17 Yaşındayım Vücut Geliştirmek İstiyorum Bilgisizim Fotoğraflı

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve berkhan872 tarafından 11 Mart 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. berkhan872
    Offline

    berkhan872 Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Mersin
    Merhaba arkadaslar Şu an vücut kriterim boy 1.78 kilo 75 5 ay önce kilom 115 idi birden zayıfladım ve güç kaybına ugradım Herhangi ilaç vs hiç birşey kullanmadım sıkı bir diyet ve kardiyo çalısmasıyla kilolarımın çoğundan kurtuldum ama daha büyük bir sorun çıktı karşıma göbek kısmında ve yan kısımlarda yağlanma ortaya çıktı buda sallanmaya baslayınca kötü bir görüntü aldı 2 dambıl ve düzenli cardiyo ile beraber 3 aydır vücut geliştirme calısıyorum göğüslerimdede yağlanma olduğu için iyi bir vücut cıkarabildim yanlız bilgisizim ne yapmam gerekir göbeğimdeki yağlardan yan kısımlardan kurtulmam için ne yapmalıyım body'e mi gitmeliyim Yoksa sadece kardiyo mu yapmalıyım Göbeğimdeki yağlanma olduğundan fazla yumuşak kollarım ve göğüsüm sırt kısımları 3 aylık calısmadan sonra fotoğrafta gördüğünüz gibi sıkı sertleşme görüldü etrafımdaki herkez şaşırmakta kısa sürede kilo verip vücut yaptığım için ama göbek kısmı çok sıkıntı yaratıyor hani derler ya amele gibi bir vücut yapım oluştu. . .
     

    Ekli Dosyalar:

  2. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Eğer yapabileceğin cardio ekipmanları var ise sende veya dışarıda koşarım , bisiklete binerim ip atlarım diyorsan salona yazılmanı önermem.Ama ben dışarda cardio yapamam diyorsan salona yazılman hem cardio + hem ağırlık çalışmasıyla ilerlemen hedefine ulaşmana yardımcı olur ama evde çalışarakta bunu başarabilirsin bence , evde çalışmak istiyorsan öncelikle hedefin önemli sadece yağlardan kurtulmak mı?Dumbell ile flexor hocamızın verdiği programı haftada 3 gün tekrar edip yanı sıra diğer 4 gün cardio yaparak gelişebilirsin yanlız dumbell ağırlık artırılabilen türdendir inş.
     
    berkhan872 bunu beğendi.
  3. berkhan872
    Offline

    berkhan872 Üye

    Katılım:
    21 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    25
    Ödül Puanları:
    28
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Mersin
    Arttırılabilen Şekilden Dumbell setim var 15 Kg yapılıyor en fazla fazlasıyla yetiyor bana :) Bilek geliştirme el yayı felan aldım ip aldım odama kum torbası aldım barfix kolu aldım Göğüs press yapmak için malzemede var :) Koşu bandım fealn var evimin bir odasını spor salonuna çevirdim motorumu sattım ne varsa aldım :) Düzenli spora baslamak istiorum hedefim iyi bir vücuda sahip olmak zaten şişmeye hazır bir vücuda sahipim göğüsler olsun kollar oLsun çok iyi . Sadece göbek sorunum var göbeğin gitmesi şart yumuşak çünkü çok tıfıl duruyor. dışa sarkıyor görüntüsü kötü bir hal alıyor.Ama şunu düşünüyorum hem göbekten kurtulup hem ağırlık calısarak edindiğim kas kütlesini formundamı tutmalıyım ? yoksa göbekten kurtulmak için kardiyo mekik şınaw ve egzersiz hareketleriyle mi ilgilenmeliyim sadecE?
     
  4. SiR_Arawn
    Offline

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.325
    Beğenileri:
    838
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Göbekten kurtulmanızı şınav veya mekik hareketi sağlamaz.Şınav göğüs kaslarınızın gelişiminde , mekik karın kaslarınızın gelişiminde yardımcı olur.Ama Karının önündeki yağlı tabakanın azalması için cardio egzersizleri yararlı olucaktır.Ama vücudunuz fazla yağlı gibi değil tabi yağ vardır ama çok ağım şahım birşey yok %25 yağ oranı felan gibi yani.
    Haftada 4 gün Flexor hocanın verdiği programı uyguluyabilirsiniz.
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/evde-sadece-2-adet-dumbell-t8554.html yanı sıra antreman sonları mekik çekersiniz.Kum torbasına eğer ki vurmayı biliyorsanız bilmiyorsanız internetten düz yumruk felan yumruk atma anlatımı var izle öyle çalışarakda yağ yakabilirsiniz.Kum torbası dövmekte yağ yakıyor.İp atlamakta , koşu bandındada çalışarak yağ yakabilirsin.Ben size program konusunda yardımcı olabilirim öncelikle dediğim gibi bu 4 günlük flexor hocamızın programı ile başlayıp off günlerine cardio koyarak haftada en az bir gün off vererek 6 gün çalışıp ve 1 ayda büyük bir yol kaydedebilirsiniz.
     

Sayfayı Paylaş