15 dak. antreman ?!

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve sessizCiglik tarafından 11 Eylül 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. sessizCiglik
    Offline

    sessizCiglik Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    61
    Ödül Puanları:
    38
    Arkadaslar,

    Mens Health dergisinin bir kitabini okuyorum. Profesyonel hocalar tarafindan yazilmis ve yazdigina göre bilimsel saglam testlerle kanitlanmis seylerden bahsediyor. Diyorki yogun (intensive) 15dakika antreman yapmak en az 45dak 1saat antreman yapmak kadar etkilidir. burda bahsedilen bütün hareketler süper set. 15 dakika icinde ben kendim icin söylebilirim 15 tekrar bölge farketmeksizin yaparim. zaten 45 dakika antreman yapsam yine 15-20 tekrar cikar. tek fark kaldirdigim agirlik olur.

    Ne dersiniz? Kitabin adini reklam etsem yasakmidir bilmiyorum?
     
  2. rund3v1l
    Offline

    rund3v1l Üye

    Katılım:
    12 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    278
    Beğenileri:
    77
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Erzurum
    Men's Healt dergisini 6 ay önce bırakmıştım bazı şeyleri çok saçma geliyor bide birbiriyle zıt şeyler yazıyorlar dergilerine örnek vermek gerekirse ; okuduğum dergide az ağırlık kaldırarak daha güclü olursunuz yazıyordu,ondan sonraki ay dergide daha ağır kaldırın daha güçlü olun yazıyordu. bundan dolayı o dergiye biraz ara verdim.

    tamam güzel dergi ancak hep yabancı doktorların makalelerinden alıntı yaptıkları için çoğu zaman değişiklikler oluyor.nede olsa hep yeni araştırmalar oluyor.bir dedikleri bir dediklerini tutmuyor
     
  3. sthammer
    Online

    sthammer Guest

    önce bir sistemi dene bakalım, kendi üzerinde faydaları var mı? Çünkü bugün ak dediklerine yarın kara diyebilirler
     
  4. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    antremanlarım çoğunlukla 15 20 dk sürer ama günde 3-4 defa çalışırım kuvvet için denenebilir örnek barbell curl dan direk military press e geçmek gibi setler aynı sadece dinlenme çok az
     

Sayfayı Paylaş