65 kilodayım boyum 175 cm.Haftada 4 antreman yapıyorum.Her antremanım ortalama 70 dk sürüyor.Piramit sistemi ile çalışıyorum.Acaba eksiğim var mı veya fazla olan hareket.Sizce nasıl?Çalışma programım şu şekilde;

    Pazartesi ve Perşembe

    Göğüs
    Bench Press 10-8-6
    Üst Göğüs 10-8-6
    Alt Göğüs 10-8-6
    Kelebek 10-8-6

    Kol(Biceps)
    Barbell Curl 10-8-6
    Scott Curl 10-8-6
    Humer Curl 10-8-6
    Konsantre Curl 10-8-6

    Bacak
    Sugatt 12-10-8
    Ön Bacak 10-8-6
    Arka Bacak 10-8-6
    Kraft 10-8-6

    Salı ve Cuma

    Sırt
    Geniş Tutuş Barfiks 3 set
    Enseye Lat Down 10-8-6
    Geniş Tutuş Öne Çekiş 10-8-6
    Rowing 10-8-6
    Dar Tutuş Öne Çekiş 10-8-6

    Omuz
    Barbell Enseye İndiriş 10-8-6
    Barbell Öne İndiriş 10-8-6
    Dumbell Fly 10-8-6
    Dumbell Öne 10-8-6
    Dumbell Banane 10-8-6

    Arka Kol(Triceps)
    Lat Triceps 10-8-6
    Barbell Alna İndiriş 10-8-6
    Kick Back 10-8-6
    Dips 10-8-6
     
  2. ErcinTT
    Offline

    ErcinTT Yeni Üye

    Katılım:
    13 Kasım 2010
    Mesajlar:
    514
    Beğenileri:
    315
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Ankara/Batıkent
    Bence hareketler çok fazla 2. ay için üst göğüs yanlış bir hareket.Ben sadece bench ve butterfly öneririm.

    Kol içinde hammer curl u kaldırabilirsin extra şuan için gerekli değil.

    Barfix varsa lat pull down neden? Barfix i kaldırabilirsin.

    Omuz için dumbbell fly ve dumbbell öne neredeyse aynı hareket o yzuden onlardan birini kaldırabilirsin.

    Bunları söyledm çünkü ileride yapıcak hareket bulamazsn hemde gereksiz hareketler var.Bunun yerine hareketleri 3set 8 tekrar yapabilirsin piramit in işini gorucektir.
     
  3. ugurguven
    Offline

    ugurguven Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    207
    Beğenileri:
    159
    Ödül Puanları:
    53
    Meslek:
    Üni-öğrenci
    Yer:
    İstanbul-Bahçelievler

    Göğüs programında üst üste tam 3 tane press var yeni başladığınızıda göz önüne alaraktan önerim.Presslerin arasına açış koymanızdır yani bir büyütücü bir şekillendirici şeklinde.

    Göğüs=Üst göğüs press-- üst göğüs açış-- Bench press -- Kelebek

    Biceps=3 haraket yeterli gelir.Barbel curll--Hummer curll--Scoot curl veya concantirasyon sıralaması idealdir.

    Tricepsi=3 harakete indirmenizi tavsiye ederim büyümüyor çok baskı uygulanırsa.Barbell triceps ve dips diğerini siz seçin

    Omuz=Öne barbell press--lateral raise(yana açış)--Arkaya barbell press--bent over side lateral rise(öne hafif eğilerek arka omuzu hedef alan yana açış)

    Hocalarımızdan daha iyi tavsiyelerde gelebilir benim zamanında uyguladığım sistemler işe yarıyorlar.Flexor hocamızın göğüste 1 press ve 1 açış şeklindeki yazısından çok bilgi edinmiştim zamanında.

    Dinlenme günlerinide ayarlamalısın 2 gün üst üste çalıştıktan sonra araya 1 gün off koymalısın.Özellikle bacak-Sırt gibi büyük adele çalıştığın günlerin arkasından.Kolay gelsin...
     
  4. Zopiklon
    Offline

    Zopiklon Üye

    Katılım:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    2 gün çalışıp bir gün dinleniyorum.Hafta sonlarıda dinleniyorum.Toplam 4 gün çalışıyorum zaten.
     

Sayfayı Paylaş