14 yaşındayım işte programım görüşleriniz

Konusu 'Antrenman Günlüğü' forumundadır ve simitci88 tarafından 9 Şubat 2011 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 3 üye.
  1. simitci88
    Offline

    simitci88 Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2011
    Mesajlar:
    215
    Beğenileri:
    195
    Ödül Puanları:
    53
    pazartesi çarşamba ve cuma yapıyorum

    yaş 14 olduğu için aletsiz çalışıyorum başta biraz ısınıyorum sonra 3set 8tekrar şınavla başlıyorum setler arası 45sn dinlenme yapıyorum şınav bitince mekiğe geçmeden 5dk bekliyorum 3set 8 tekrar olmak üzere mekikte yapıyorum ve diğer tüm karın hareketlerinide yapıyorum(reverse crunch toe touches leg pushes push throughs vb. yine setler arası 45 sn dinleniyorum sonra yine bi 5dk dinleniyorum evde bi doğalgaz borusu var onlar 10tane barfix çekiyorum(5kere avuç içim bana bakıcak şekilde,5kere ters tarafa bkıcak şekilde) sonra 10dk falan yere uzanıp soğumayı bekliyorum ve bitiriyorum.
     
  2. denizgnr97
    Offline

    denizgnr97 Üye

    Katılım:
    19 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    264
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Powerline Sport Center
    doğalgaz borusuna sakın asılma çok tehlikeli bir barfix barı alabilirsin ama daha programlı çalışman hayrına olacaktır kolay gelsin.
     
    Jack Shaperd bunu beğendi.
  3. efekan
    Offline

    efekan Üye

    Katılım:
    26 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    904
    Beğenileri:
    975
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    KARABÜK
    tekrarlar az geldi kafanca hacim antremanı benzeri bişeyler yapmak istemişsin ama 3*8 şınavda çok hafif kalır diğer hareketlerdede fazla gerilme ve yanma sağlayacağını düşünmüyorum tekrarlar artırılabilir :)
     

Sayfayı Paylaş