15 Yaş BodyBuilding Motivation videom

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve KinqHuso34 tarafından 5 Ocak 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 14 üye.
  1. KinqHuso34
    Offline

    KinqHuso34 Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Merhaba arkadaşlar yaş 15 1 yıldır bu sporu yapıyorum ve bir video hazırlamaya karar verdim http://www.youtube.com/watch?v=B54HjOHqewM&feature=youtu.be youtubeye şimdi attım 3:29 dan sonra ben giriyorum isterseniz hepsini izleyin sorunuz olursa ö.mesaj ile sorabilirsiniz teşekkür ederim.
     
    Son düzenleme: 5 Ocak 2013
    DEXONİA, Dexter_Morgan ve Ratat bunu beğendi.
  2. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.328
    Beğenileri:
    843
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Çok güzel olmuş yanlız bence bu motivasyon videolarında üstünüzde birşey yokken vücudun üst kısmı çıplak yapmak daha mantıklı olurdu ve kısa şort.
     
  3. khephnes
    Offline

    khephnes Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2012
    Mesajlar:
    2.324
    Beğenileri:
    2.624
    Ödül Puanları:
    123
    Hareketleri cok hizli yapiyorsun. Sanki agirliklar seni kontrol ediyormus gibi.
     
  4. KinqHuso34
    Offline

    KinqHuso34 Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Evet biraz seri çalışıyorum üstümün çıplak olmasıda salon genelde çok soguk oluyor ve bunu sınıfta yayınlıyıcam birçok kız var sınıfta ögretmen var üstümün çıplak olması kötü olur diye koymadım o şekilde
     
  5. Ratat
    Offline

    Ratat Üye

    Katılım:
    22 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    179
    Beğenileri:
    276
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Pt
    Yer:
    Norvec
    Bence guzel cok guzel olmus. ama 3:29 den sonrasi mi senin yapdigin bölum yoksa butun hepsinimi sen yapdin?
     
  6. KinqHuso34
    Offline

    KinqHuso34 Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    3:29 dan sonrası komple benim 3:29 dan öncesini aldım eklemeler yaptım
     
  7. FatihAYYILDIZ
    Offline

    FatihAYYILDIZ Üye

    Katılım:
    31 Mart 2011
    Mesajlar:
    112
    Beğenileri:
    28
    Ödül Puanları:
    38
    Hareketleri çok hızlı yapıyorsun.Nizami şekilde orta hızda yapsan daha iyi olacak.Bi de o kemeri sürekli takma derim.Bele vuracak hareketlerde tak.Yoksa belindeki kasların hasar görür.
     
  8. Scoobz
    Offline

    Scoobz Üye

    Katılım:
    5 Mart 2009
    Mesajlar:
    895
    Beğenileri:
    352
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    hareketleri doğru yapmıyorsun + 1 yıllık vücut göremedim sende sanki omuzların ve kolların hala cok dar ve ufak 3.20 ye kadarda herşey güzel.
     
    uzzman, OvO ve abcdefgHAKAN bunu beğendi.
  9. -hitman-
    Offline

    -hitman- Üye

    Katılım:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    390
    Beğenileri:
    286
    Ödül Puanları:
    73
    Yer:
    İzmir
    Leg press yaparken ellerini dizlerine koymak yerine yandaki demirlere tutun. Böyle daha iyi verim alırsın. Ayrıca hareketleri yavaş yap. Bu arada ilk baştaki yazını beğendim.
     
    SiskoBatu bunu beğendi.
  10. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    15 yaşındasın gerçekten iyi çalışıyorsun yalnız daha yavaş yapmanı öneririm hareketleri :)

    yanlış görmediysem squatta yapıyorsun yaşın açısından pek tavsiye etmiyorum bence programından çıkarmalısın.

    bir kaç pozunu bekliyorum açıkcası merak ettim vücudunu.

    videoda fena değil başlangıç için güzel bir motivasyon videosu umarım ilerletirsin
     
  11. sefa011
    Offline

    sefa011 Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2011
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bodybuilding
    Zhasni'nin videosundaki Türkçe yazıları sen mi yazdın.?
     
  12. moothy
    Offline

    moothy Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.724
    Beğenileri:
    1.307
    Ödül Puanları:
    123
    video hızlı sarıyormuş gibi olmuş,o ne hız öyle,kasların hiçbirşey anlamıyordur muhtemelen hayatlarında şaşırmadıkları kadar şaşırmışlardır,valla 1 yıldır böyle yapıyorsan üzüldüm gerçekten,ayrıca nefes alıp verme olayını bile yapmaya fırsatın olmuyor sanki,o kadar hızlı yapıyorsunki aldıgın nefesi anca 3.tekrarda filan verirsin :)
     
  13. KinqHuso34
    Offline

    KinqHuso34 Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle yorumlar için teşekkür ederim
    Fatih Ayyıldız kemeri sürekli takmıyorum ben o gün idman bile yapmadım video için zaten videodada bi bacak bi sırt bi kanat bi göğüs bi triceps karışık yani o gün idman yapmadım normalde hareketleri o şekilde hızlı yapmıyorum müziğin ritmine uydurabilmek için o şekilde yaptım tricepste halatla push down yanlıs biliyorum dediğim gibi müziğin ritmine uydurmak açısından squatıda yapmıyorum zaten gördüğünüz gibi düşük agırlık video için yaptım bi kereliğine sefa011 evet yazıların tamamı benim
    -hitman- tavsiyeni dikkate alacagım teşekkür ederim
    moothy dediğim gibi o gün idman yapmadım hareketleriin bazıları yanlıs genelde böyle çalışmıyorum müziğin ritmine uymak için hareketleri hızlı yaptım o videoda
    efekan teşekkür ederim kısa zamanda üye fotoları bölümüne eklerim pozlarımı
    Scoobz sana gelelim 15 yaşındayım ne bekliyosun 15 yaşında bi çocuktan ? Markus mu olayım ? ayrıca vücudumu görmedin bile yağsızım oldukçada parçalı ölçülerim küçük olsa bile yinede bir vücutçu gibi duruyorum emin ol ! 15 yaşında bu kadar oluyo imkanlarım sınırlı daha iyisini yapabiliyosan yap hadi hodrimeydan !
     
    moothy bunu beğendi.
  14. CollegeBoy
    Offline

    CollegeBoy Yeni Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2012
    Mesajlar:
    63
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    18
    Meslek:
    Öğrence
    :D bende senin yaşındayım ama squat falan :D beni bozar boy moy uzamaz.Bu arada 1 yılda gelişememissin pek hacim kazanamamıssın.Yeni başlamış gibi duruyorsun.
     
  15. sefa011
    Offline

    sefa011 Üye

    Katılım:
    12 Eylül 2011
    Mesajlar:
    55
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bodybuilding
    bu yaşta bilinçlenmeye başlaman güzel 18-19 yaşlarında çok iyi vücudun olur, tabi çalışmaya devam edersen ayrıca videodaki yazından anlaşılıyor aşıksın bu spora güzel yazmışsın tebrikler.
     
    SiskoBatu bunu beğendi.
  16. KinqHuso34
    Offline

    KinqHuso34 Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    sefa011 teşekkür ederim
    College boy daha vücudumu üstsüz görmeden yorum yapamassın evet zayıfım ama senden iyiyimdir emin ol
     
  17. tigerrr
    Offline

    tigerrr Üye

    Katılım:
    16 Aralık 2009
    Mesajlar:
    508
    Beğenileri:
    307
    Ödül Puanları:
    73
    Meslek:
    2. Üniversitesini okuyor
    Hareketleri tam yapmıyorsun yarım yapıyorsun gibi geldi. 1 yıldır bu sporu yapan kişi için hafif çalışıyorsun belki video için hafif ağırlıkları tercih etmişsindir.

    Fakat durmak yok yaşın daha 15 hiç bırakmadan devam edersen iyi yerlere gelirsin kesin.
     
  18. KinqHuso34
    Offline

    KinqHuso34 Üye

    Katılım:
    13 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Siz 15 yaşında bi çocuktan coleman olmasınımı bekliyosunuz ? Allah aşkına soruyorum size daha 15 yaşındayım lise 1 öğrencisiyim malum bütün gün okuldayım adam gibi beslenemiyorum ama elimden geldiğince en iyisini yapmaya çalışıyorum
     
  19. Chomoloko
    Offline

    Chomoloko Üye

    Katılım:
    26 Eylül 2012
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    207
    Ödül Puanları:
    53
    Yer:
    Scotland
    o yaziyi o yazmadi,bir turk sayfasindan alintidir.
     
  20. DEXONİA
    Offline

    DEXONİA Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    825
    Beğenileri:
    743
    Ödül Puanları:
    103
    cocuk ugrasmis etmis elinden geldigince guzel bir seyler yapmaya calismis su yorumlara bak.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş