105 Kilodan 75 kiloya düşüş ,yeni program , diyet..

Konusu 'Vücut Geliştirme & Fitness' forumundadır ve rinkosman31 tarafından 4 Haziran 2010 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen kişi sayısı 1 user .
  1. rinkosman31
    Offline

    rinkosman31 Üye

    Katılım:
    5 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Herkese selam 10-12 ay öncesine kadar 105 kiloydum yaklaşık 10 ay önce bu siteyle tanıştım ve ilk 2 ay kardio ondan sonra bu sitedeki evde 2 adet dambılla çalışma programı + kardio sayesinde 9 ayda 30 küsür kilo verdim şimdi 74-75 arası kilodayım boyum 1.73 yaş 18 ilk başlarda çok sıkı diyet yaptım ama 2-3 aydır diyet yapmıyorum diyebilirim ama hala kilo veriyorum bunu yaptıgım agırlık calısmalarına baglıyorum.

    Ben kilo verme hedefınde oldugum ıcın hıc yuksek agırlıklara girmedim hep 4x15 tekrar yaptım butun kas gruplarına ilk başlarda 5 kg dambıllarla çalısıyodum sımdı agırlıkları 3-5 katına cıkardım tekrarlar hala 4x15 hala vucudum yaglı yag oranım %17 kas oranım %61 dıyete basladıgımda yag %25 den fazlaydı kas oranıda %57 falandı.

    Geçen hafta kendime yeni program yaptım bu program hakkındaki goruslerınızı merak edıyorum amacım yag oranımı dusururken kas kaybını mınımuma ındırmek acelemde yok uzun zamana yaydım daha ıyı olması acısından

    gunde 100-130 gr arası protein alıyorum.
    Beslenmem genelde değişiyor her hafta ama genel olarak sabah 2 tam yumurta / 100 gr yağsız lor peyniri / domates - salata - zeytin ıvır zıvır , öğlen 100 gr yağsız makarna 100 gr tavuk 100 gr yoğurt bazen doymazsam 100 gr lor peyniri , aralarda abartmadan badem fındık meyve falan , ağırlık calıstıktan sonra 200 gr tavuk gogsu veya 200 gr light ton balıgı yanındada az bişey pilav falan akşamda süt karpuz gibi şeyler günde 1800-2000 kalori arası alıyorum.

    Program :
    Hareketler forumdaki evde çalışma programındaki hareketlerin aynısı.
    Pazartesi : 20 dk hafif koşu - 8 dakika karın - Göğüs - Ön Kol (4x15)
    Salı : 20 dk hafif koşu - 8 dakika karın - Omuz - Arka Kol (4x15)
    Çarşamba : Akşam üzeri interval kardio 100m yavaş koşu 200m sprint toplam 4200 km 20 dk ya yakın sürüyor.
    Perşembe - 20 dk hafif koşu - 8 dakika karın - Bacak (4x15)
    Cuma - 20 dk hafif koşu - 8 dakika karın - Sırt (4x15)
    Cumartesi - Sabah 30 dakika hafif koşu - Akşam üzeri interval kardio 100m yavaş koşu 200m sprint toplam 4200 km 20 dk ya yakın sürüyor.
    Pazar : Boş

    Birde haftada 3 gün yüzmeye gidiyorum ama zevkine 2 saat duruyosam 15-20 dk yuzuyorum en fazla

    Bu program hakkındaki görüşleriniz bnm için çok önemli bu programı 1 haftadır uyguluyorum daha önce hiç sırt çalışmamıştım ve interval kardio hiç yapmamıştım bu programdan verim alabılırmıyım amacım yağ oranımı %17 den aşagılara çekmek (cunku ozellıkle gobek gogus bolgem hala yaglı kosarken falan sallanıyor :) ) bunu yaparkende kas kaybını minimuma indirmek.
     
    Son düzenleme: 4 Haziran 2010

Sayfayı Paylaş