2.5-3 Ay daKarın Kası İçin Günde Kaç Mekik Gerekli?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve By19o3 tarafından 27 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. By19o3
    Offline

    By19o3 Üye

    Katılım:
    24 Mart 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba Arkadaşlar Ben Foruma Yeni Üye Oldum Bu Daha İlk Konum Ve Mesajım Neyse Sizi Sıkmadan Direk Konuya Girmek İstiyorum Arkadaşlar Ben 2.5-3 Ay Gibi Bi Zamanda Karın Kaslarımın Gelişmesini İstiyorum (Yaş14-Kilo 55-Boy 1.65)Bunun İçin Günde Kaç Mekik Çekmem Gerek Ben Normalde Günde 250 Çekiyordum Sonraki Gün 50 Sağ 50 Sol Bir Gün Dinlenip Tekrar Yapıyordum Fakat Yeterli Bulmuyorum Sizce Nasıl Bi Program Uygulamalıyım Spor Salonu Olmadığı İçin Yakınlarda Gitmiyorum Tabi Bu Yüzden Evde Çalışıyorum Size Şuanki Karnımın Durumunun Resminide Gösteriyim Resim:
    http://d1203.hizliresim.com/v/v/3vrtw.jpg
    Evet Arkadaşlar Görüntü Bundan İbaret 2.5-3 Aya Karın Kaslarımın Gelişmesi İçin Yani Kaslarım Belirginleşecek Şekilde Olması İçin Günda Kaç Mekik Çekmem Lazım?


    Not: Arkadaşlar bi Kaç Konu Gezdim Fakat Çoğu Kişi Örn. 3*50 gibi Yazıyor Bundan Anlamıyorum Arkadaşlar Açık Bi Şekilde Anlatırsanız Sevirim.

    Teşekkürler.
     
  2. Dynamo
    Offline

    Dynamo Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
    Vücut yağlı gibi. 3 ay boyunca kardiyo + karın çalışırsan belirginleştirebilirsin.

    Ama en önemlisi düzenli beslenicen.
     
  3. By19o3
    Offline

    By19o3 Üye

    Katılım:
    24 Mart 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kardeşim Öncelikle Yorumun İçin Teşekkürler Beslenmeye Önem Veriyorum Yağsız Yiyeceklerden Uzak Duruyorum Fakat Protein Almıyorum Eğer Bi Marka Önerirseniz Memnun Olurum Bu Arada Karın Çalış Demişsin Benim Çalıştığım Program Yetersizmi Yoksa Daha Çok Çalışmalımıyım Bunuda Belirtirsen Sevinirim.

    Teşekkürer.
     
  4. Dynamo
    Offline

    Dynamo Bölüm MOD Yönetici Bölüm MOD

    Katılım:
    21 Ekim 2011
    Mesajlar:
    1.135
    Beğenileri:
    1.704
    Ödül Puanları:
    123
    Yer:
    İstanbul
  5. By19o3
    Offline

    By19o3 Üye

    Katılım:
    24 Mart 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Peki Kardeşim Ama Nasıl Bir Program Uygulamam Gerekiyor 2.5-3 Ay a Karın Kası Yapmam İçin Beslenmenin Yanında ?
     
  6. ihaveadream
    Offline

    ihaveadream Üye

    Katılım:
    18 Aralık 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    mekik olarak cruch(sıkıştırma ) hareketlerini yap sitede bir çok mekik hareketi mevcut yada internetten araştırabilrsin. ayrıcyaa yağlı tuzlu şekerli yani beyazlardan uzak durmya çalışma uzak dur göbek eritmek oldukça sabır istiyen birşey hemen olmuyo haberin olsun :)
     
  7. enya
    Offline

    enya Üye

    Katılım:
    9 Eylül 2010
    Mesajlar:
    397
    Beğenileri:
    179
    Ödül Puanları:
    0
    Programına leg raise ve crunch ıda ekle. Her idmandan sonra yaptığından daha iyisini yapmaya çalış yani maksimum tekrar yap. Mekik antremanları gün aşırı yada haftada 3 gün olsun..
     
  8. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    vücudun biraz yağlı dynamo nun da dediği gibi cardio + antreman(mekik+bisiklet) yapabilirsin ama 2 3 ayda ne kadar verim elde edebilirsin ki sanırım sende yaza iyi bişeyler yapıyım diyosun ama pek mümkün değil artık öbür yaza başarılar .
     
  9. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.326
    Beğenileri:
    841
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Fotoğrafda gördüğüm kadarıyla vücudun biraz yağlı , beslenmene dikkat ederek yağlı yiyeceklerden uzak durarak iyi bir antreman programı ile karın kası çıkarabilirsin.Eğer ağırlık antremanı yapmıyorsan yaptığını belirtmemişsin.Haftada 4 gün karın egzersizleri uygula karın için neden sadece mekikle çalışıyorsunuz anlamıyorum.Ben p90x programının karın antremanını yapıyorum her ağırlık antremanı sonu çok zor bir karın antremanı var 16 dk boyunca yapıyorsunuz.Alt karnımın güçsüz olduğunu hissettim bazı yerlerde tam yapamıyorum ama en az bir 9 dksını tamamlıyorum.Karın için mükemmel bir program yanı sıra 5x20 mekik 5x10 ters mekik ve 30 saniye plank 5 set yapabilirsin..
     
  10. By19o3
    Offline

    By19o3 Üye

    Katılım:
    24 Mart 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Zaten Arkadaşlar Düz Mekikle Hiç zorlanmıyorum Fakat Sağ Ve Sol Mekikte Oldukça Zorlanıyorum Yani Max 150 Yaparım Ama 50 Yapıyorum Maksat Kaslarımı Yormamak Düz Mekik 250 Çünkü Mekik Çekerken Sıkılıyorum İstesem Rahat 500 e Çekarım Günde Bu Arada Resimler Yetersiz İse Birkaç Resim Daha Koyabilirim ?
     

Sayfayı Paylaş