-11kg için neler yapıyorum..

Konusu 'Yağ Yakımı Günlüğü' forumundadır ve arsonist tarafından 5 Ekim 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Selamlar arkadaşlar,
    Diyet süreci boyunca günlük tutmak istedim.Motivasyona ihtiyacım var.Six pack görmeye az kala bıraktığım diyetlerden sonra bu kez kararlıyım.O zamanlara göre daha düzenim var.
    Beslenme programım

    http://e1210.hizliresim.com/12/1/dkb6y.png

    Hatta konusunu açmıştım:
    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/beslenme-program-m-nerileriniz-t60585.html?t=60585

    CARBs 163
    FAT 18
    PRO 160

    (programın resminde bir öğün tavuk eksik onu kaale almayın o yüzden yumurtayı da çıkardım)


    74kilo olarak başladım 4üncü gündeyim bir sıkıntı çıkmadı.Antreman olarak dağ bisikleti sürüyorum sert şekilde,off road olarak da çıkıyorum.Belim rahatsız spor yapmama engel oluyor.Uzun süredir bu durum var.Salona yazılıyorum sonra gidemiyorum her hareket vuruyor neredeyse ve eskiden kür geçmişi olan biri olarak durumu kaldıramıyorum ağırlıkları arttırıp kendime zarar veriyorum.İncelene kadar bu şekilde bisikletle devam edicem.2 saat kadar sürüyorüm.
    Resim de ekliyeceğim,gelişmeleri iştah durumumu paylaşacağım.

    Destek olarak protein tozu şimdilik.10uncu gün yağ yakıcı olaylarına giricem vucut direncine karşılık.Multivitamin,çinko,C vitamini,aspirin,b12 kullanıyorum dirençli kalmak için.

    Mümkün olduğuna sade bir diyet yapmaya çalışıyorum,kaçamaksız,kuru ve sıkıcı.çünkü tek parça seker ya da lezzetli light bir ürün alsam devamı geliyor yapım bu buna göre davranıyorum.

    Cola zero kullanıyorum kendimi oyalıcak tek şey light içeçekler tabi ayarında kullanıyorum.Bunları çıkarırsam direncim kalmaz.

    Akşam 8den sonra carb yağ yok kuru tavuk et ve gece yağsız lor.Baş ağrıtıyor uyku düzenim genelde bozuk ona göre ilk 2 öğünde carb var sonra yok şeklinde ayarlıyorum gene gece karbsız kalacak şekilde.

    Kas yapılanmasını şu an düşünmüyorum.İdeal yağ oranına kavuşunca ayrı hesaplıyacağım yağsız kütlelenmek için..



    Bugune kadar neler oldu diye sorarsanız kuru tavuk ve eti tost makinesinde yiyorum en zevksiz ksımı bu boğazımdan zor geçiyor.2 saat bisiklet sürdüğümü düşünürsek diğer kasları çalıştırmadığımı proteini bir sporcuya göre az tutmak yıkım yapmaz diye düşünüyorum.74.7 ile başladım suan tam 73.0 ama bu durumu kilo verdim olarak değerlendirmiyorum su attım 3günde yağ yanmaz bunun farkındayım.

    Makarnalı olan öğünümde bazen sebzeli değişiklikler uyguluyorum mesela dün makarna yerine brokoli salatası yedim.1tatlı kaşığı zeytinyağı limon sirkeli sosla.Tuz az miktarda kullanıyorum.
     
    İshak01 bunu beğendi.
  2. ydob
    Offline

    ydob Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    7
    Ödül Puanları:
    18
    Yer:
    eskişehir
    nerde hesapladın acaba kalorileri hangi sitede inşallah verirsin kolay gelsin
     
    arsonist bunu beğendi.
  3. Di@blo
    Offline

    Di@blo Üye

    Katılım:
    18 Nisan 2012
    Mesajlar:
    21
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Umarım hedefine ulaşırsın kısa sürede.
     
    arsonist bunu beğendi.
  4. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    http://www.myfitnesspal.com


    Aynı şekil devam ediyorum 7inci gün yorgunluk var.İştahım kötü zorlan yiyorum kuru tavuğu,et gidiyor ama.Yiyemediğimde toz içiyorum.
    Programa tam bağlı değilim.Yani asla çikolata extra yağ yemiyorum sakın öyle düşünmeyin.
    Tek değiştirdiğim şey makarna yerine sebze(ıspanak-pazı)az pirinçle(kepekli) yapıyorum.Yani 2 öğün karbonhidratılı.kahwaltıda yulaf diğer öğünde de ya makarna ya da sebze az pirinçle 2 kaşık light yogurt falan.Bunlara da dikkat ediyorum yogurda abanmıyorum.Anlıyacağınız göz kararı da olsa karb değerlerini geçmiyorum hatta azı oluyor öyle diyim.
    72.5 gibi değerler görüyorum tartıda.3gun sonra yağ yakıcı olayına girecem.Enerjiye ihtiyacım var yani benim zorlanıyorum ya.Akşam baş ağrısı oluyor karbonhidratsızlıktan.Sıkıntı tabi.Spor yapamadığım günler oldu böyle.2gün kadar.Ne bilim o aralar da ben de yerimde durmadım ama.Evde ortalığı karıştırdım dışarı falan çıktım sex yaparken performans kastım öyle diyim utancak bişi yok yani spor yapmasam da hareketli oldum.
    Uyku düzenim bozuluo çok uyumamaya da özen gösteriyorum zaten uyutmuyor diyet.Amacım işte böyle 72 ayarlarıyla yağ yakıcıya gireyim de 63e kadar inerim sonra biliyorum ben yani.8-9kilo veririm ben yakıcıyla bir ayda yaptım daha önce biliyorum.
    Canım tatlı matlı çekmiyor bu arada.Bilm,iyorum zorlanmadım çok başağrısı dışında gelişmeleri paylaşcam foto çektim dün ama koymaya gerek yok zayıfladığımda ikisini beraber koyacam.İşi başarmadan show yapmak istemiyorum.Tek başına kilolu halim bişi ifade etmez bence yani haksız mıyım?
     
  5. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Devam ediyorum sıkıntı yok yanlız dün gece kötü bir gün geçirdim.Psikolojim mahvoldu olaylar yüzünden tabi yemek falan yiyemedim sağlıksız kilo verdim biliyorum.napıyım yani mutsuzum diye 1 paket çikolata yememden iyidir.10uncu güne girdik allahın izniyle.
    Aynı çeşit beslendim öyle kaçırdıysam falan max 1 çorba kaşığı yağ kullandığım oldu bi kez ete oda yapışıyor.Bir kere de 1bucuk sarı yedim yumurtayı tabi dün acısı fena çıktı 12 saat bişi yemedim yani hata daha fazla sanırım uyku ilacı kullandım bide öyle aç uyudum ama 12 saat kadarı uyanık ve aç geçti.Özel bir durum.
    Şu an bisikletten dönüyorum bayağı sürdüm öyle nişanlımla çıkıyoruz hatta diyeti de onla yapıyom tek çekemem ben 2 saat sürmüşüzdür.Sonra eve geldik temin tartıldım 71.6.Bi wcye girdim çıktım tam 71.0 çıkıyor.Anca yemek işini düşüncem bir sürü light ürün aldım işte yogurdum sütüm form patlagı falan.

    Efedrine başladım bugun ilk gündü onunda etkisiyle iyi spor yaptım tabi dediğim gibi 71.0 kilom ben tartıyı çok takmıyorum benim için önemli olan yağ falan kalmasın bu kez bayağı ciddi girdim six pack görmek istiyorum bide zayıf olmama rağmen yanaklarım şiş yağ tutuyor bu muhabbetten estetik operasyon girmişliğim var işe yaramadı.O olaya çok kafam bozuluyor o yüzden bu kadar incelme manyaklığı ve efedrin kullanıyorum.
    YAni ya estetik olacam yeniden işe yarıcağı belli değil ya da efedrinle sonuna kadar gidicem yoksa böyle sakat şeyleri kullanmam.
    Gelişmeleri paylaşıcağım su an toz içiom açlığın üstüne iyi gelir diye.
     
  6. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    70.7kg suanda. efedrin düzenini oturtamadım,sabah bisiklet akşam koşu şeklinde bir program oturtmaya çalışıcam
     
  7. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    2 saat bisiklet tepesinde geçti efedrin ağır geliyor yani kastaki acıyı hisettimiyorum hiç kesilmedim sürekli ayakta sürüyorum rush atıyorum.gece de koşcam bugun.
     
  8. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    gece koşusu 2.3 km kadar bir parkurda dün yaptım bu işi bugun agrı yaptı efedrın gazı ile bayaga iyi kostum ondan galba.Bugun yıne bısıklet gunduz sımdı gece yıne koscam agrı olursa yuruycem.Gunduz bısıklet gece kosu bu tempoyla bu iş OLACAK!
     
  9. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Koşu ağrı yaptı efedrin blokladı ama gittim gene başardım.Ağrı olayından ilaçsız olmasam koşamazdım eminim.Bu şekilde devam 2 hafta sonra efedrine alışınca clene geçicem o da 2 hafta sonra bırakıcam.
     
  10. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Bugun bisiklete cıkmadım kosu yapmadım cunku bacaklarım cok agrıyordu yuruyus yaptım 1bucuk saat kadar tempolu hiçbişi yapmamaktan cok daha iyi bence.
    Bu arada 15 gundur diyetime sağdığım.Ama daha 24 gün daha var ve ben durumdan memnun değilim çünkü amacım yağlardan tamamen kurtulmak.Sonra hacimle ilgilenmek istiyorum kür geçmişi olan biri olduğumdan ve 2 sene ağırlık çalıştığımdan bi temelim var bu yüzden zayıflayınca ortaya ip gibi bişi çıkmıyor en azından öyle söyliyim
     
  11. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    ÇOK SIKILDIM.Walla ruhum öldü ya.Uğraşıyorum didiniyorum tatlı tuzlu yağlı endir unuttum yani.Hayatıma da yansıyor tabi sıkılıyorum ya mutlu mutlu yemek yapmayı özledim.Walla film izleyemiyorum atıştırmadığım için o derece.
    E bıraksam diyeti bu kez de hayallerime ulaşamıycam.Napayım işte öyle mal mal kuru kuru yemeye devam.Gün saycam artık hapisteymiş gibi.
    Ama çok sıkıldım arkadaşlar bu işte tecrübeli adamlar nolur bişi yapsın nasıl duruyonuz böyle net cut yaparken.NAsı sıkılmadan duruyonuz walla ben çok sıkıldım.İlla tat değil olay yani yemediğimden ruhuma da yansıdı olay.
     
  12. Dasaev
    Offline

    Dasaev Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Londra
    Can selam, ben fatih;)
    Haftada bir, tek ogun olarak istedigini ye. Vucuttaki glikojen depolari uzun sureli diyetlerde bosaldigindan ve metabolizma az kalori alimini benimseyip, yavasladigindan oturu haftada/ayda bir yapilan bu kacamaklar -ingilizcesi cheat meal dir- onerilir.

    1- Psikolojik olarak diyete devam etme azmi artar.
    2- Surekli normalden az kalori alan metabolizma, bu ani sokla tekrar hizini yukseltir.
    3- Bosalan glikojen depolari tekrar dolar ve daha sert antremanlar yapilir.

    Guzel ama cheat meal denilen hadiseyi nasil yapmaliyim ?

    1- 1-2 haftada bir fakat bir ogun olarak yap. Gun boyu surmesin.
    2- Yine bu ogun masaya oturman ve kalkmanla bitsin.
    3- Bu ogunde caninin cektigini ye, pisman olma. Fakat elinden geliyorsa, saglikli karbonhidratlar ve %85 siyah cikolata ile gecistir.
     
    Son düzenleme: 17 Ekim 2012
  13. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Selam fatih;)
    Ya ben cheat meal olayını düşünmedim değil de o zaman da ya vucut kıtlıktayım ben diye aldığını depolarsa.Bir de ne yiycem ki ben seçemem öyle düşününce çok kötü duruyor her şey şu anda.Ağzıma şeker yağ sürdüğüm yok 15 gündür korkuyorum yani.
     
  14. Dasaev
    Offline

    Dasaev Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Londra
    yok yok merak etme, ben burda Jason Statham gibi bir hocayla calisiyorum. Hem o tavsiye edio, hem uzerine cok makale okudum hem de cheat meal ertesi, daha yagsiz uyandigimi gorebiliyorum;)

    cheat meal de canin ne cekerse ye. vucudun bir elektrolit dengesi var. yani su stogun azaldiginda susadigini hisetmen gibi. caninin cektigi seyde muhtemelen en ihtiyacin olan seyler. benim canim cogu zaman bir tabak makarna, patates puresi ve kofte cekio ama genelde pizza ve dondurma aliyorum sonunda cheat meal olarak:) keske ilk menuyu secsem de diorum tabi ama yedikten sonra.
     
  15. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38

    Yaptım,negatif makaleler okumama rağmen bana öyleleri denk geldi.Psikolojik olarak daha iyi hissediyorum aslında bugun daha iyi geçicek sanırım.Yiyeli de bayağı zaman geçti yemek üstü mutluluğu değil:).2.5 yumurta,zeytinyağı yapıstırmayacak kadar miktarda kullanarak menemen yaptım içine de az kaşar koydum yani sağlıklı bi öğün oldu 1.5 da simit.Bu kahvaltıyı ben çok seviyordum ve çok ihtiyacım vardı ondan bunu tercih ettim hem de sağlıklı kötü yağ yok şeker yok.Umarım işe yarayacak.

    Sen ne durumdasın bayağı zayıflamıştın.
     
  16. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    70kg devamm

    ---------- Post added at 03:28 ---------- Previous post was at 03:23 ----------

    70.0kg gosteriyor tam olarak yediğim simit mi işe yaradı bilmiyorum.Menemen simit yedim yattım kaktım öğün atladım bisiklete çıktım 2tane light ekmekli fumeli tost 1 tam 2 beyaz yumurta yedım yaktım kosuya çıktım geldim dün 70.7-70.6 çıkıyordu bugun 70.0 çıkıyor.cheat meal olayından mı olacak mıydı bilmiyorum.
     
  17. Dasaev
    Offline

    Dasaev Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Londra
    Seninki cheat meal sayilmaz ki :) 1.5 simit bile cheat sayilmaz ama boyle devam. Cheat meal yuzunden mi diil mi demissin. 3 hafta boyunca her cheat meal den sonra bak kilona, kararini verirsin.

    Kilo veriorum hala, benim de bir basligim var bakmak istersen:

    http://www.bodyforumtr.com/vbforum/gelisim-programim-t36620.html?p=615561#post615561

    Yeni bir foto da yukledim.

    Ps: Birde kilo vermek istiyosan, gece 11'den gec yatma. Kortizol seviyen yukselecegi icin, kilo vermen guclesecektir.
     
    Son düzenleme: 18 Ekim 2012
  18. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    sayılmaz ama ben sayıyorum sanada post attım orda da bahsettım dıyet konusnda paranoya derecesındeyım ben.Bundan fazla bısı yıyemıyorum cunku kendımı bılıyorum vucut onu depolar.Cocukluktan berı ole cok zayıf olmadım ben.Ise yaradı gıbı ama cheat meal ogun atladım ustune bıde mıdeme oturdu az olsa dahi.
    Benım kalorılerım tam sayılı utu cıkmaz altı ıner.
    Gece yatma durumuna gelırsek aksam uyanan bı adamım gece 4-5 yattıgım oluyor ama soyle dıyım aksam 4-5 bısıklete cıkıyorum gece 2-3 kosmaya cıkıyorum lor yiyip yatıyorum 8saat uyuyorum bıyolojık saatıme gore dusunD:
     
  19. Dasaev
    Offline

    Dasaev Üye

    Katılım:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    170
    Beğenileri:
    93
    Ödül Puanları:
    38
    Yer:
    Londra
    orasi mutlaka oyledir de, insan evrimsel olarak buyume hormonu ve kortizolu belli saatlerde salgiliyor, bu yuzden de geceyarisi mutlaka yatakta olman lazim. zor mu evet zor, ama aklinda bulunsun.

    bence diyetlerinde bu kadar kati olma. kati oldukca insan daha kolay bikiyor. Sana benim neler yedigimi yazdim. Cok canim sikilirsa, 2 parca siyah cikolata yiyorum yada cheat meal de istedigimi yiyiorum. Obur turlu bunu senelerce yapamam biliorum.
     
  20. arsonist
    Offline

    arsonist Üye

    Katılım:
    13 Ocak 2009
    Mesajlar:
    193
    Beğenileri:
    37
    Ödül Puanları:
    38
    Yemişim evrimini artık.Seviyorum öyle şeyleri de o zor bana tek hatam o oluversin o düzeni bırakırsam da diyeti yapamam.69ları görmeye başladım tartıda bende.Efedrini de bıraktım clen'e geçtim.Efedrinle gunlerce aynı kiloda kalınca eeeh dedim.
     

Sayfayı Paylaş