19 ocak da başladım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve perer tarafından 27 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. perer
    Offline

    perer Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    arkadaşlar öncelikle hepinize selamlar,benim sorunum şu ki bir türlü çalışmalardan tatmin olamıyorum burda verilen proğramlarda 45 dk sürüyor ortalama deniliyor ama ben bugün tam 2.5 saat çalıştım,rutin çalışmamı bitirdikten sonra extra bişeyler yapıyorum sürekli bunun zararı olur mu ? yoksa faydalı mı dır ? belirtmem lazım sanırım yeni başlayanların proğramını uyguluyorum 23 şubatta omuz bugünde göğüs hareketlerini öğretti hocam

    yaş 18 boy 187 kilo 74.5 cevaplarsanız sevinirim
     
  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    1.5 saatten fazla çalışma hele yeni başladıysan 1 saat ideal ayrıca extra olarak hareketler yaptığını söylemişsin dostum onları yapma neden dersen dostum programda bir hareket sırası veriliyor üstüne devam edip farklı bir hareket sırasıyla giriyorsan ve bodyde program yazma konusunda bilgin yok ise bunu yapman hata olur.Bu konuda antrenörün ile bide sitede bak her bölgenin haftada belli sayıda çalıştırma sayın var vücudun büyük yerlerini yani Göğüs gibi haftada 5 kere çalıştırırsan overtraining olur.kasların fazla çalışmadan yanmaya başlar onun için antrenöre sormadan pek birşey yapma yapıcaksan mekik sayını artırtmaya çalış :D
     
  3. Pulbiber072
    Offline

    Pulbiber072 Üye

    Katılım:
    30 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    571
    Beğenileri:
    504
    Ödül Puanları:
    103
    Daha Yenisin Programın Ağırlaşacaktır Zamanla. Antrenmandan SOnra Kafana Göre Takılma Dinlenmekte Olan Kaslarını Uyarıyorsun Tekrar Gelişimini Olumsuz Yönde Etkileyebilir
     
  4. rceylan2
    Offline

    rceylan2 Üye

    Katılım:
    27 Şubat 2012
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    9
    Ödül Puanları:
    0
    2.5 Saat Hı Jay Cutler İn Bile bukadar Çalıstıgını Sanmıyorum VG Kariyerınde ... 1 Saat Yeterde Artar Ama Hocan İlgi Göstermiyor Olabilir Sidede Antreman Programları var Ordan Bulup Uygun olanın İsmlerın araştıra arasştra yapabılırsının ...
     
  5. perer
    Offline

    perer Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    dedikleriniz doğru sanırım ama dediğim gibi sorun pskolojik sanırım 45 dk 1 saat çalışsam gelişim gösteremicem gibi geliyo sanki daha çok çalışırsam daha hızlı gelişim gösterirmişim gibime geliyo takıntı oldu sanırım bende bu
     
  6. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Mantıken bakarsan zaten öyle düşünürsün dostum ama body sporu öyle yapılıcak bir spor değil düzenli olarak hergün en fazla 1:30 saat antreman yapmalısın.Ama şöyle düşün programda bir hareketini hep 4x12 yapıyorsan sen gidip o günkü antremanını bitirdin ve o hareketide yaptın onun üstünde geldin aynı hareketi 50 tekrar yapmaya çalışırsan çok çalışmış olursun ama bir yararı olmaz sana neden onu belli seviye yaparak gelişebiliyorsun 50 tekrar yapmak önemli değil ki..
     
  7. perer
    Offline

    perer Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    13
    yani demek istediğin şu mu örneğin bi aleti 30 kg ile 4x12 yapıp bi daha 50 tane yapacağana 45 kg ye çıkar sadece 4x12 yap bunumu söylüyorsun doğrumu anladım
     
  8. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Yanlış anlamışsın 4x12 30 kg yaptığın hareketi bitirdikden sonra aynı hareketten birdaha tekrar yapma! çünkü o hareket için birgün 4 set 12 tekrar yeterlidir.Ama sen gidip üstüne 45 kgye çıkartıp 4x12 yapmaya daha çalışırsan aynı harekette overtraining olur.Yani her hareket için en fazla 4 set uygula der zaten hocan.Arttırıcaksan ağırlık o ilk yaptığın 4 set içinde uygula..
     

Sayfayı Paylaş