160kilo=1.90 Boy Start 13 Ocak Diyet Listem

Konusu 'Beslenme Günlüğü' forumundadır ve adil26 tarafından 9 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. adil26
    Offline

    adil26 Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Merhabalar arkadaslar Yasim 22 Kilom 165kg Boyum 1.90 Kendimi bildim bileli kiloluyum kilo vermeyi her zaman cok istemisimdir cok denedim diyetler ilaclar spor salonlari vs vs vs ama hep yarida kaldi islerim okul sosyal yasam derken hepsini tam anlamiyla yapamadim. Hantal bir insan degilim cok aktif ve hareketliyim. Anca Simdi Kilo vermek icin cok kararliyim cunku sosyal yasantimi ve sagligimi etkilemeye basladi ve eskisine nazaran artik daha cok vaktim var cunku universiteye basladim yeni amerikada ve sadece okul ve spor olucak hayatimda bu yuzden simdi tam vakti diyerek 13 ocakta assagidaki diyet listesi ve spor listesiyle baslayacagim eksiklerim var ise bilgili hocalarimizdan ve arkadaslardan tavsiyeler bekliyorum sizin onerileriniz benim icin cok onemli saygilar sevgiler.

    Arkadaslar kilomu yanlis yazmisim 165kiloyum :) yanlis olmasin

    Suanki Fotografimi Aksam Yukleyecegim ve Cok Kararliyim Bu sefer :)

    Sabah 7:00 Uyanis 1kupa IlIK su icine yarim limon ve 1 cay kasigi tarcin
    devami yarim domates yarim salatalik 100gr lor peyniri

    Ara ogun 10:00 1 adet elma ve sekersiz nescafe

    Saat: 1.00 Ogle yemegi: Tavuk gogusu parcali Yagsiz sossuz Salata 3 adet cavdarli galeta

    Saat 4.00 ara ogun 6corba kasigi yagsiz yogurt

    Aksam yemegi: Genellikle Sebze ve biraz dana eti ile bitiriyorum

    Bu listem surekli degisiyor ornegin ogle yemeginde salata tavuk degilde kucuk Ton baligi olabiliyor yada sebze bu diyet listesi ile baslayacagim degerli uyelerden ve hocalarimizdan eksik veya onerileriniz varsa bekliyorum


    Spor Listem ise: Gunde 1 saat orta tempo yuruyus

    yarim saat: karin bolgesini calistiran hareketler olacak. Bunda yine tavsiyesi olan arkadaslari ve hocalarimizin yorumlarini bekliyorum

    Saygilar Sevgiler ADIL GAZIOGLU USA Clevland ohio
    hyper_
     
    Son düzenleme: 9 Ocak 2013
  2. marky02
    Offline

    marky02 Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2012
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    18
    Merhabalar,öncelikle bu kararınızdan dolayı tebrik ederim,emin olun ve inanın bu sefer o bozulan diyetlerden olmayacak :D Benim kendi bilgim kadarı ile;

    Sabah öğününde neden yarım salata yarım domates,tam yiyin korkmayın :) lor peynirinin yanına 1 tam 2 beyaz yumurta ve 1-2 dilimde ekleyebilirsiniz.

    Öğle yemeğine de karbonhidrat olarak az miktar bulgur pilavı,kepekli makarna gibi yemekler ekleyebilirsiniz.Özellikle öğleden sonra yürüyorsanız bunu kesinlikle ekleyin derim.

    4 deki ara öğünde 10-15 adet fındık vs. de yiyebilirsiniz,isterseniz oradaki yoğurtu öğlen yemeğine de kaydırabilirsiniz.

    Bende kilo vermeye uğraşıyorum ve bilgim kadarı ile bunları yapmalısınız.Sizin diyetiniz biraz düşük kalorili olmuş,bir anda bu kadar düşük kalori alımına başlarsanız,hızlı kilo-kas-su kaybı yaşarsınız,ancak sonra aynı hızda alırsınız diye bir çok yazı okudum :)
     
    Deltax bunu beğendi.
  3. Deltax
    Offline

    Deltax Üye

    Katılım:
    13 Nisan 2012
    Mesajlar:
    121
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Benim gördüğüm günlük aldığın kalori çok az bir kere senin bu kilolarda sadece yediklerini azaltman yeterli olacaktır bende zayıflama çalışıyorum şuan 130 kilodayım fakat senin yediklerinden daha çok yiyorum ki arada bi 35 kilo var. Bu yolculuk öyle 1 ay 3 ay hatta 5 6 ay sürecek bir yolculuk değil o yüzden yediklerini kademe kademe azaltmanı ve omega 3 olsun vitaminlerin olsun protein olsun hiç birinden eksik kalmamanı düşünüyorum kilo verirken sağlığımızdan da olmayalım kilolarımızı verip rahat ve mutlu yaşamak istiyorsak kilolarımız gittikten sonra bu hayatta her şeyi yapabilecek güce ve özgüvene sahip olmalıyız. Bunlar senin gibi tonton bir arkadaştan samimi tavsiyeler umarım kiloların eriyip bitene kadar vazgeçmez bu yolda kararlı olursun.

    Allah kolaylık versin :)
     
  4. adil26
    Offline

    adil26 Üye

    Katılım:
    9 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Ilginiz icin cok tesekkur ederim sagolun diyet listesinde yazdiklarim cok kisa yazdim yani arti yediklerimde var yani bugunki listem buydu mesela yediklerim

    Sabah uyandim 1 avuc muz kurusu meyve kurusu yedim aradan 2 saat gecti 2 dilim cavdarli ekmege sekersiz naturel fistik ezmesi surup uzerine muz dilimledim ve suyla onu yedim oglen ise 1 kutu kucuk ton baligi yagsiz diyet 3 tane galeta diyet 1 bardak zero kola ictim aksamda tavuk gogsu ve sebze ara ogunlerimde ise elma yiyorum.
     

Sayfayı Paylaş