112.5 kg military press doğal

Konusu 'Üye Videoları' forumundadır ve berkay7743 tarafından 9 Nisan 2016 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 6 üye.
  1. berkay7743
    Offline

    berkay7743 Üye

    Katılım:
    19 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    605
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay

    110 kg yi tekrar başardım 120 kg denedim çıkmadı 117.5 denemedim 120 çok ağır geldi 115 denedim oda başarısız 112.5 kg başarılı oldu tabi 3-4 kez tekrar tekrar 110 kg den sonra diğerlerini denedim ve kollar çok yoruldu o yüzden 112.5 kg de zorlandım:)
     
    shaqdiesel, crossfit ve mali67 bunu beğendi.
  2. mali67
    Offline

    mali67 Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2015
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenileri:
    2.442
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    zorlamış ama olmuş kafayı böyle geri atmak sıkıntılı değilmi.yada ağırlıkdan ötürü kafa mecbuır gerimi gidiyor.
    ben bu şeklin aynısını 50 kiloda yaşıyorum altında kalacam zannediyom ağırlığın ve kafamda geri gidiyor.
     
    berkay7743 bunu beğendi.
  3. berkay7743
    Offline

    berkay7743 Üye

    Katılım:
    19 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    605
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    definasyona yavaş yavaş devam ediyorum
    120 kg 3-4 kez çok ağrı yaptı 117.5 yapmadım ama 115 te 2 kez daha başarısız olunca sadece 10 dk sonra 112.5 biraz zorladı haliyle kafayı geri atmak yanlış mı ? yok en fazla aşağıki demirlere düşer yani ayrıca şu anda zonklama ağrı vs. yok başımda ve kolumda o andada olmadı sıkıntı yok:) beğendiğin için çok teşekkür ederim;)
     
  4. mali67
    Offline

    mali67 Üye

    Katılım:
    25 Aralık 2015
    Mesajlar:
    1.693
    Beğenileri:
    2.442
    Ödül Puanları:
    113
    Cinsiyet:
    Bay
    kafayı geri atmak yanlışmı dogrumu bende bilmiyorum youtubede videolara bakınca geri atmıyorlar ondan öyle dedim yoksa bilgi sahibi oldugum bir konu değil.belkide ağır girildiği için öyle oluyordur bendede öyle oluyor çünkü ve belime sağlam yuk biniyor :)
    agrı sızı birşey yoksa sıkıntı yok :) kazasız belasız sporlar.
     
    berkay7743 bunu beğendi.
  5. crossfit
    Offline

    crossfit Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    282
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    öğrenci
    Yer:
    izmir
    Kilonun maşallahi var Berkay hocam çok iyisiniz devamını diliyorum iyi sporlar
     
    berkay7743 bunu beğendi.
  6. berkay7743
    Offline

    berkay7743 Üye

    Katılım:
    19 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    605
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    teşekkürler hocam:)
     
  7. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Reis hani kafayı geri atma mevzusu açılmışken :D düşük ağırlıklarda da böyle mi yapıyorsun yoksa ağır olduğu için sadece bunda mı böyle oldu :D yani sadece bunda oluyosa o zaman benim ağır girdiğimde de (ağır dediğime bakmayın 35-40 kg :D ) ondan dolayı oluyo olabilir :D
     
    berkay7743 bunu beğendi.
  8. berkay7743
    Offline

    berkay7743 Üye

    Katılım:
    19 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    605
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    ağır girdiğim için evet sendede ondan oluyordur:)
     
    abseto bunu beğendi.
  9. uzay demiralp
    Offline

    uzay demiralp Üye

    Katılım:
    10 Nisan 2016
    Mesajlar:
    153
    Beğenileri:
    33
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    Abicim bench te olsun başka bi alette olsun hep ağır giriyosun definasyonun inşallah çok iyi geçer , senin define halini çok merak ediyorum !
     
    berkay7743 ve abseto bunu beğendi.
  10. berkay7743
    Offline

    berkay7743 Üye

    Katılım:
    19 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    605
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Onu bende merak ediyorum :D
     
    abseto bunu beğendi.
  11. SiR_Arawn
    Online

    SiR_Arawn Üye

    Katılım:
    25 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.328
    Beğenileri:
    843
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    İzmir/Buca
    Barın ağırlığı dahil mi usta?
     
    berkay7743 bunu beğendi.
  12. FitnessMerdo
    Offline

    FitnessMerdo Üye

    Katılım:
    17 Şubat 2016
    Mesajlar:
    797
    Beğenileri:
    150
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Nasıl basıyorsun o kadar ya ben 50 kg bar ile zor yapıyom 3-4 tekrar ama ama rowda z barda iyiyimde
     
    berkay7743 bunu beğendi.
  13. abseto
    Offline

    abseto Üye

    Katılım:
    1 Ekim 2015
    Mesajlar:
    954
    Beğenileri:
    343
    Ödül Puanları:
    73
    Cinsiyet:
    Bay
    Reis bide ayakların sanki çok kapalıymış gibi geldi. Yani biraz daha geniş tutsan omuz hizasında felan daha sağlam basar dengeyi daha rahat kurarsın diye düşünüyorum :)
     
    berkay7743 bunu beğendi.
  14. berkay7743
    Offline

    berkay7743 Üye

    Katılım:
    19 Mart 2012
    Mesajlar:
    1.005
    Beğenileri:
    605
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    dahil
    --- Mesaj birleştirildi, 11 Nisan 2016 ---
    hocam o kadarda iyi değilim en azından bench press imin yanında çok düşük bu military press ben düşük olduğunu düşünüyorum :)
     
    Son düzenleme: 11 Nisan 2016

Sayfayı Paylaş