2. Ayımda Program Tavsiyeniz....

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve matiasdelgado tarafından 8 Eylül 2008 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. matiasdelgado
    Offline

    matiasdelgado Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    0
    Saygıdeğer forum ahalisi Allaha çok şükür 1.ayımı devirdim.3-4 günlük bir dinlenmenin ardından bugün 2. ayıma başlayacağım inş.Sizlerden ricam program yapmada bana yardımcı olmanız. Boyum: 1.74 Kilom : güncel haliyle 71 oldu ilk ay ki programım şöyleydi :

    Pazatesi-Perşembe
    Göğüs-önkol pazu,

    Salı-cuma
    Omuz-Arka kol,

    Çarşamba-Cumartesi
    Bacak-kanat

    4 set üzerinden 10 10 8 6 tekrarlar halinde çalışıyordum. Son set kaldırabileceğimin max ı oluyordu bu arada.Yani ilk setten son sete doğru ağırlık artıyordu.Az tekrar çok ağırlık mantığını bu şekilde uygulamaya çalışmıştım.

    2. ayımda nasıl bir antreman programı izlemeliyim acaba çalışma günlerimin sayısı azalmalımı? Biraz bilgilendirirseniz çok müsterih olacağım.Eksik vermiş olduğum bilgiler varsa arz edebilirim fakat en son ölçülerimi almadım.Sadece kolumu biliyorum o da soğukl 33,5 oldu.
     
  2. tigi
    Offline

    tigi Üye

    Katılım:
    5 Nisan 2008
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    bence bu program 2.ay programı olmalıydı.yanlış başlamışsın..
     
    matiasdelgado bunu beğendi.
  3. Jevric
    Offline

    Jevric Yeni Üye

    Katılım:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    265
    Beğenileri:
    59
    Ödül Puanları:
    0
    günleri azalttıp, idmandaki tempoyu arttırabilirsin.
     
    matiasdelgado bunu beğendi.
  4. gaddarkemal
    Offline

    gaddarkemal Yeni Üye

    Katılım:
    30 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    994
    Beğenileri:
    754
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    İstanbul
    6 gün yerine 3-4 güne indirerek SIRT eklemeyi düşünüp, deneyebilirsin.

    4 gün yaparsan sırtı ayrı güne (tabi bacak göğüs gibi 2 gün dinlenme payı bırakarak) koymanı 3 gün yapacaksan omuz-triseps programına eklemeni öneririm. Programda değişikliğe gerek yok yani hareketleri yazmamışsın ama en makullerini yazdığını varsayıyorum.

    Kilo verecek misin alacak mısın yazmamışsın ama sanırım yağ yakıp kas almak istiyorsun ve kilondan memnunsun ya da biraz daha kilo vermek istiyorsun.

    Bunun için antrenman sayısını 3 yerine 4e indirmen haliyle uyugun bir diyetler birlikte daha etkili olacaktır.
     
  5. diez
    Offline

    diez ADMIN Yönetici Admin

    Katılım:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    12.497
    Beğenileri:
    14.493
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    matiasdelgado ve tigi bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş