16 yaş Antrenman Tavsiyeleri ?

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve MrKanunsuz tarafından 25 Ağustos 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. MrKanunsuz
    Offline

    MrKanunsuz Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    Öncelikle herkese selam forumunuzu 2 aydır takip ediyorum güzel bilgiler var herkesin emeğine sağlık.Benım bir kac sorum olacak sizlere cevabını siz profesyonellere bırakmak istiyorum.
    16 yasımdayım 10 yasımdan beri lisanslı basketbol oyuncusuyum. son 1 senedir bu sporu bıraktım.Kucuk yasta cok agır basket antrenmanları gecırdım ve sonunda bazı sebeplerden dolayı bıraktım.vucudum son 1 yılda hantallaştı yağlandı ve çok kilo aldım.
    Bu yaz başı 85 kiloydum su an 77 kiloyum boyum 1.80 cm.
    Omuzlarım çok geniş bunu herkes soyluyor ve benım bir diger sorunum göğüs bölgesindeki yağlanma.Jinekomasti denilen hastalıktan korkuyorum çok fazla değil ama normal erkeklere göre fazla yağlanma var.son olarak sizce bodybuılding tarzı seylere baslamamı tavsiye edermisiniz ? Karın bolgemde cok az yag var ama orayıda yakmak iyi olucagını dusunuyorum.Eger tavsiye ederseniz hemen bir salona yazılacagım ve yuzme + fitness beraberınde yapabılırım. Sımdıden cok tesekkurler yorumlarınız benım ıcın cok degerli ...
     
  2. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    yüzme çok iyi olur. bodybuilding değil de fitness tarzı daha hafif bir çalışmayla başlayıp 3-4 ay sonra ufaktan bbye el atmanı öneririm.
     
  3. MrKanunsuz
    Offline

    MrKanunsuz Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    11
    tesekkurler peki bu gogus bolgesındekı yaglanma ıcın ben sınav cekıyorum acaba yararı olur mu
     
  4. R10
    Offline

    R10 Üye

    Katılım:
    16 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    928
    Beğenileri:
    1.305
    Ödül Puanları:
    0
    olur ama genel olarak yağlanmaya karşı kardiyo yapmak daha faydalıdır.
     

Sayfayı Paylaş