15 Yaş İçin Dumbell Programı

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Berkercan06 tarafından 3 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. Berkercan06
    Offline

    Berkercan06 Üye

    Katılım:
    3 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öncelikle Merhaba,
    Konuyu Nereye Açacağıma Şaşırdım O Yüzden Buraya Açtım.
    Ben 15 Yaşındayım 65 Kiloyum Ve Boyumda 1.75 Aslında Kilolu Değilim Ve Büyüme Çağımda Olduğum İçin Sürekli Değişiyorum Ayrıca Kilom Çok Belli Değil Sadece Biraz Göbeğimde Deri Altı Yağı Var.
    Çevremdeki, Okulumdaki Benimle Yaşıt Arkadaşlarımın Kaslarını Gördüğüm Günden Beri Çok Büyük Heves İçerisinde Bu Fazla Kilolarımdan Kurtulup Onlar Gibi Kas Yapmak İstiyodum Ve Buna Bi Çift Dumbell'la Başlayabilirim Diye Düşünürek Bi Çift Dumbell Ve Birde Yay Aldım. Spor Salonuna Almadıkları İçin Kendim Evde Etraftan Duyduklarımla Çalışmaya Başladım Fakat Bu Bilgiler Yeterli Gelmedi Ve İnternette de Fazla Yararlı Bilgi Bulamadığım İçin Nasıl Çalışmam Gerektiğini Hangi Hareketleri Yapmam Gerektiğini Ne Kadar Kilo Vermem Gerektiğini Öğrenmek İçin Burda Konu Açıp Bilgi Almak İstedim...
    Bu Arada Fitness'ın Yaşı Yoktur Diye Düşünüyorum Umarım Bana Gereken Bilgileri Ve Bana Uygun Çalışma Planını Verirsiniz Teşekkür Ediyorum Şimdiden.
     
  2. brhmcr
    Online

    brhmcr Guest

    Değerli üyemiz;

    Konunuz kilitlenip kapatılmıştır.

    Konu kilitleme sebepleri;

    - Daha önce benzer bir konu açılmıştır
    Lütfen arama yapmadan konu açmayınız.

    Forumdaki "En Çok Sorulan Sorular ve Cevapları" isimli baslıgı okumak icin tıklayınız



    Arama Kelimeleri :

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/...-ile-calisma-programi-yapilis-sekli-8554.html

    Lütfen 1 dakikanızı ayırarak forum kurallarını okuyunuz. Forum kurallarını okumak için buraya tıklayınız

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    BodyForumTR Ekibi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş