16 yaş boksör beslenme programı

Konusu 'Beslenme Günlüğü' forumundadır ve ateha tarafından 25 Şubat 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. ateha
    Offline

    ateha Üye

    Katılım:
    28 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    10
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    1
    Ben haftada 3 gün boks yapıyorum 1,5 saat boks sonra kulupte 30 dk civarı ağırlık çalışıyorum. öğrenciyim, öğlen yemeği sorunlu oluyor.

    Sabah:
    çay, peynir süt zeytin domates yumurta.

    Ara öğünlerde:
    bisküvi kek gibi bir şeyler

    Öğlen:
    okulda yicek bişi yok evden ekmek arası ya da kantinden tavuk döner yanında zaten yine ayran içiyoruz.

    Ara öğün: badem ceviz fındık. bunları da hangisi evde varsa 8-10 tane yiyorum

    Antrenmandan önce:
    pilav, sulu yemek vb ( 2 tabak yemek 1-2 kase yoğurt ya da ayran)

    Akşam yemeği: 100-200 gram civarı fırında tavuk yanına patates falan 1-2 kase cacık genelde.

    Gece yatmadan önce süt de içiyorum. gün içinde muz portakal elma gibi şeyleri de 2 şer tane tüketiyorum

    Sizce karbonhidrat protein ve sağlıklı yağlar olarak tüm ihtiyaçlarımı karşılıyor muyum ?
     
  2. direkt3d
    Offline

    direkt3d Üye

    Katılım:
    17 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bence aşırı fazla yiyorsun. Kas için yoğurt, süt gibi ürünleri kullanmayacaksın.
    Üstelik antrenmandan önce dediklerin akşam yemeğinden sonraki yediklerini boşa çıkarabilir.
    Akşam 200 gram tavuk patates cacık yerine meyve yeyip uyursan sabah ise
    Salatalık, zeytin ve ekmeği tam buğday da seçebilirsin domates ve yumurta ise beyazı kas için çok önemlidir.
    Unutma, kilolu olmak kaslı yapıya sahip olmanın anahtarı değildir.
     

Sayfayı Paylaş