2 ay oldu zayıf biri

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve furkan4114 tarafından 17 Nisan 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. furkan4114
    Offline

    furkan4114 Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    merhabalar öcelikle herkese kolay gelsin.
    ben 19 yaşındaym tabiri caizse aşırı zayıfım herhalde 1,75 cm 53 kiloyum 2 aydır fitness ' a başladım. ve kas oranımda artıs oluyor olmasına ama kilo problemım yuzunden buyuyemıyo diyebilirim.
    günlük beslenme programımı değiştirdim sabah kahvaltısı yapmayan biriydim 5 yumurta beyazıyla başladım. pilav hayatta yemezdm şimdi en azn 2 öğün yiyorum(karbonhidrat için) bide 2 gun once gainer (karbonhidrat tozuna basladım ) acaba neler yapmam lazım en kısa surede düzelmem için ?
    antremanlarımda genelde göğüs kol ve sırt çalışıyorum.
    ayrıyetten bide kendımı oldukça zorluyorum ağırlık kaldırırken acaba ağır çalışmam iyi bişey mi kötümü?
    bana beslenme ve çalışma konusunda yardımcı olabilicekse varsa sevininrm.
     
  2. Nanza
    Offline

    Nanza Üye

    Katılım:
    12 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    226
    Beğenileri:
    80
    Ödül Puanları:
    38
    Antrenman ve beslenme Programınızı begenmedim. Gainere hic gerek yoktu. Whey alsaydınız uzun vadede kullanirdiniz. Her neyse beslenme ile başlayacak olursak kg başına 1.5-2 gr günlük protein ile başlamanız yeterlidir. Günlük kalori ihtiyacinizin 200-300 gr üstüne çıkmadan da zaten buyuyemezsiniz. Günde 300 gr karbonhidrat alin. 50 gr omega 3/6 ve kuruyemiş yağı alin. Kalori ihtiyacımızın 200-300 gr üstüne çıkın. Antrenman programı olarak da cok fazla bölge çalışıyorsunuz. Ya her gün tek bölge ya da (benim tavsiyem) Fullbody workout yararlı olacaktır. İyi günler
     
    hsnsylk bunu beğendi.
  3. furkan4114
    Offline

    furkan4114 Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    öncelikle teşekkür ederim yorumun için. yazımı okudum yanlıs yazmıs da olabilirm öncelikle onu düzelteyim şöyle ki:
    birinci gün ön kol ve göğüs çalışıyorum ikinci gün arka kol ve omuz üçüncü gün ise bacak ağırlıklı.
    gaineri ordakı hocanın tavsıyesı üzerine aldım ama acemi oldugum için normal karşılıyorum bidahakıne araştırarak alıcam. Birde acaba gainer ve whey arasındaki farkıda merak ediyorum :)
     
  4. furkan4114
    Offline

    furkan4114 Üye

    Katılım:
    17 Nisan 2015
    Mesajlar:
    33
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Kocaeli
    Güncell
     

Sayfayı Paylaş