19 Yaş - Yağ yakımı için yardım [Cevap lütfen]

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve utkuyilmaz1903 tarafından 13 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. utkuyilmaz1903
    Offline

    utkuyilmaz1903 Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlarım ve büyüklerim hepinize merhabalar. Aranıza yeni katıldım çünkü gece 11den beri elimde dumbell ile oturup,sinir krizleri geçiriyorum.
    19yaşımdayım boyum 176cm ve kilom 68. Boy kilo oranım iyi gibi dursa da göğüs,karın ve bel çevremde aşırı yağlanma var. Kol ve bacaklarım ince fakat kalçamda da büyüme var,direk fast food etkisi yani. Üniversite hazırlık dönemine kadar kusursuz denilecek bir vücuda sahiptim ve 2-3 senedir kaybettiklerim beni delirtiyor. İçime çekmediğimde 30yaşlarında ve yürümekten bile aciz kalmış birisi gibi duruyor,hissediyorum. Size sorularım var,bilenlerim lütfen beni bilgilendirsin.. Konu yanlış yerdeyse beni yönlendirin lütfen.
    1- Spor salonuna yazılmalı mıyım? Pazartesi,Salı günleri sabahtan diğer haftaiçi günleri öğleden sonra ve haftasonları günboyu vaktim var. Spor salonu yakında.
    2- Öncelikle yağ yakımı mı yapmalıyım, yoksa direk fitness mi girişmeliyim? Amacım önce kilo vermek sonra kaslanmak ama ikisi bi' arada mümkün mü bilmiyorum,cahiliyetime verin.
    3- Diyet uygulamalı mıyım,cevap evetse ne tarz bir diyet olmalı? Forumda böyle bi' yer varsa yardımcı olabilir misiniz?
    4- Ne kadar zaman alır diye bi acemilik yapmayacağım fakat çok üşengecim,bunu nası yenebilirim? Enerji içecekleri ve kahve alınca yerimde duramayan biriiyim faydası olur mu?
    5- Gece yemeklerine engel olamıyorum,ne yapmalıyım?

    Kim,hangisine cevap verir bilmiyorum. Ama şimdiden sonsuz teşekkürler. :rolleyes:
     
  2. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Birak o elindeki dumbelli evlat :D
    1-maddi imkaniniz yetiyosa uygunsa yazilin daha iyi olur.
    2-yag yakimina agirlik vermelisiniz ama agirlikta calisilmali boylece kas kutleniz arttikca yag yakiminiz kolaylasicak
    3-duzenli saglikli bi beslenme uygulamalisiniz.oncelikle internetten harcadiginiz kaloriui ogrenin yasinizi, boyunuzu kilonuzu girerek.ve 500 eksik alin yani 2500 ise 2000 gibi zamanla degistirirsiniz duruma gore.ayrica protein li besinler tuketin kg basina 2 yada 2.5gr.
    Karbonhidrat gun icerisinde max 100 olabilir.
    Yag kaliteli yaglardan almaya bakin kuruyemis,zeytinyagi gibi..ara ogunlerinizde kullanabilirsiniz
    Un seker tuz uzak durun.arada kacamak yapabilirsiniz yani cheat-meal'' boylece diyetinize sadik kalmis olursunuz.
    4-gun icinde yesil cay yag yakimi icin.antrenman onceside hem enerji hemde yag yakimini kolaylastirabilecegi icin aci ve sekersiz kahve oneririm.yine enerjiniz yetersizse eger multivitamin dusunebilirsiniz belki eczaneden..
    5-gece yemeklerini unutun ama soyle bi alternatif olabilir yatmadan 1 saat kadar once lor peyniri yiyebilirsiniz yaninda cig badem ile..
     
  3. utkuyilmaz1903
    Offline

    utkuyilmaz1903 Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Bay
    Biraktim pasam pür dikkat seni dinliyorum :D
    Bütün cevapların için teşekkür ederim fakat 3.de anlattığınız hiçbişeyi anlamadım,malum eksik almayı nası yapıcam veya kg basına 2-2.5gr proteinli besin nedir gibi..
    kalan herşey için tşkler :)
     
    egemennn bunu beğendi.
  4. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
    Android veya ios telefon varsa fatsecret programıni indirip yediklerinizi girerek kalori ve karbonhidrat protrin yag bunlari ogenirsin gunluk.o kg basina 2 2.5 dedigim olsy yani kilonu 2 yada 2.5 ile carpicaksiniz gunluk almaniz gereken protein miktari cikar yaklaşık 80.2=160 gibi :D
    500 eksik al olayi ise programi kurunca anlarsiniz zatende yani diyelimki harcadiginiz 2500 kalori siz gunluk 2000 kalori alip 500 acik birakmis olcaksiniz
     

Sayfayı Paylaş