1 Aylık Ev Çalışmasından Sonra...Salon Başlangıcı ve Programım !!!

Konusu 'Yeni Başlayanlar Bölümü' forumundadır ve Head__Bangers tarafından 28 Şubat 2012 başlatılmıştır.

Watchers:
Başlığı izleyen üye sayısı: 5 üye.
  1. Head__Bangers
    Offline

    Head__Bangers Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sağlık Sektörü
    Yer:
    İzmir
    tekrar ve tekrar merhaba arkadaşlar =) başlıktada belirttiğim gibi bu spora evde başladım dumbell setiyle ama anladımki evde olmuyor oluyor ama gelişim az hareketler sınırlı..bgn başladım ölçülerim alındı ve programım yazıldı aşağıda belirtiyorum sizce nasıl ???

    Ölçülerim
    kilo= 68.5
    omuz = 107.5
    göğüs = 94
    kol = 30.5
    bel = 79

    Programım;
    Isınma
    Bisiklet = 10 dk

    Bel
    Twister = 3x100
    Yanlara Eğilme = 3x100

    Mide
    Yatarak Düz mekik ( Eğik Sehpada ) = 3x15
    Yatarak Ters Mekik ( Eğik Sehpada ) = 3x15

    Göğüs
    Chest Press Makina = 3x8
    Pec Dec Göğüs sıkıştırma = 3x8

    Pazu
    Ayakta Halterle Biceps = 4x8

    Arka Kol
    Ayakta Makinede Arka Kol = 4x8

    Omuz
    Ayakta Dambıllarla yana açış = 4x8

    Kanat ve Sırt
    Makinede Oturarak Enseye Çekiş = 3x8
    Oturarak karna çekiş = 3x8

    Bacak
    makinede oturarak bacağı kaldırma = 3x8
    yatarak arka bacak = 3x8


    evet programım bundan ibaret arkadaşlar sizce nasıl ??? fazla kilolu olmadığım için yürüyüş bandı yerine sadece başlangıçta bisiklet koydular..sonuç olarak 1 aylık temel program sanırım ama tabi program hakkında fikirlerinizi eksik etmeyin teşekkürler arkadaşlar..acaba protein tozuna ihtiyacım olurmu??
     
  2. Kara Kalem
    Offline

    Kara Kalem Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    43
    Başlangıç programlarında karın çalışmalarına yer verilmesini doğru bulmuyorum. Bölge sıralamaları da pek doğru gelmedi bana.
     
  3. Phil_Heath
    Offline

    Phil_Heath Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2011
    Mesajlar:
    781
    Beğenileri:
    1.372
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Civil Engineer
    Yer:
    Istanbul-Southampton-Moscow
    genelde önerilen ilk hareketler karın hareketleridir bana kalırsa yanlışın var ...
     
    Kara Kalem bunu beğendi.
  4. Head__Bangers
    Offline

    Head__Bangers Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sağlık Sektörü
    Yer:
    İzmir
    Sana göre nasıl bir program olmalıydı kardeşim ???
     
  5. Kara Kalem
    Offline

    Kara Kalem Üye

    Katılım:
    17 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    94
    Beğenileri:
    139
    Ödül Puanları:
    43
    Ben olsam ilk aylarda karın çalışmazdım. Daha sonra izole programlara geçince bacak çalışmalarına ayrı bir önem verirdim.

    ---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 19:25 ----------

    Flexor'un yeni başlayanlar için paylaştığı programlarda da mekik vb. hareketler göremedim. Bence başlangıç programlarında olmamalı karın egzersizleri. Hatta kilo vermek için insanların yüzlerce mekik çektiklerini de görüyorum bu da yanlış. O kadar kalori yakabileceğin bir kas değil karın kasları.
     
  6. PointFlex
    Offline

    PointFlex Üye

    Katılım:
    9 Nisan 2011
    Mesajlar:
    216
    Beğenileri:
    148
    Ödül Puanları:
    0
    Yer:
    Kocaeli
    Bence haftada 3 kez 3x30 crunch çekmenin bir zararı olmaz.
     
    Kara Kalem bunu beğendi.
  7. Phil_Heath
    Offline

    Phil_Heath Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2011
    Mesajlar:
    781
    Beğenileri:
    1.372
    Ödül Puanları:
    103
    Cinsiyet:
    Bay
    Meslek:
    Civil Engineer
    Yer:
    Istanbul-Southampton-Moscow
    flexorun yeni başlayanlar için yazdığı program aslında bir ikinci geçiş seviyesi;
    3 gün temel kardiyodan sonraki gün kardiyo + karın hareketleri yapılır ve sonrada flexorun yazdığı türde bir program yapılır ancak benim hocam da profösyonel bir isim ve benim başlangıç programımın ikinci seviyesine karın hareketleri yazmıştı çünkü bunu benim vücut yapıma göre şekillendirmişti...
    flexorun yazdığı program genel bir program ; kişiye özel değil ancak bir çok kişiye özel programda karın hareketlerini görebilirsin ; ben flexorun başlangıç programını tam olarak incelemedim ama bir çok hoca karın hareketlerini ikinci seviyede tercih ediyor...
    kilo vermek için mekik çekilmez zaten bunu herkes bilir...
     
    Kara Kalem bunu beğendi.
  8. Head__Bangers
    Offline

    Head__Bangers Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sağlık Sektörü
    Yer:
    İzmir
    sana kilo vermek için mekik çekilmez konusunda katılıyorum dostum...bizim salon hocamızda vücut şampiyonu bir hoca sanırım geçmişinde şampiyonluk yaşamış ve tecrübelerini aktarması ne kadar doğru ama ne kadar yanlış tarışılır zaten programımda ileri seviye değil başlangıç için temel hareketler daha yeni başlayan birinin bench press altına yatması ne kadar doğru peki ?? buda tartışılır bence burda yanlış anlaşılmasın söylediğim sözler burdaki hocalarımız kötülemek değil amacım ama hepimizin eminimki en doğru programı olsa dahii şu olmalı bu olmamalı tartışması fikirleri bitmez bnce =)
     
    Phil_Heath bunu beğendi.
  9. Axe
    Offline

    Axe Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2011
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Çok basit bir program uygulamış spor salonun dostum ! göğüs büyük kas grubu olduğu için daha fazla 3 veya 4 hareket vermeliydi ve kol çalışmalarında tek hareket vermiş en az 2 en fazla 4 hareket olmalıydı kol çalışmalarında bence spor salonuna vermiş olduğun paranın hakkını almalısın dostum.
     
  10. Head__Bangers
    Offline

    Head__Bangers Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sağlık Sektörü
    Yer:
    İzmir

    her spor salonunun belli bir sistemi var demek kardeşim...sana o şekilde bir program bana bu şekilde verilmiştir tartışılır...zaten 1 aylık temel hareketler olarak başladm...bunun 2. ve 3. ayı var yani...
     
  11. Axe
    Offline

    Axe Üye

    Katılım:
    27 Ekim 2011
    Mesajlar:
    221
    Beğenileri:
    26
    Ödül Puanları:
    28
    Orasını bilemem dostum ama çok bilmişlik gibi olmasın ama bu program yaptığım yorumdaki gibi pek hızlı sonuç alamıyacağın bir program
     
  12. Head__Bangers
    Offline

    Head__Bangers Üye

    Katılım:
    1 Ocak 2012
    Mesajlar:
    91
    Beğenileri:
    13
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sağlık Sektörü
    Yer:
    İzmir
    benim acelem yok kardeşim =) geç olsun güzel olsun =) bu iş sabır işi diyoruz öyle değilmi bence bu işi hızlı yapmak isteyenler sen yanlış anlama lütfen kardeşim gösteriş meraklısı olanlar bana göre.. bir bebek bile anne karnında hemen hemen 9 ayda tamamlıyo gelişimini...bu bi tek insanlarda değil tüm canlılar için geçerli belli bir süre...kaldıki pek hızlı sonuç alamassın diyosun zaten 1 ayda nasıl bi sonuç beklenebilirki ??
     

Sayfayı Paylaş