1 tane tavuk göğüsünde ne kadar protein var

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve raydenpr tarafından 6 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 10 üye.
  1. raydenpr
    Offline

    raydenpr Üye

    Katılım:
    13 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    22
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Bay
    Marketlerden banvitin filan plastik tabağında tavuk göğüsünü alıyoruz içinde 2 ve ya 3 parça et oluyor bu tavuk göğüsünün 1 tanesinde kaç tane protein var
     
  2. benedict
    Offline

    benedict Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
    :eek: ilginç bir soru. cevaplayana benden bi tane protein bar
     
    ersinbahadirdogan bunu beğendi.
  3. dedication
    Offline

    dedication Üye

    Katılım:
    5 Ekim 2014
    Mesajlar:
    80
    Beğenileri:
    56
    Ödül Puanları:
    18
    Cinsiyet:
    Bay
    100 gram tavuk göğüs ünde 24g protein var
     
  4. jonahhex
    Offline

    jonahhex Üye

    Katılım:
    31 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    146
    Beğenileri:
    55
    Ödül Puanları:
    38
    kaç tane protein vardır? hmm güzel soru 100 gramlik tavuk için dusunelim 24ü bir protein molekülünün ağırlığına böl kaç adet protein olduğunu bulursun :D
     
  5. escapist92
    Offline

    escapist92 Üye

    Katılım:
    19 Ekim 2012
    Mesajlar:
    330
    Beğenileri:
    96
    Ödül Puanları:
    38
    Cinsiyet:
    Bayan
    Meslek:
    diş hekimi
    Yer:
    izmir
    genelde onların tek parçası 150-200gram falan oluyo. yani 36-48gram arası protein vardır. üstündeki gramaja parça sayısını böl işte
     
  6. Aykut Can
    Offline

    Aykut Can Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    127
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Arkadaşlar bunu şu şekilde tekrar soralım madem 100 gram pişmemiş tavuk göğüsünü suda haşlayıp yediğimizde kaç gram protein almış oluruz ? Bu konuya bilimsel bi açıklama getirecek arkadaşın elini öpeyim ya :) Herkes ayrı kafadan birsürü şey söylüyor? yok pişmiş ayrı,pişmemiş ayrı .v.s. Soru basit lütfen cevap verecekler bana kaynak göstersin "100 gram pişmemiş tavuk göğsünü kaynar suda haşlayıp yediğimizde vücudumuza kaç gram protein almış oluruz" ? Cevapları (kaynak göstererek) lütfen alayım.
     
  7. Ezar
    Offline

    Ezar Üye

    Katılım:
    14 Mart 2014
    Mesajlar:
    366
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    53
    Cinsiyet:
    Bay
    duyduğum en saçma soru bu.senin metabolizmana bağlı bunun kaç gramını sindireceği,ayrıca çiğ yiyemeyeceğine göre bunu bilsen de bişey değişmeyecek...uzun süre pişmediği veya yakılmadığı sürece protein değerini kaybedeceğini sanmıyorum.
     
  8. Aykut Can
    Offline

    Aykut Can Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    127
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Soruyu tekrarlıyayım istersen kaç gram sindirebiliriz değil soru, kaç gram almış oluyoruz hani bu bi ölçme makinası varya onla ölçüldüğünde haşlanmış tavuk ne kadar protein barındırır kaçgr ? Kaç gramını sindiririz değil ? Anlatabildim umarım.
     
  9. Lorethlorien
    Offline

    Lorethlorien Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2014
    Mesajlar:
    534
    Beğenileri:
    403
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    çok uzun süre pişmedikçe tavuğun kaybedecegi tek şey sudur. diyelim ki 100gr tavuk pişince 50gr oluyor. o 50gr tavuktaki protein miktarı pişmemişle aynı
     
  10. Aykut Can
    Offline

    Aykut Can Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    127
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Soruyu ya ben anlatamıyorum yada siz anlamıyorsunuz tekrar soruyorum ve örnek bi cevap veriyorum
    Soru : "100 gram pişmemiş tavuk göğsünü kaynar suda haşlayıp yediğimizde vücudumuza kaç gram protein almış oluruz" ? Cevapları (kaynak göstererek) lütfen alayım. ?
    Cevap şu şekilde olacak örneğin : 456 gr - kaynak : Tubitak, kaynak adresi : www.tubitak.com.tr.org./yusjsm/jsjsjds/osdodsk
    Gibi bir cevap bekliyorum. Anlayan arkadaşlar lütfen.
     
  11. requ.
    Offline

    requ. Üye

    Katılım:
    31 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.124
    Beğenileri:
    1.364
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    HomeGym
  12. GECMİSH
    Offline

    GECMİSH Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    172
    Beğenileri:
    44
    Ödül Puanları:
    28
    Cinsiyet:
    Bay
    1 parça 200 gr tartıtim
     
  13. benedict
    Offline

    benedict Üye

    Katılım:
    20 Nisan 2011
    Mesajlar:
    18
    Beğenileri:
    12
    Ödül Puanları:
    13
  14. Aykut Can
    Offline

    Aykut Can Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    127
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Bu sitedeki yazıyı kimin yazdığı bile belli değil hocam adı bile yazmıyor :) bu şekilde biçok sitede kaynak var ama hiçbirinde ben bilimsel bi açıklama yada araştırma sonucu birşey bir bilgi bulamadım. Lütfen konu hala güncel sağlam bilgi lazım ?
     
  15. egemennn
    Offline

    egemennn Üye

    Katılım:
    25 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.908
    Beğenileri:
    1.727
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Öğrenci
    Yer:
    Edirne --- Çanakkale
  16. Aykut Can
    Offline

    Aykut Can Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    127
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    egemennn bunu beğendi.
  17. Lorethlorien
    Offline

    Lorethlorien Üye

    Katılım:
    6 Haziran 2014
    Mesajlar:
    534
    Beğenileri:
    403
    Ödül Puanları:
    63
    Cinsiyet:
    Bay
    dostum pişince artmıyor ya. ya şimdi diyelim ki 100gr tavuk pişince 50gr oluyor icinde 35gr protein var. 100gr pisince agirligi 50gr oluyor ama protein degeri degismiyor. 100gr pismis tavuk = 200gr pismemis gibi adamlar pişmiş degerini yaziyor
    umarim anlatabilmisimdir
     
    Aykut Can bunu beğendi.
  18. Aykut Can
    Offline

    Aykut Can Üye

    Katılım:
    9 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    194
    Beğenileri:
    127
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Bay
    Anladım hocam çok sağolasın :)
     
    Lorethlorien bunu beğendi.
  19. boksbody
    Offline

    boksbody MOD Yönetici Moderator

    Katılım:
    9 Şubat 2012
    Mesajlar:
    4.312
    Beğenileri:
    2.754
    Ödül Puanları:
    123
    Cinsiyet:
    Bay
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş