1. Değerli Üyemiz

    Başlık açmadan önce fotoğraf ekleme kurallarını okumayı unutmayınız!

    Unutmayın ki; ancak usulüne uygun eklenen fotoğraflarla ve kendiniz hakkında vereceğiniz detaylı bilgilerle

    sağlıklı yorumlar alabilirsiniz. Kurallara uygun açılmış bir başlık çok daha fazla üyenin başlığınızı okumasını ve

    yorumlamasını sağlayacaktır.

    Fotoğraf ekleme kurallarını okumak için lütfen tıklayınız!

    Forum düzenine katkınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi

    Notu Gizle

16 Yaş 2.5 Aylık Değişim

Konusu 'Üye Fotoları' forumundadır ve ByFelix tarafından 5 Kasım 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 19 üye.
  1. ByFelix
    Offline

    ByFelix Yeni Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2011
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu-Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar herkese merhaba.Ben 2 aydır bu sporu yapıyorum fakat ilk 1 ay sadece zayıflama + fitness tarzı çalıştım yani kasları günlere bölerek deil , 1 gün gidiordum 1 gün dinleniodum tüm kasları çalştrıordum.Bu sporla birlikte yüzmede yaptım ve baya faydasını gördüm.Arkadaşlarım resmen mutasyon geçirmişsin falan dediler yeni halime herkes aradaki farkı anlıor keşke spora başlamadan önce resimlerimi çekseydim kısmet Her neyse spora başlamadan önceki ölçülerim , kilom ve 2.5 ay sonraki ölçüler + kilomu ve resimlerimi sizlerle paylaşmak istiorum eleştiriye açık biriyim.Ölçüler kesinlikle doğru ve soğuktur saçma yorumlar yapmayın nası oldu imkansız giib falan . Ben yalan söylemiyorum inanmayan elinde mezurayla gelsin buluşalım :) Buyrun ;
    *Spora başlamadan önce;
    Boy 1.80
    Kilo 91.5
    Yağ oranı %24
    Omuz 105
    Göğüs 92
    Sağ kol 31
    Sol kol 30.5
    Bel 95
    Kalça 114



    *Şimdiki Ölçülerim ;
    Boy 1.82
    Kilo 77.5
    Yağ oranı % 9.8
    Omuz 115
    Göğüs 104
    Sağ kol 36.5
    Sol kol 36.5
    Bel 82
    Kalça 97


    Bu sonuçları elde edebilmek için azimle çalıştım , çok sıkı diet yaptım , vede çok araştrdım.Toplamda 14 kilo verdim.Bu arada benm yaşımdaki arkadaşlar öneriorum body ve yüzme çok güzel bir ikili oluor içtenlike denemenizi tavsiye ediorum.
    Resimlerim ;[​IMG]
    [​IMG]


    İlerleyen zamanlarda başka resimlerde ekliyeceğim.Ayrıntılı kol pozu da koyucam.Kolay gelsin
     
  2. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    91 kilodan 77 kiloya düşen birisin bu iyi bişey ama vücudunu daha çok geliştirmelisin , sadece kiloyu atmışsın gibi gözüküyor .
     
  3. ByFelix
    Offline

    ByFelix Yeni Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2011
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu-Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    ışık altında kaslar daha net belli oluor daha ayrıntılı resimler koyucam bunlar ölesine çekilmiş resimleri yani hiç bi kası sıkmadan çekildi
     
  4. PuNniSsHeR
    Offline

    PuNniSsHeR Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    45
    Beğenileri:
    16
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Köşe Yazarı, Öğrenci, Radyocu
    Yer:
    Kocaeli
    önceki ölçümlerine göre iyi toparlamışsın vücudunu tebrikler. 6. aydan önce birsey belli olmaz calısmaya devam kolay gelsin. :)
     
  5. LucaToni
    Offline

    LucaToni Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    16 yaşına kadar hiç mi fotoğrafın yok yani.Eski halini görsek yorum yapabilirdik...
     
    R10 bunu beğendi.
  6. ByFelix
    Offline

    ByFelix Yeni Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2011
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu-Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    var ama üstsüz yok ayrıca punisher teşekkür ederim fakat 6 ay sürceğini sanmıorum şu an bile baya bi gelişme olduğunu söylüyor çevrem . önceki fotolarımı bulablrsm koyucam
     
  7. LucaToni
    Offline

    LucaToni Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    üstlü olsun değişimi farkedelim de ona göre yorum yapalım bence
     
  8. ByFelix
    Offline

    ByFelix Yeni Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2011
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu-Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    tmm koyuorum buldum

    ---------- Post added at 14:28 ---------- Previous post was at 14:24 ----------

    Buyrun arkadaşlar spora başlamadan 1 ay önce çekilmişti bu resimler
    [​IMG]

    [​IMG]
    Tipime bak ya :) O halimden eser yok şimdi :)
     
  9. demircan256
    Offline

    demircan256 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.910
    Beğenileri:
    2.223
    Ödül Puanları:
    123
    Meslek:
    güvenlik
    Yer:
    istanbul
    süreyi baz alarak dmeiyorum..ancak bu vücut çok iyi olacak...çok yatkın duruyor...bence çalışmalarını aksatmadan devam et..burda illki olumsuz yorumlarda gelir..ama sen devam et..bence 1-2 seneye oturur vücudun..sonrasını zaten sen belirleyecek bilgiye sahip olacaksın...

    kıymetini bil ;)
     
  10. LucaToni
    Offline

    LucaToni Üye

    Katılım:
    20 Kasım 2009
    Mesajlar:
    48
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    güzel gelişme aynen devam
     
  11. byoski
    Offline

    byoski Üye

    Katılım:
    8 Kasım 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Kusura bakma ama ben 36,5 cm lik bir kol göremiyorum.Ölçülerde hata olabilir mi ? Onun dışında 2.5 ayda 14 kilo vermek kolay bir iş değil.Tebrikler.
     
  12. ByFelix
    Offline

    ByFelix Yeni Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2011
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu-Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    byoski o kolu yakın zamanda görürsün çünkü kardeşim kol pozu vermedim hiç bir fotografta yeni fotoları eklicem 1-2 güne sabır
     
  13. hogan
    Offline

    hogan Üye

    Katılım:
    6 Şubat 2011
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    1.251
    Ödül Puanları:
    103
    Göğüslerin ayrı olması şaşırtıcı.
    Doğuştan şanslısın
     
  14. ByFelix
    Offline

    ByFelix Yeni Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2011
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu-Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    Sizce iyi bir durummu ? gerçi doğuştan şanslısın dediğnize göre iyi bir durum teşşekkürler
     
  15. TeFo
    Offline

    TeFo Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2011
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    28
    Benim ölçülerle aynı ölçülerin :) Omuzların çok eksik ama omuz ölçüsü iyi :D kilolu veya yağlıda değilsin öyle ama kol 36.5 demişin ama parçalı bile değil hacmi yok..ölçüler doğrumu ByFelix
     
    efekan bunu beğendi.
  16. body52
    Offline

    body52 Üye

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesajlar:
    73
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Ordu
    yanlış anlamadıysam omuz 10 cm artmış
    2.5 ayda 10 cm artarmı?
    şaşırdım vücudun çabuk gelişşiyor bence
    banada programı versene benim omuzlar şimdi 105 cm
    şöle bir 115 120 olmasını çok istiyorum
     
  17. Cr4zYStyLe
    Offline

    Cr4zYStyLe Üye

    Katılım:
    23 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    yağ oranı ve kilonun düşüşü çok güzel vücut gelişime çok açık . dietinide paylaşabilirsen sevinirim
     
  18. halil98
    Offline

    halil98 Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    45
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    resim deki kollar asla 37 cm'lik değil kendini kandırıyorsun
     
  19. ByFelix
    Offline

    ByFelix Yeni Üye

    Katılım:
    10 Eylül 2011
    Mesajlar:
    134
    Beğenileri:
    19
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcu-Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    halil 98 kol pozu vermedim orda lütfen ciddi yorumlar yapın ve önceki yorumları okuyun !

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 11:27 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 11:24 ----------

    Kol fotoğraflarımı birazdan paylaşıcam !

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 11:43 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 11:27 ----------

    Arkadaşlar buyrun 36.5 cm kol göremeyen arkadşlara gelsin nabalım çok istediniz :) Ayrıca antrenman fotolarımı da koyucam daha ışıklı bi ortam kolların azmanlığını daha çok ortaya çıkarıor ışıklar bence ... yakında , şimdilik bunlar ;
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mesajınız otomatık olarak birleştirilmiştir---------- mesajın eklendiği saat 11:46 ---------- ilk mesajın gönderildiği saat 11:43 ----------

    Işık kasların gözükmesinde çok önemlidir bence ayrıca tekrar söylüyorum ilk koyduğum fotolarda kol pozu vermemiştim !
     
  20. TeFo
    Offline

    TeFo Üye

    Katılım:
    5 Şubat 2011
    Mesajlar:
    138
    Beğenileri:
    43
    Ödül Puanları:
    28
    [​IMG]

    Subat ayındaki halim kollar 35 cm idi ::D:D:D:DD:D:D:D:D

    sadece kolların o ölçüyü göstermiyor diye söyledik :) avatar resmimdekide şimdiki halim kollar 36.5 :D
     
    Son düzenleme: 9 Kasım 2011

Sayfayı Paylaş