17 Yaşındayım 1.83 boy ve 59kg yim bi bakın

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve SweetChild tarafından 16 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 9 üye.
  1. SweetChild
    Offline

    SweetChild Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci - Futbolcu
    Yer:
    Elazığ
    Nasıl beslenmem gerek arkadaşlar ? Futbolcuyum ve Cristiano Ronaldo gibi bir vücuda sahip olmak istiyorum. Kanat,Trapez,Omuz,Six-Pack,Adonis kol kalça bacak kısacası fit ve sporif bir vücut yapmak istiyorum ancak forumda aradığımı tam anlamıyla bulamadım çok karışık.

    Boyum 1.83
    Kilom 59
    Yaşım 17 11.10.1995 doğumluyum.

    tam olarak nasıl beslenmeliyim? lütfen çok ihtiyacım var sağlam bi bilgiye. mesela yağlı şeyler yemiyorum hiç. fasulye çorbası yada patates kızartması gibi. 1 şekerli çay içiyorum ve günde 1 bardak süt... fakat amacım 70-75kg olmak ve fit bir vücut yapmak şuan kilom 59 ne lazım bana? yağlı yiyem mi yemiyeyim mi?

    not olarak yememem gereken şeyleri yazarsanız çok memnun olurum. şimdiden teşekkürler. bu arada bir kaç resim koyuyorum

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. ttrex
    Offline

    ttrex Üye

    Katılım:
    13 Mart 2012
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    1.83 boyunda 59kilosun ve fasulye bile yemiyormusun senin bu kiloda yememen gereken şey varmı ki :D
     
  3. SweetChild
    Offline

    SweetChild Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci - Futbolcu
    Yer:
    Elazığ
    yerim ama ya yağlanırsam ? konuyu tam okuyup cevap yazsaydın sevinirdim.
     
  4. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    eskiden başka zayıf bir arkadaşa örnek olsun diye yazdığım bir beslenme programı tabikide ağırlık çalışmasına devam edıceksın ve madme futbol oynuyorsun kosmaya devam bu sekılde yağ oranında zor yükselir :)


     
    Azi, demircan256 ve SweetChild bunu beğendi.
  5. SweetChild
    Offline

    SweetChild Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci - Futbolcu
    Yer:
    Elazığ
    arkadaşlar peki yağlı şeyler yiyeyim mi yoksa yemiyeyim mi
     
  6. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    hayır yeme tabikide :)
     
  7. SweetChild
    Offline

    SweetChild Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci - Futbolcu
    Yer:
    Elazığ
    peki hocam şu foto'ya baktığında ne diyebilirsin. [​IMG]

    göbeğim var gibi... 59kg yim sence ne yapmam lazım? eriteyim mi yoksa gerek yokmu
     
  8. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    kas oranın artınca o da gidicektir zaten :)
     
  9. Phil_Heath
    Offline

    Phil_Heath Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2011
    Mesajlar:
    781
    Beğenileri:
    1.372
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Civil Engineer
    Yer:
    Istanbul-Southampton-Moscow
    kimi insanlar için 2kg yağ almak bile çok zordur...
    tipik bir ektomorfsun vücuduna bakılınca daha önce spor yapmadığını tahmin ediyorum...
    danny_boy un yazdığı şeyleri yiyebilir misin bir gün içinde?
    bana kalırsa abur cubur ve fazla basit karbonhidrat harici temel 3-4 öğünlük besinlerin harici ne bulursan ye birkaç kilo alınca neyi istersen kısarsın...
    zaten senin vücut yapındaki birisinin aşırı yağ alıp sarkması zor...
    sınırlarını zorla...
     
  10. SweetChild
    Offline

    SweetChild Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci - Futbolcu
    Yer:
    Elazığ
    hocam detaylı yorumun için teşekkür ediyorum. şimdi bazı konularda tekledim tam olarak ne demek istedin sınırlarını zorla derken. yani daha önce vücut geliştirme adına bi geçmişim yok. profesyonel futbolla uğraşıyorum 10 yaşımdan beri. şuan fenerbahçenin alt yapısında oynuyorum sol açık , forvet. yani bu şu demek sağlam fizik lazım bana klüpteki en hızlı futbolcuyum çok hızlı koşuyorum ama bazen bu yetersiz kalıyor. şimdi anlamadığım ektomorf olayı ve vücudumun şuan için bu spora uygun olup olmadığı. ve ayrıca herşeyi ye diyosun. mesela patates kızartması cips kola. ne bulursam yiyeyim mi anlamadım. çok detaycı soruyorum ama gerçekten benim için önemli en ince ayrıntısına kadar öğrenmem lazım.
     
  11. Phil_Heath
    Offline

    Phil_Heath Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2011
    Mesajlar:
    781
    Beğenileri:
    1.372
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Civil Engineer
    Yer:
    Istanbul-Southampton-Moscow
    ben diyorum ki insan sevmediği bir şeyi zorla yiyerek kilo alamaz; ancak bu demek değildir ki herşeyi ye...
    örneğin protein kaynaklarından neyi severek bolca yiyebilirsin ? ; balık mı , kırmızı et mi ya da tavuk eti mi? ...
    bunları düşünerek kendine bolca ve severek yiyebileceğin ve bunlardan birini içeren 2-3 öğün hazırla sabah da düzgün kahvaltı yap...
    bunlar harici eğer kendini en ufak aç hissediyorsan abur cubur veya aşırı basit karbonhidrat dışında ne istersen tıka basa ye...
    unutma ki isteyen ve azmi olan herkes vg yapabilir ve hatta elinden geldiğince derece bile elde edebiiir bu spor andreas munzerleri bile görmüştür ; vücut yapın için endişe etme gelişmez diye bir durum yok ki başarılı olanların çoğu yağsız ve zayıf bir vücutla başlamıştır...
     
  12. SweetChild
    Offline

    SweetChild Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci - Futbolcu
    Yer:
    Elazığ
    hocam ilgilendiğin için gerçekten çok teşekkür ediyorum. inan benim için çok önemli. ektomorf olayını anladım.

    [​IMG]

    peki hocam ben şimdi kanat , trapez , biceps , triceps , six pack , adonis vs. şeklinde kaslar yapıp hacimlenmek istiyorum kısaca özetlemek gerekirse:

    tam olarak şöyle bi vücut istiyorum hocam:
    [​IMG]

    ve şöyle kısmende olsa
    [​IMG]

    hocam biliyorum böyle sorular saçma ama gerçekten böyle bir vücuda ne kadar sürede sahip olabilirim. yukarıda resimlerim var zaten. gerçekten yazacağın şeyler kafamdaki şeyi belirlememi sağlıyor. o yüzden acıklayıcı bi yorum bekliyorum
     
  13. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    yani phil diyorki 3 öğünü adam gibi yap benim dediğim gibi

    sonrada gün boyunca meyve ye - kuruyemiş ye - bu tarz seyler ye

    ama cıps kola falan yeme
     
    Phil_Heath bunu beğendi.
  14. SweetChild
    Offline

    SweetChild Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci - Futbolcu
    Yer:
    Elazığ
    gerçekten ikinize teşekkür ediyorum. beslenme konusunda merak ettiğim herşeyi öğrendim sayılır. üstteki mesajıma da bakar mısın danny sendende bi yorum almak istiyorum.
     
  15. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    Ronaldo gıbı olunur yanı cokda zor degıl eger duzgun beslenırsen 1 sene de falan yakın olur

    ama dıger resım cok zor
     
  16. SweetChild
    Offline

    SweetChild Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci - Futbolcu
    Yer:
    Elazığ
    Diğer resim bana göre mi zor? yoksa zaten yapılması zor bir vücut olduğu için mi zor?
     
  17. dlxattack
    Offline

    dlxattack Üye

    Katılım:
    4 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    ektormofi hakkında duyduğum bir şey yağlı yiyince değilde yağsız yiyince kilo alıyor diye bir şey duymuştum bence kesinlikle doğru gibi kendimden biliyorum denedim uyguladım 1-2 hafta fast food yedim sadece burger king kfc vs vs sadece göbeğim şişti yağsız kaliteli yağlar kaliteli karbonhidartlar yiyerek kilo alırsın çok rahat ama tabi yavaş alıcaksın kiloyu
     
  18. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    herkes için zor o vücut senle alakası yok :)
     
    SweetChild bunu beğendi.
  19. SweetChild
    Offline

    SweetChild Üye

    Katılım:
    22 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    50
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci - Futbolcu
    Yer:
    Elazığ
    hocam ilgi ve alakandan ötürü gerçekten çok çok teşekkür ediyorum. peki sence ektomorf vücut omuz genişletebilir mi. malum omuzlarım dar ve düşük
     
  20. Danny Boy
    Offline

    Danny Boy Yeni Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    3.254
    Beğenileri:
    8.786
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Medical Laboratory Technician-Public Relations Spe
    Yer:
    İstanbul-Скопје-Београ&#1076
    kemik olarak hayır

    ama kassal olarak evet genisler olcun

    bu arada @dlxattack seni forumun en en en ektomorf üyesi ilan ediyorum :)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş