101,5 kilodan tekrar zayıflama

Konusu 'Yağ Yakıcılar ve Yağ Yakımı' forumundadır ve umut1319 tarafından 19 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 4 üye.
  1. umut1319
    Offline

    umut1319 Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2014
    Mesajlar:
    220
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bundan 3 sene önce 110 kilodan inanılmaz bi şekilde 1 senede 49 kiloya düştüm boyum 1,85 oldugundan resmen iskelet gibiydim güç kalmamıştı yürümeye takatim yoktu kendimi bitirmiştim resmen aslında 70-75 kiloda kalmalıydım ama yaptık bi hata yemeği de önemsemiyince fazla hareketten o sonuca gelmiştim ailem çevremdeki insanlar cok Üzülüyordu sonunda babamla doktora gittik ya hastaneye yatıcan yada ilaçla aldırcaz dedi alamıodm yemek yiyemiodm ankara dan bi ilaç geldi o ilaçla cok kilo aldım 8 ayda 100 kilo oldum tam 50 kilo e iştahda açılınca böyle oldu ama şimdi sporla beraber düzenli beslenerek eski hatalarımı yapmadan sağlıklı kilo vericem sizlerde destek okursanız burdan bilgilerimi ve günlük yaptıklarımı paylaşıcam hadi hayırlısı :)

    3 sene önceki halim
    [​IMG]


    Şimdiki halim
    [​IMG]

    [​IMG]

    D2403 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  2. mevsres
    Online

    mevsres Üye

    Katılım:
    2 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    516
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Gürcistan
    Yapman gereken ilk olarak beslenme programı oturtmak tavuk bulgur vs tüketmek ve daha sonra tartıda kendini kontrol etmek haftada yarım kilo vermelisin, besnilerin miktarını ona göre ayarla.

    Vücudun kas geliştirmeye alışık olmadığı için kilo verirken bile kas geliştirebilirsin, arkadaşım bizzat yapmıştır. O yüzden ağırlık çalışmalarını aksatma.

    Kiloyu verdikten sonra biraz biraz artırarak kas olarak kilo almaya başla.
     
  3. umut1319
    Offline

    umut1319 Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2014
    Mesajlar:
    220
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Aynn öyle yapıyorm zaten bi kardiyo bi ağırlık ama metabolizmam hızlı olduğu hareketli oldugum için bir haftada yarım kilodan fazla kaynediyorum ama ac kalmadan sağlıklı protein karbonhidrat alarak

    D2403 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  4. Ozan118
    Offline

    Ozan118 Üye

    Katılım:
    27 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    2
    Ödül Puanları:
    13
    Cinsiyet:
    Bay
    Dostum iştahini acan ilacin ismini biliyormusun ?

    HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  5. umut1319
    Offline

    umut1319 Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2014
    Mesajlar:
    220
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Hiç hatırlayamıyorm ama endokronoloji uzmanı yazmıştı

    D2403 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  6. asude
    Offline

    asude Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2011
    Mesajlar:
    156
    Beğenileri:
    157
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bayan
    Anoreksiya gibi bir durum mu oldu nasıl o kadar çok kilo verdin ? Bence 70 kilo bile az sana. 1.85 boya 85 kilo ideal hatta 90 bile kaldırır yani 100 kiloda şimdiki halinde çok büyük kilo sorunu yok 1-2 ayda halledilecek bir sey.senin benim hepimizin yapması gereken spor ve sağlıklı beslenmeyi hayat tarzı haline getirmek.

    HTC One mini cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. umut1319
    Offline

    umut1319 Üye

    Katılım:
    5 Haziran 2014
    Mesajlar:
    220
    Beğenileri:
    39
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bay
    Bi bakıma anereksiya da denebilir ama atlattım allaha çok şükür suanda bile kilolu gözüküyosun diyen yok iyisin böyle falan diyolar ama benm amacım farklı 70 e inip kaslı güçlü bi şekilde street workout takımına giricem arkadaşlarım davet etmişti

    D2403 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
    asude bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş