120 kilodan 78 indim kıyafetim kalmadı ama baldır göğüs duruyor fitness başladım

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve aseraser123 tarafından 12 Nisan 2014 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 2 üye.
  1. aseraser123
    Offline

    aseraser123 Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    403
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    arkadaşlar 120 den 78 indim ve cok zorlandım sağlıklı verdim diyet+ kickbox- kardio-koşu-paten bunlarla verdim göğüs cok cok fazlaydı ama baya kücüldü duruyor ama popom çok küçüldü ama Baldır okadar büyükki gitmemiş sanki fitness hocası bana böyle dedi diyetini yap buraya 2 gün gel 1 gün gelme hem Sıkılaşırken hemde kilo verceksin diyor 1 ayda 5 kilo verirsin 70 indiginde ztn sıkıslascak felan diyor ne yapmamı tavsiye edersiniz yağ yakıcı alabilirim yada fitnesi bırakimi kardio mu yapayım diyetle ----- fotoğraf atıyorum

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Abayy
    Offline

    Abayy Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2013
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    120 kilo iken çektiğin fotoğrafın varsa onuda koy bi bakalım?
     
  3. aseraser123
    Offline

    aseraser123 Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    403
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    bafore after yapmadım ozamanlar hiç düşünmedim keşke yapsaydım ama bi pantolonum vardı onu giyerdim hep şimdi onu kafama kadar cekiyom :D
     
  4. Abayy
    Offline

    Abayy Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2013
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    ne kadar sürede verdin ?
     
  5. aseraser123
    Offline

    aseraser123 Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    403
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    valla sana söyle anlatabilirim şimdi ben bundan 1 sene önce kickboxa gitmiştim 3 ayda 120 den 92 indim 92 indim ve kickboxu bıraktım diyetide bıraktım 100 kilo 110 kilo geri oldum paten aldım ve patenle 2 ay felan sürdüm 95 lere düştüm 2 ay önce internetten insanity warkout diye bi program gördüm kardiyo full programda hergün 1 saat yapıyosun diyetle beraber ben tam bunu 1.5 ay yaptım ve 90 lara indimi düşündüm tekrar 5 gün önce fitneesde hoca ölcüm ve kilo tartı bi baktım 80 cıktım :D şaşırdım insanity bu kadar kilo verdirceni düşünmezdim 5 günde 2 kilo verdim işte suan 78 77 felanımdır
     
  6. Abayy
    Offline

    Abayy Üye

    Katılım:
    24 Aralık 2013
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İstanbul
    hmmm sımdı anladım. bacak antremanlarına girmediğin için bacağın sıkılaşmamış demekki=))
     
  7. aseraser123
    Offline

    aseraser123 Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2014
    Mesajlar:
    403
    Beğenileri:
    136
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay

Sayfayı Paylaş